GE Capital Bank: Všechno nebo nic

Bylo krásné odpoledne, já seděla na verandě u své babičky, koukala do blba a přemýšlela o hloupostech. Ani nevím proč, snad z nějakých sentimentálních důvodů, jsem se rozhodla, že koupím baráček vedle, který se má zbourat a vystavit nová silnice. Nemám nic proti silnicím, jsem vášnivá řidička, ale proč zrovna u mojí babičky?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 5. 2002 18:13, vejda

Drobná zrada. Že by tedy zde?

Zobrazit celé vlákno

+20
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

3. 5. 2002 10:57

Když slyším GE, tak mi stoupne tlak. Mám u nich účet, naletěl jsem na "výhodnou" nabídku účtu s mobilním telefonem... (už se o tom někde psalo,nebudu to opakovat). Před časem jsem požádal o OK kartu v úvěrové výši nižší, než byl můj hrubý plat - ZAMÍTNUTO. Pokoušel jsem se tehdy dopátrat proč. Dostal jsem se až k vedoucímu zákaznického servisu (nebudu jmenovat, připadal mi sympatický, ale sám nic nezjistil). Nikdo nebyl schopný vysvětlit proč... :o)) (raději si odpustím komentář.Na pobočce, kde mám účet není kompetentní NIKDO). Nedávno mi přišel mi domů osobní dopis od ředitele drobného bankovnictví GE- p. Tomáše Salomona... prý patřím mezi vážené klienty a proto mi nabízejí úvěr 100 tis. Stačí zajít na pobočku a podepsat jim formulář pro zveřejnění mých bankovních údajů pro ostatní banky !!! Zašel jsem, podepsal jsem ... A NIC. ZAMÍTNUTO!!! Vážený p. Tomáš Salomon, coby ředitel, si dělá z lidí blázny. Nemluvě o mém nadšení, že snad svůj dopis o váženém klientovi mysleli vážně, o čase, kterým jsem panu Tomáši Salomonovi věnoval tím, že jsem zašel do banky. Ještě měli i vypadlý systém - asi půl dne, tak jsem musel přijít celkem 3x. To zklamání nakonec, že jsou to ubozí chudáci, kteří jeden den napíší "svému váženému klientovi" nabídku na úvěr a potom nedostojí svému slovu (dokonce i písemně podloženému a podepsanému ředitelem). Dle mého názoru jim šlo pouze o to, abych jim podepsal prohlášení o zveřejnění mých bankovních informací. To mi už totiž nevrátili.... Nevadí, vrátím jim to já..... :o)) Takto se s váženými klienty nejedná pane GE... já bych se na vašem místě v lepším případě cítil trapně a v horším případě ... (každý ať doplní sám)!!!

-5
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 132 komentářů)

11. 4. 2002 17:42 | Petr Veliký

Co jste nám, čtenářům, zatajila. A jsem učitel na pražském gymplu. Mozna se pletu, ale ke kazde smlouve byste mela dostat sazebnik a obchodni podminky. Příště holt nesmíte bábě za sklem věřit. Zvlášť, když tiskový mluvčí tvrdí, že je blbost, aby jste půjčku nedostala kvůli účtu v jiné bance. Takže proč jste ji nedostala?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:40 | Aja

Ja bych si na tohle stezovala primo u jejich materske spolecnosti. Slecno, Lucie, proc to nezkusite a neseznamite nas pak s jejich odpovedi v pokracovani tohoto clanku?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:38

Byl to jediny duvod, ktery mi pani na pobocce v Opletalove ulici uvedla. Rekla, ze se to stava, ze ona o tom nerozhoduje, ale ze vypozorovala, ze kdyz nekdo deli penize mezi vic uctu, uver nedostane. Pak mi dala tu radu, at Vam davam vsechny svoje penize... Mozna byste si meli proskolit pracovnice na prepazkach a bylo by po problemech.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:38 | Petr Veliký

Jak by Vas v pripade vymahani s tim mobilem hledali? Pevnou linku najdou na konci dratu, ale mobil ...?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:34

GE je nejlepší. Půjčili mně a nechtějí nic splácet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 17:28

Vážený pane anonyme, pisete "nám zatajila", takze jste z GE? Ano, ctu smluvni podminky a sazebnik a nijak se proti nim neohrazuji. Jen mi bylo receno, ze telefonni bankovnictvi je soucasti jakesi skvele akce GE a je naprosto zdarma. 2x jsem se slecny na pobocce ptala, jestli to nema hacek, jestli i pripadne zruseni je zdarma a ona mi 2x odpovedela, ze je zdarma. Ostatni poplatky za zruseni jsem bez odmlouvani zaplatila. Skutecne nevim, proc jsem pujcku nedostala, nic jsem nezatajila, ale to by stejne system GE nebyl schopen odhalit. Rozcililo me, ze by me pani nechala uzavrit smlouvu na pojisteni a pak mi s klidnym hlasem oznamila, ze pujcku endostanu. Kolik by me asi stalo zruseni pojistky??? Hned druhy den jsem sla do jine banky a tam mi za 2 dny pripsali penize na ucet a bez rucitele, ackoli jsem byla novy klient!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:27 | Marek Zaoral

Vy vážně věříte, že úvěr paní Kařízková nedostala kvůli tomu, že má jden účet u nějaké jiné banky? Když to navíc vyvrací i mluvčí?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:24 | Pan Karel

