S čím jdou banky na klienty

Před rokem odstartovala Česká spořitelna svůj projekt Klient. Ten měl přinést každému klientovi osobního bankéře, rozšířit poradenství, ale i stáhnout čekací dobu pod deset minut. Podívejte se, zda se to spořitelně podařilo a co na to ostatní banky.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 7. 2003 19:02

Jen to tady moc nezamlouvej a nevykrucuj se, Pavlíku, už to tu je na serveru fakt dost někdy průhledný : několik lehce kritických připomínek k ČS a hned svrchu tvrdí muziku proti tomu od reality odtržený žárlivý PR blábol, který je opravdu k pobavení. Tak příště, Jirko, trochu změnit slovník a rejstřík argumentů. Nebo, ještě lépe, Jarko, někdy méně znamená více ! A vůbec paráda by byla, Pavlo, kdyby ČS se sebou začala opravdu už něco pozitivně a pro svý klienty dělat. Nemyslíš, Honzo ?

Zobrazit celé vlákno

+34
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 7. 2003 14:22, guest_k

Moje osobní bankéřka na Praze 1, kde by dotaz na možnost financování privatizace bytu neměl být překvapením, mi nabídla jakousi půjčku s úrokem 11 %. Jediným cílem těchto našich "pomocníků" je obrat nás ještě o nějaké další peníze.
Mám u ČS sporožiro i běžný účet. Na běžném účtu musím podle smlouvy mít vždy minimální zůstatek. Na sporožiru mi stále nabízejí, ať přečerpám, rádi mi půjčí - zřejmě z mého běžného účtu, jen si k tomu přirazí svá procenta.
Prostřednictvím soutěží nás nutí platit kartami - je to zadarmo - ale jen pro nás. ČS si vybere svá procenta od obchodníka. A ten zase od nás v ceně.
Nechápu, proč rušit lístečkový systém, když už je zaveden. Podivní organizátoři v hale to v žádném případě nezvládají lépe.
Hrůza u České spořitelny, hrůza i v jiných bakách, které se českému trhu hbitě přizpůsobily. Prosme o poctivou konkurenci v bankovnictví. Ale koho?

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 47 komentářů)

25. 7. 2003 13:17

Tak to tu neopakuj, Týno a moc prosím, do úplnýho svýho zblbnutí. Už se z toho jmenuješ pokaždý jinak ! Je vidět, že jsi stříknutá tím chemilijónem Petrem alias Romikem. Pokud nejseš harmofriditem a nejste jedna a ta samá osoba, ha, ho, hu, he ! A nediv se potom, všechno je jenom o lidech a ty jsou různý. Ten první prej poradce totiž už nevěděl, jak Ti přímo říct, že už tě má s těmi Tvými pinižními stipiditami dost, co popisuješ, a že Ti smrdí k tomu z pusy. Tedy, že si stipidně ještě ani ráno nečistíš svý zuby, přece taková jinak kulturně intelektuální samozřejmost, a tak co ještě chceš v bance s pitimistma. Ale vymňoukávají to s Tebou pěkně, jak píšeš, přes asiptický e-mail. A ty jim ještě děláš stipidní reklamu, že mají v roce 2003 v České spořitelně také internet. To je toho, ten mám já taky. Polepši se !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2003 9:59 | superika

Všechno je jenom o lidech a ti jsou různí.Měla jsem také svého poradce a když jsem něco potřebovala, zapomněl mi odpovědět na žádost o schůzku, vymlouval se na dovolenou apod..Změnila jsem poradce a jsem max.spokojená.Napíši mailem,co zrovna potřebuji zařídit, během dne domluvíme všechny potrobnosti,pak se jen dostavím na pobočku,kde mám všechny papíry přichystané k podpisu a po pár minutách je vše vyřízeno.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2003 21:01 | CSrypatschek

Tak, koukám do kalendáře, v sobotu je Anna Chladna z Rána, polovina prázdnin bude fuč !
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 7. 2003 12:27 | Petr

