Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Miroslav Jansta
lobbista a podnikatel
Vít Bárta
politik a podnikatel, ABL
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Bejvávalo, bejvávalo, v Živnobance levno
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
10. 10. 2003 8:14
Jo, chodil jsem do teto banky rad, nikde rady a sluzby na urovni.
A navic zdarma - pardon - vykompenzovali si to na urocich - maji je nejmensi ze vsech bank. Takze, vse pochopitelne zrusim - nemuzeme se
nijak branit - pripada mi to jako VYDIRANI. To se dalo cekat, kdyz
do nejstarsi banky sveta vstoupila italska coza nostra.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
9. 10. 2003 12:05, dvd
Bankám prostě nestačí to, že si peníze půjčují za 0 % a za 10 % je půjčují dále. Zákazníku plať! Je ale zajímavé, že ti všichni úžasně (všeho ?) schopní zahraniční vlastníci si v Česku dovolují to, co by je u nich doma ani nenapadlo.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 72 komentářů)
6. 10. 2003 12:35
Kromě toho i italský investor v UB byl schválen ČNB jako způsobilý podnikat v českém bankovnictví. O renomované Nomuře ani nemluvě - ta má snad i lepší renomé než Unicredito?
Když už jsme u těch podobností s UB. Kolik zaplatila za samo převzetí, změnu loga a další podobné náklady ŽB? U UB se myslím jednalo o 40 mil. jen za "manažerské" náklady spojené s převzetím.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 10. 2003 12:29 | Tomáš Marný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 10. 2003 12:01 | Karel Ježek, tiskový mluvčí, Živnostenská banka, a.s.
Renomovaný britský deník Financial Times 12. září 2003 napsal, že UniCredito zůstává nejlépe řízenou italskou bankou.
UniCredit Group má jasnou a dlouhodobou strategii expanze ve střední a východní Evropě, kde kromě Živnostenské banky vlastní slovenskou UniBanku, největší polskou soukromou banku Bank Pekao, největší chorvatskou banku Zagrebačka banka, bulharskou Bulbank a UniCredit Romania.
Skupina UniCredit poskytuje kvalitní služby přibližně 18,8 milionu klientů, má 66.000 zaměstnanců a 4.115 poboček.
S pozdravem
6. 10. 2003 11:16 | Petr
Přeloženo do srozumitelné mluvy: stáhněte si všechno k nám, my vám to pak pořádně osolíme, jako jsme to udělali teď s vedením účtu a netbankou.
6. 10. 2003 11:07 | Petr
Jinak znáte to, kdo lže, ten krade. Podobnost s UB je čistě náhodná.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 10. 2003 10:42 | Jirka Š.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 10. 2003 10:28 | Tomáš Marný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 10. 2003 10:04 | Honza Hrubý
6. 10. 2003 9:51 | Petr
6. 10. 2003 8:40 | Kája von Mařík
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 10. 2003 7:26 | Fredy
1. Proč nikdo nenaříká, jak jsou drahé pojišťovny a přitom denně přibývá několik tisíc nových klientů s KŽP a jiných mutací? Je to jednoduché, do životního pojištění (rozuměj do nákladové a poplatkové politiky) nikdo nevidí. A tak žijí v klidu a užívají si slibů pojišťováků o budoucím ráji v důchodu. Navrhuji bankám, s okamžitou platností, zakázat zveřejňovat jakékoliv informace o cenách jejich služeb. Klienti si vyberou tu, která je nejblíže a která se jim líbí a nebudou pendlovat a ztrácet nervy.
2. Všichni, jako jeden klient (říká se jako jeden muž, ale do banky prý chodí i ženy :-)) okamžitě ukončí všechny bankovní aktivity a peníze si nechají doma ve slamníku. Tímto zdravím pana Erica. Pokud to takto udělá většina (vždy se najdou sabotéři), tak banky začnou padat, jak listí ze stromů. Nedostanou peníze na poplatky, což je jejich hlavní zdroj příjmů a budou muset dělat něco jiného. Třeba se zamyslet nad tím, že za půjčené peníze od klientů je třeba jim zaplatit, protože nejsou úschovny (zatím se tak chovají), ale s našimi penězi podnikají. Půjčují je draze jiným. Když to takto vydržíme rok, tak většina „poplatkových“ bank padne a zůstanou jen ty schopné, které se o nás začnou prát. Služby zdarma budou samozřejmostí a tak se nám budou podbízet výší úroků, které nám za naše peníze připíší.
3. Zachování stávajícího stavu a posílení zdravotnictví. Bude to potřeba. Každá banka by měla mít, kromě osobních bezpečnostní služby, i svého zdravotníka. Ten by byl stále přítomen na hale banky a byl kdykoliv k dispozici. Jeho specializace by měla být zaměřena hlavně na infarkt, šok, amok apod. K tomu by měl být zřízen ještě post nějakého fackovacího panáka „lampáka“. V případě nějakého problému klienta na přepážce, by byl odkázán si stěžovat na lampárnu a tam by se mohl i fyzicky uvolnit.
Každý z uvedených řešení má něco do sebe, záleží jen na klientech, jak se rozhodnou.
6. 10. 2003 1:12 | Petr
Že to je celý výsměch zákazníkům se dá ukázat na jedný drobnosti: pokud jste si zaplatili prodloužení platební karty, tak si to samé ve "výhodném balíčku" zaplatíte ještě jednou. Super, na to jsem opravdu čekal.
Stránka 4/4
Následující