Sbohem, eBanko!?

Již čtyři roky existuje Expandia banka (nyní eBanka) a jen o málo kratší dobu jsem jejím spokojeným klientem. Po obdržení posledního výpisu z účtu jsem ale klient naštvaný, rozhodnutý odejít se svými penězi jinam.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 5. 2002 20:59

Děkuju za radu, příště dám radši na kamarádku stejně nemovitou jako já :-) U ČSOB už jsem a jsem docela ráda. Každopádně dík za radu s tou ŽB. L.A.

Zobrazit celé vlákno

+9
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 5. 2002 21:08, lucie.anezka

Reaguji na posledni větu - jak jsem mohla vědět, že pro mě může být tak strašně nevýhodná eBanka, když si běžný člověk pod elektr. bankovnictvím představí to, že nemusí stát frontu s každou blbostí nebo novým příkazem nebo zjišťováním zůstatku? Já mám nonstrop připojení doma a de facto jsem taky pořád na internetu, ale nenapadlo by mě neustále kontrolovat účet, zda se tam něco neděje, o čem nevím. Třeba na něj dvakrtá třikrát za měsíc vlezu, je to pohodlné, že nemusím nikam chodit ani volat - proto nekritizüji el. bankovnictví, ale eBanku. Snesla bych i těch byvalych 55Kc mesícne za účet - za to pohodlí to skoro stojí, ale ne za ty nervy s tim nepořádkem, který eBanka má ve své databázi - viz moje problémy s rušením účtu, žádostmi o bonus a ISIC. Na jednoho člověka to bylo až trochu moc nevychytaných much, nemyslíte?

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 116 komentářů)

13. 5. 2002 16:43

poplatky jsou vysoke, a vzdycky vysoke budou dokud nebudou bankovni sluzby zadarmo :)). v posledni dobe jsem vsak ja sam narazil na par problemu pri obsluze sveho uctu. prvnim z nich je to, ze vlastne nikde na webu neni informace o tom kolik prostredku mam v danou chvili opravdu k dispozici. disponibilni zustatek na beznem uctu muzu byt behem mesice klidne i zaporny, pokud mam nastavenou oul. to by jeste porad byla "pohoda" protoze staci secist zaporny zustatek na beznem uctu s vysi uverove linky a vim kolik muzu vybrat napr. v bankomatu. situace se zacne komplikovat pokud mam zalozeny terminovany vklad. tim muzu kryt zaporny zustatek ale pouze do vyse 80% TV. takze aktualni diponibilni castka se vypacita jako ZUSTATEK NA BEZNEM UCTU + OUL + (0.8 * TV). pomerne slozity vypocet ne ? a to uz nemluvim o moznosti ze budu mit nejaky penize v jiny mene nez CZK. navic v prehledove tabulce na uvodni strance k uctu je soucet ZUSTATEK NA BEZNEM UCTU + OUL + TV i v pripade, ze namam kryti zaporneho zustatku TV vubec nstaveno, cely soucet je tedy vlastne zcela nesmyslny. podle slecny (pani) sevcikove - operatorky eBanky - je to takto v poradku. asi predpokladaji, ze si se bou budu nosit kalkulacku a neustale takovymto zpusobem prepocitavat s jakou castkou muzu vlastne nakladat. hlavne u uctu s velkym pohybem se stava dost casto ze jdou prostredky az na 0 (nebo do zaporu) a je to proto tak trochu neprehledne. za mesicni poplatky ktere eBanka od klientu inkasuje by mohli tyto informace o uctu zpristupnit. dalsi problem je s tzv. vzoru na platby. vzor se totiz uklada uplne komplet, vcetne nastaveni adresy na kterou se ma poslat informace pri nerealizaci. zadal jsem platbu, z duvodu popsanych vyse , nebyla platba realizovana, ale SMS s informaci prisla na mobilni telefon kolegy (pouziva cislo, ktere jsem mel pred rokem. kdyz vzor prozkoumam pozorneji, kolonce ADRESA poznamka, ze vybrana adresa, na kterou by melo byt v pripade nerealizace platby, poslana informace jiz v adresari neexistuje, nicmene nekde v systemu je, byt oznacena jako smazana a zpravy na tuto adresu veselechodi dale. podle slecny sevcikove je opet vse v poradku...... jinymi slovy nestaci adresu smazat z adresare, protoze to vede pouze k tomu, ze na nekolika mistech pri praci s uctem uvidim hlasku, ze vybrana adresa neexistuje, ale i tak je vlastne stale funkcni. no za ty prachy - co bych jeste nechtel :))))))))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 14:51 | Karel V.