Ehm, asi neumíš číst TY ! Přeslabikuj si původní článek ještě pomalu a nahlas !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:22 | jarda

tony, tony, tony, opravdu pekny prispevek a hlavne pekny zaver - americky smejd... je videt ze si lecis mindraky jak to jde - vsadim se ze se cpes hambacema jak to jde...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:20

Slečno Kařízková, vy neumíte číst smluvní podmínky a sazebník? Nebo tam nic takového nebylo? A ostatní banky nezdražují? Fakt by mě zajímalo, proč Vám tu půjčku nedali, když jste tak skvělá klientka? Nebo že byste nám třeba něco zatajila, co?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 17:11

Buďme konkrétní.
Byla zde zmíněna dvě kritéria pro posuzování úvěru
1) Existence účtu u jiné banky. V případě, že hodntota tohoto kritéria je je "ANO", banka žádost zamítá bez ohledu na další kritéria.
2) Existence pevné telefonní linky. V případě, že hodntota tohoto kritéria je je "NE", banka žádost zamítá bez ohledu na další kritéria.
Viditelně GE v ČR nepoužívá žádný inteligentní risk-scoring. Inteligentní systém totiž přiřazuje každému kritériu určitou váhu. Výsledné "skóre" je potom suma vah vynásobených příslušnými hodnotami kritérií. GE viditelně řadě kritérií přiřazuje váhu nekonečnou, takže zcela absurdně je potom rozhodující např. taková "ptákovina", jako je telefonní linka.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:03

A jestě jeden dodatek: Přišel mi výpis z účtu a za zrušení platební karty si strhli 250,- Kč :-) Lucie
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 16:55

Ano, mohu Vam to vysvetlit. Ten dum je celkem v poradku, ma jen trosku vlhci zdi, ale da se vysusit. Jenom kulna je ve spatnem stavu, ale tu mile rada zborim a udelam si tam garaz, uz to mam vymyslene a sehnany material :-) Mel se borit, protoze se tam mela stavet nova silnice. Jsem asi blazen, to nepopiram, ale to misto miluji a nechci, aby se moje babicka divala na silnici, misto na lesik a baracek. Nejsem zadny ekoligicky aktivista, ale tady na tom miste v celkem neponicene prirode, kde jiz jedna silnice je, mi dalsi trochu vadi, navic tam neni temer zadny provoz, takze neni vystavba treba. Po koupi se rozhodlo, ze tam silnice nebude a nikomu to nevadi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 16:48 | Pavel 2

No třeba si říkají, že když nemáte žádné "závazky" v podobě dětí, manželky apod., tak byste klidně mohl někam zmizet, třeba na Bahamy, s rodinou byste se jen tak nevypařil...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 16:40 | KD

Naprosto souhlasím. Američané mají na všechno velmi propracované procesy. Kromě nesporných výhod, jako je třeba to, že zaměstnanec nemusí být příliš kvalifikovaný (tedy úspora peněz) a nemusí ani moc přemýšlet (nic tvůrčího se po něm nechce) . Za předpokladu, že jsou procesy rozumně definovány (což v GE evidentně nejsou) a zaměstnanci jsou školeni aby byli vůči klientům vstřícní s slušní, potom to funguje. V Česku tedy nikoli.
Mimochodem mé kamarádce např. odmítli vydat OK kartu z důvodu, že když testovali odpoledne její domáci telefonní číslo, nezvedla telefon (byla v práci...). Vzápětí ji však přiklepli leasing na auto za 350 000....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 16:20 | pavel

Chtěl jsem si založit u GECB účet. Zavolám na infolinku a na můj konkrétní dotaz "fyzická osoba samostatně výděl. činná chce účet i s HomeBankingem. Měsíčně podávám cca. 20 příkazů k úhradě, 5 trvalých a 4 výběr hotovosti na přepážce, co mi můžete nabídnout?" jsem dostal velmi vágní odpověď. Na otázku "kolik to bude stát?" odpověď již žádná, ovšem s nabídkou PC. Na jejich chatu to samé, jen rychlejší. Skutečně nemám čas zavřít ordinaci a chodit po pobočkách a škemrat o letáčky. U KB mi dali na infolince alespoň konzistetní odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 16:09 | susa@centrum.cz

koukam, ze se z ucasti v tyhle diskusi stava sport... :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 15:48 | PRO SLECNU KARIZKOVOU

MUZETE MI, SLECNO, VYSVETLIT, PROC CHCETE KUPOVAT DUM TESNE PRED LIKVIDACI??? TO SI MYSLITE, ZE HO ZACHRANITE? NEMA TO SICE SOUVISLOST S GE, ALE JDE MI O PODSTATU VECI.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 15:34 | Pedro

Docela mne prekvapuje, jak moc banky trvaji na one pevne lince... v zemi, kde jeste nedavno byl zazrak, ze jste ten telefon dostali a nekdo vam ho prisel zapojit... nevim, proc by jim nemohl stacit mobil s pausalem, zvlast u lidi mladsich, kteri v zapojeni telefonu domu (krome internetu) moc logiky nevidi...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 15:28

myslim, ze v tomto pripade je maximalne znat rozdil mezi charitou a poskytovani neuplnych informaci. FedEx byl taky top ve svym sektoru a jak dopadli, na hubu. ceskej komplex z uredniku na pobockach bude u nas asi nesmrtelnej. vite co vznikne spojenim americke know how s ceskym clovekem? pobocka banky GE... :-))
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jakub Mahdal

podnikatel, Safetica Technologies

Petr Toman

advokát

Jakub Mahdal
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Toman
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services