S tím oceněním mi to taky tak připadá, dokonce jsem to viděl vyvěšené na pobočkách a dokonce mi přišel dopis s logem. Ještě, že tam nebyla červená hvězda. Asi budu muset oprášit své diplomy ze PO SSM. Jinak je to vždy o lidech. Pokud pospíchám a chci drobnost, tak jdu normálně k přepážece, ale už jsem několikrát potřeboval něco narychlo zařídit a poradit (reklamace platby kartou atp.) a nemohu si mého poradce v ČS stěžovat. Byl ochotný a pomohl mi, minimálně úsporou času. Mám i bankéřku v KB a tu naprosto nezajímám. Je to zajímavé srovnání.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 7. 2003 20:58 | Romik

Ja jsem fakt skutecnej a nevim o tom, ze bych byl nejakej mutant. :-) No a jestli mi fakt tak moc zavidis (nebo nekomu jinemu), ze jsem spokojenej se sluzbami CS, tak proste zavid, ja spokojenej budu i nadale.
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 7. 2003 19:02

Jen to tady moc nezamlouvej a nevykrucuj se, Pavlíku, už to tu je na serveru fakt dost někdy průhledný : několik lehce kritických připomínek k ČS a hned svrchu tvrdí muziku proti tomu od reality odtržený žárlivý PR blábol, který je opravdu k pobavení. Tak příště, Jirko, trochu změnit slovník a rejstřík argumentů. Nebo, ještě lépe, Jarko, někdy méně znamená více ! A vůbec paráda by byla, Pavlo, kdyby ČS se sebou začala opravdu už něco pozitivně a pro svý klienty dělat. Nemyslíš, Honzo ?
+34
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 7. 2003 15:26 | Petr

Nevim, kdo je Romik, ale ja psal jen jeden tento prispevek a za tim si stojim. Je nutno dodat, ze jako vsude je to o lidech a o nicem jinem. Pobocka o ktere hovorim se nachazi v Olomouci. Stestky, ktere tady na chovani CS a jejich pracovniku zaznivaji, jsou prevazne z Prahy, coz je docela zajimave. Ze by u nas na vesnici v Olomouci (aspon podle nekterych Prazaku) byli lide mene arogantni nez v nasem jedinem meste? :-))
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 7. 2003 9:07 | BarboraJ

Dobře vám tak
Pokud jste klienty nejhorší a nejdražší banky v zemi, tak si nic jiného nezasloužíte.
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 7. 2003 9:06 | BarboraJ

Bez komentáře
Někde jsem se doslechl, že prý Česká spořitelna získala nějaké ocenění jako banka roku či co. Trochu mi to připomíná, že "získala hrdý titul Brigáda socialistické práce". Obávám se, že obě tato ohodnocení jsou si svým způsobem rovna.

+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 7. 2003 9:05 | BarboraJ

"Vyberte si SVÉHO bankéře..."
Vždycky když čtu podobné pr články o tom, jak si mám vybrat SVÉHO bankéře /doktora, zubaře, advokáta, školu, kardiochirurga, nemocnici .../ mám pocit, že žiji v jiném světě, než autoři příspěvků. Mám pocit čehosi lehce přízračného a fantaskního, jako z povídek E.A. Poea. Musí to být přece strašně jednoduché poznat, který doktor mi do pořádku zlomenou nohu /pokud jsem sám doktor/, která banka zhodnotí nejlíp moje peníze /pokud jsem inženýr ekonom nebo vetší podnikatel či bankéř/, která škola připraví dítě pro život /pokud bydlím ve velkém městě, kde je 5 gymnázií a 50 nebo 100 ZŠ/ atd... Ale co když nejsem ortoped, bankéř nebo právník? Jak je to lehké... Stačí se jenom trochu zajímat, že?

+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 7. 2003 9:03 | BarboraJ

Také mám velmi špatné zkušenosti s ČS.
Občas bohužel do ČS v Budějovické ul. na Praze 4 musím, je to vždy utrpení nejméně na 50-70 minut. Většinou je to proto, abych opravil chybu, kterou udělali pracovníci ČS (špatně poukázali převod, apod.) nebo abych zrušil nevyžádanou službu, kterou mi poskytli. Kapitolou samou o sobě jsou již 3x změněné číslo účtu. Vždy to pro mně byla finanční ztráta, naposledy více jak 10 000,- Kč (zákazník mi poukázal peníze na původní číslo účtu, ale ČS mu peníze vrátila a on se mi pak prokázal zaplacenou složenkou a tvrdil, že zpět peníze nedostal - mohl bych se sice soudit, ale při dnešní výkonosti soudů a ceně advokátů by byla ztráta několikanásobně větší). Podtrženo a sečteno - pro normálního občana je výhodnější platit hotově a peníze dát do hrnku v kuchyni nebo do slamníku, tam se zhodnotí určitě lépe než v ČS.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 7. 2003 9:02 | BarboraJ