Můj kamarád zažil takovou krizovou situaci právě u eBanky. Nepřejte si vidět ty problémy, které měl s reklamací blokace karty, kterou mu ukradli na benzince. A za ně si taky platil. I když ne tolik, jako platíte vy teď. :p
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2002 6:45 | MarBen

Na serveru MĚŠEC.cz je z minulého týdne můj článek ve velmi podobném tónu. Zato info o zabezpečení platební karty mobilním telefonem jsem měl jak ve vnitřní schránce, tak mi přišlo i emailem, je to opravdu ostuda a neserióznost :-(
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 13:27 | Franta

Krizova situace? Co to je? Jsem klientem Sporitelny 8 let, byl jsem klientem i eBanky po dobu 2 roky, a Vami popisovany stav jsem zazil jednou u Sporitelny - vyresil to jeden telefonat i s omluvou. Pritom jezdim do ciziny(sluzebne i soukrome), platim kartou... Mozna mam proste stesti. Naopak vim o situaci, kdy neco podobneho zavinila eBanka - tehdy jeste Expandia (kolega byl v cizine, vydali mu novou kartu a rovnou stopli starou - prestoze mela stale platit, on pak nemohl platit u benzinky - pomohl mu az nejaky UPLNE CIZI clovek, ktery mu pujcil 1000 Kc. Ano i takovi jeste existuji.).
Znovu opakuji, mozna mam proste stesti. Az mi nekdo ukradne kartu, tak si reknu, ze jsem si mel davat pozor, a halt zaplatim za zablokovani, co si reknou. Ja se ale snazim, aby k podobne situaci nedoslo. Samozrejme, pokud mate tyto problemy dnes a denne, pak je asi dobre, aby je Vase banka umela promptne resit. Ja ovsem dam prednost bance, kde tyto problemy nemam vubec, nebo alespon v minimalni mire (tohle nebylo hezke, ja vim :-))).
Jediny problem s bankomaty, ktery cas od casu mam, je ze v nekterem ve chvili, kdy chci vybirat nejsou penize. Tak si proste najdu nejblizsi okolni a vyberu tam. Ted dalsi mirna podpasovka - u eBanky bude asi podstatne vetsi problem najit nejblizsi bankomat nez u CS.
Rozdil 3000 rocne pri platbach za totez mi nepripada jako skudleni na par korunach.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2002 13:14 | zuzana.stofkova

Chci se pripojit k nespokojencum! Take jsem byla nemile prekvapena, ze najednou z niceho nic platim za vsechny sluzby, temer dvojnasobek. Take jsem dostala SMS, ze se mohu podivat na novou reklamu, jeste predtim, nez ji uvidi neklienti ebanky!!! Ale treba se k nim tyto nespokojene reakce dostanou a neco s tim udelaji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 11:56 | MirO

Udělal jsem výpočet u historie svého Osobního účtu u eBanky: poplatky za transakce za poslední rok, oproštěné o poplatky spojené s vydáváním a stoplistací karet. Ze získaného vzorku jsem vyňal nejvyšší a nejnižší hodnotu, ze zbytku jsem spočítal průměr. Vyšlo mi: 480 transakcí za rok, průměrná cena za transakci 6.9 Kč. Průměrné měsíční poplatky bance 275 Kč (nikoliv 210 Kč jak jsem uváděl dříve). Maximum věcí se snažím platit kartou nebo bezhotovostně. Mám kontokorent. Bankomatům se snažím vyhýbat. Nemá někdo chuť něco podobného, srovnatelného, spočítat pro jiný ústav?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 11:49 | dan

A kolikrat za ten rok jste zazil krizovou situaci? Treba ze vam bankomat nevydal penize ale transakci predal k zuctovani, ci jste ztratil platebni kartu, nebo se vam na uctu objevila platba k zuctovani kterou jste nikdy neprovedl? Az uspesne vyresite tyto situace s CS, dejte nam vedet o spokojenosti. Ne vzdy se vyplati skudlit na par korunach. Vzdyt jde o vase penize, ale nejen o ty zaplacene na poplatcich. Ja osobne uz alespon vim, za co si u eb platim, a jsem velmi spokojeny zakaznik.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2002 11:45 | Eric

Pane! Lepší jednou ročně, než vůbec a přitom se ještě tvářit, že cpát to do chřtánu bance je lepší než si vrznout... To nemyslíte vážně!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2002 11:35 | alkoholák

Když si místo koček nakoupíte Kontušovky, tak si minimálně jednou týdně vožerete dršku a co se týče lásky, tak objímat můžete záchodovou mísu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2002 11:16 | Franta