Realita v ČSPo je jinde Chodím do pobočky České Spořitelny v Budějovické ulici v Praze. Za poslední dva roky čekací čas přesáhl hodinu ve třech čtvrtinách návštěv - a to se snažím uhodnout, kdy tam bude co nejméně zákaníků. Několik návštěv jsem musel podniknout pouze proto, že pracovník spořitelny předtím chyboval - i tak jsem musel čekat. Dokonce se mnou podepsali smlouvu o čtvrtletním zasílání výpisů z účtu a až po čase si vzpomněli, že tuto službu vůbec neposkytují. Prostě neprofesionalita a naprosté ignorovnání zákaníka.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2003 21:07

Tak tu máme mutaci z Romika na Petra, co bude za jméno dále ?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2003 15:21 | Petr

Mam Sporoziro uz vice nez deset. Drive jsem si ho vybral mel z nutnosti, protoze historicky umelo vse jaksi "automaticky". Napr. platba pojistky, v pojistovne se jen zeptali: "Mate Sporoziro, tak nam to tady podepiste, my uz to zaridime sami a CS nemusite chodit". Tak to bylo se vsim. Nesmel jsem vsak chodit do banky, to bylo na vrazdu. Proto jsem mel i "normalni" ucet v jine bance. Od te doby, co CS byla koupena Erste, nestacim se divit. Sluzby jsou mockrat lepsi, zacali mi nabizet sami od sebe sluzby:"Nechcete kontokorent, nechcete kreditni kartu, internetove bankovnictvi ?" Tak jsem vse zacal pouzivat. Dostal jsem navic poradkyni, mimochodem velice ochotnou, a nemuzu si to vynachvalit. Vzdy mi poradi to, co je pro me nejvyhodnejsi. Veskere dotazy resime pres e-mail, odpovi na jakykoliv dotaz. Pokud je neco mimo jeji rozsah znalosti, dostanu e-mail na prislusneho poradce - specialistu. Napr. pri zalozeni podnikatelskeho uctu jsme si tyden psali e-maily. Az jsem se dozvedel vse potrebne a vybral variantu uctu, domluvili jsme si setkani na pobocce v konkretni hodinu. Tam uz na me cekalo vse pripravene a ja to jen podepsal. Tak si predstavuji sluzby. Konecne jsem se dostal do stavu, ve kterem jsem v CS spokojen, takze zrusil jsem vsechny ucty mimo CS. Ucty u CS ovladam pres Internet, v pripade potreby mam sveho poradce, se kterym se domluvim e-mailem. Na platby a vybery mam karty, takze do banky jdu jen v pripade, ze musim neco podepsat.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2003 14:22 | guest_k

Moje osobní bankéřka na Praze 1, kde by dotaz na možnost financování privatizace bytu neměl být překvapením, mi nabídla jakousi půjčku s úrokem 11 %. Jediným cílem těchto našich "pomocníků" je obrat nás ještě o nějaké další peníze. Mám u ČS sporožiro i běžný účet. Na běžném účtu musím podle smlouvy mít vždy minimální zůstatek. Na sporožiru mi stále nabízejí, ať přečerpám, rádi mi půjčí - zřejmě z mého běžného účtu, jen si k tomu přirazí svá procenta. Prostřednictvím soutěží nás nutí platit kartami - je to zadarmo - ale jen pro nás. ČS si vybere svá procenta od obchodníka. A ten zase od nás v ceně. Nechápu, proč rušit lístečkový systém, když už je zaveden. Podivní organizátoři v hale to v žádném případě nezvládají lépe. Hrůza u České spořitelny, hrůza i v jiných bakách, které se českému trhu hbitě přizpůsobily. Prosme o poctivou konkurenci v bankovnictví. Ale koho?
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2003 14:11 | Pavědec

Česká spořitelna umí dobře jediné a to zvyšovat poplatky. Lístečkový systém je použitelný pro jednu operaci, pro dvě a více znamená nový lístek, nové pořadí a nové čekání. Když to risknete a vezmete si najednou dva lístky (pro různé operace), přijdete podle zákona schválnosti na řadu najednou. Chyba je v tom, že není možno u jednoho pracoviště vyřídit různé operace, tj. lístky ponechat, ale bez rozlišení operací, tedy v podstatě náhrada systému jedné fronty s postupným přistupováním k volným pracovištím.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2003 9:30

Zrušení lístečků znamená, že si musím zase stoupnout do fronty. Předtím jsem se pohodlně usadila, nebo méně pohodlně postavila. Teď abych hlídala, jestli mne nepředběhne nějaká babička a ještě se cítila trapně, že ji nepustím, což mě vede k tomu, že mi buďto červnená obličej studem, nebo nohy ze stání. Měním proto banku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2003 7:45 | Jirka

V ČS mám "osobní bankéřku" už víc než rok a její existence mě spíš vadí. Dřív pro mě byla návštěva banky většinou zastávkou na cestě okolo a nebyl jsem tudíž vázán ničím jiným, než otevírací dobou. Nestihl jsem to dnes? Zítra je taky den ... Nyní se musím domluvit na přesný termín a ten dodržet jako kteroukoliv jinou schůzku. 10 minut čekání v lístečkovém systému bylo pro mne stravitelnější, než další pevný bod v diáři. Podle vyjádření paní bankéřky se prý teď ani nemůžu postavit k normální přepážce - ale to jsem ještě nezkusil.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2003 17:00 | hanah

Mám bohužel svou osobní bankéřku a když si s ní domluvím schůzku, tak čekám podstatně déle, než oněch 12 minut, protože ona neustále nestíhá a začátek předem domluvené schůzky se zcela pravidelně zpozdí tak o půl hodiny!!!! To je přece taky pokrok!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2003 10:24 | greenhorn / ocapek@yahoo.com

To je přesný. Když mi tuto službu nabízeli, tak jsem se vyptal o čem že to má být. A je to tak, že v podstatě vůbec nejde o ušetření mého času a zrušení návštěv pobočky, ale o vytvoření dalšího prodejního kanálu. Osobní bankéř je tu pouze proto, aby mi "radil" s mými financemi. Z těch rad přitom samozřejmě sotva vypadne jiné doporučení, než nákup produktu České spořitelny.. Ale budiž, tento lehoučký trik (záměnu prodejce za poradce) dělají i jinde. Zajímavější je otázka, nakolik fundované budou "rady" osobního bankéře. Spořitelní bankéři se vyrojili v objemu, který těžko mohl vzniknout jinak než technikou rychlokvašek. Potvrzuje to i má osobní zkušenost (spořka na Jiřáku) - první kontakt s mou "poradkyní" proběhl tak, že mi podala ruku přičemž zůstávala s otočenou hlavou v družném hovoru s kolegyní, takže jsem z ní viděl pouze levé ucho. Kdo něco tuší o komunikaci a významu prvního dojmu, musí jít do kolen. Zjišťovat jak je na tom v oblasti financí jsem si už odpustil a první kontakt tak byl i kontakt poslední..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 937 900 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

S pokračující válkou na Ukrajině se stále více mluví o možném použití jaderných zbraní....více

Mlaskání a oplzlé komentáře. Obtěžovali ji strážníci ve službě. Odmítla si to nechat líbit

 Mlaskání a oplzlé komentáře. Obtěžovali ji strážníci ve službě. Odmítla si to nechat líbit

„To jsou ale nožky. Tý jo a má kérku! To je fakt kérka!“ slyším během nakupování rohlíků...více

Kontroverzní vlastnící ohrožují fotbal. Trojského koně máme i v Česku

Jsou jako trojští koně, kluby si nekupují z lásky k fotbalu. Chtějí si přes ně zlepšit...více

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Nečas

politik

Aleš Řebíček

exministr a podnikatel, Slavia Praha

Petr Nečas
ÚSPĚŠNOST
25,58 %

z 43 duelů
×
Aleš Řebíček
ÚSPĚŠNOST
25,00 %

z 40 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.