Jsem u CS, a ted (po roce pouzivani) jsem spokojeny. Mel jsem soubezne i eBanku (od zacatku roku 2000) a v ni Alfu, takze mohu posuzovat. Spocital jsem si, ze to, co mne u Sporky vyjde na 120 Kc mesicne (vedeni uctu + prichozi platby + radove 10 prikazu k uhrade) me u eBanky (zachovam - li si stavajici program) bude stat 3x tolik. Takze jsem minuly mesic od eBanky odesel.
Pouzivam IB CS, pro cloveka, ktery nepotrebuje poducty v cizi mene, nabizi kompletni funkcnost jako eBanka (ten design pravda nic moc a chybi mi tam ten podrobny popis, jak certifikovat platbu - takhle si to musim pamatovat). Pravda je, ze vstupni poplatek za klic je dost vysoky, na druhou stranu se plati jen jednou a ne kazdy mesic. IB mam pouze na bezne platby, ne pro uzavirani stavebniho sporeni, HU a podobnych libustek, ktere tam ma eBanka. Pokud by zlepsili design a umoznili, aby se dal IB pouzivat i z jineho prohlizece nez z IE (napr. z Mozilly), nemel bych jim v soucasnosti co vytknout
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 11:14 | James Bond

Za 3000 pořídíte pět podprůměrných, tři průměrné, dvě lepší a jednu luxusní poběhlici. V ročním horizontu nic moc, nemyslíte?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2002 11:10

Jen bych rad pridal svuj dojem z meho vyuctovani za minuly mesic z GE Capital. Taky jsem se hodne divil, kdyz mam cca dvojnasobek poplatku. Nikde jsem se nedocetl, ze by zdrazovali. Udajne prvni vybery mi uz uctuji a k tomu uctuji jeste neco dalsiho; jeste nevim, co to je :) Pres telefon se mi nepodarilo nic dojednat, takze hura za prepazku :((
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 10:43 | GA

Souhlasím s autorem. Zdražili a nekomunikovali. Taky se mě to dotklo - konkrétní rozdíl dělá asi 170 Kč na poplatcích za měsíc (a to tam mám účty 2, tak si to vynásobte). Přesto jinam nepůjdu, protože ostatní internetové bankovnictví není na stejné úrovni jako u eB. To mi potvrdili všichni známí, kteří nějaké mají (Spořka, GE..). Taky už jsem se vyvztekala u jiných bank dost (Spořka, ČSOB) a tak sice nerada, ale platím. Některé jejich omyly mě vyšly mnohem dráž a u eB dosud všechno funguje dobře.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 10:42 | MirO

Vždycky jsem měl v povědomí, že eBanka je hodně drahá, poplatky jsem však nikdy nezkoumal. Měl jsem ale dobrý pocit, že se nemusím potit ve frontách u přepážek, že když přeci jen něco potřebuji, mohu se objednat s přesností nejhůře deset minut a v neposlední řadě, že "jsem jiný" - ve světě spořek, ipébéček a podobně. Na základě článku jsem si spočetl průměrnou výši svých poplatků - je to 210 Kč měsíčně. I přes nepochybný pokles úrovně služeb eBanky si však myslím, že těžko je v Čechách k nalezení za tyto peníze srovnatelně komfortní ústav pro retail klientelu. Znám aplikaci InternetBanking ČSOB - je pomalá, nespolehlivá. Z demoverze znám CitiBank - té aplikaci bych svěřil možná převody Fazolí. Jsou to samozřejmě subjektivní dojmy, ale poradí někdo kam případně jít, aby bylo levněji a aby se člověk cítil třeba aspoň tak jako v letech 1998-1999 u Expandie?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 9:41 | rc

Je to lumparna. Taky mam Alfu a jsem vysostne nespokojen s vyvojem poplatku za posledni mesice. eBanka nikdy nebyla levna, ale tohle uz je moc. Poohlednu se u kokurence.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 8:04 | Eric

Tak! Pokud se vám, komukoliv, podaří definovat "dobrou banku" s "dobrými" službami, tak vás prosím, abyste ten článek napsali co nejdříve. E-banka byla, pokud se nemýlím, považována za poslední "dobrou banku". Už tomu tak není. Je tedy čas na alternativy. Dejte bankám vale a prachy do slamníku, vždyť vám to říkám... No tedy! 250 kaček poplatků měsíčně, to je tedy síla. To je 3000 ročně. Co všechno je možno si koupit za tři tisíce, co? To mi neříkejte, že poštovné za složenku vyjde dráž, to jistě ne! Dáte polovic a za zbytek si pěkně ožerte držtičky, troubové. Kašlete na banky!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 6/6

6

Následující

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Stanislav Bernard

podnikatel, pivovar Bernard

Michal Sýkora

bývalý hokejista a investor

Stanislav Bernard
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Michal Sýkora
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services