Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Fondy Amundi
Poradna > Investiční poradna > Podílové fondy
Otázka: Dobrý den, Rád bych znal Váš názor na podílové fondy Amundi jež nabízí KB... Rok a půl mám IKS investiční manažer (balancovaná strategie), kde nějaké zhodnocení proběhlo. Bylo mi doporučeno investici... více
- Interactivebrokers
- INVESTOR - kým skutečně jsem?
- Západočeský dřevařský průmysl
- Pomoc. Kdy v ČR začne 21. století?
- Dárek cizím vnoučatům
GE Capital Bank: Všechno nebo nic
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
5. 5. 2002 18:13, vejda
Drobná zrada. Že by tedy zde?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
3. 5. 2002 10:57
Když slyším GE, tak mi stoupne tlak. Mám u nich účet, naletěl jsem na "výhodnou" nabídku účtu s mobilním telefonem... (už se o tom někde psalo,nebudu to opakovat). Před časem jsem požádal o OK kartu v úvěrové výši nižší, než byl můj hrubý plat - ZAMÍTNUTO. Pokoušel jsem se tehdy dopátrat proč. Dostal jsem se až k vedoucímu zákaznického servisu (nebudu jmenovat, připadal mi sympatický, ale sám nic nezjistil). Nikdo nebyl schopný vysvětlit proč... :o)) (raději si odpustím komentář.Na pobočce, kde mám účet není kompetentní NIKDO). Nedávno mi přišel mi domů osobní dopis od ředitele drobného bankovnictví GE- p. Tomáše Salomona... prý patřím mezi vážené klienty a proto mi nabízejí úvěr 100 tis. Stačí zajít na pobočku a podepsat jim formulář pro zveřejnění mých bankovních údajů pro ostatní banky !!! Zašel jsem, podepsal jsem ... A NIC. ZAMÍTNUTO!!! Vážený p. Tomáš Salomon, coby ředitel, si dělá z lidí blázny. Nemluvě o mém nadšení, že snad svůj dopis o váženém klientovi mysleli vážně, o čase, kterým jsem panu Tomáši Salomonovi věnoval tím, že jsem zašel do banky. Ještě měli i vypadlý systém - asi půl dne, tak jsem musel přijít celkem 3x. To zklamání nakonec, že jsou to ubozí chudáci, kteří jeden den napíší "svému váženému klientovi" nabídku na úvěr a potom nedostojí svému slovu (dokonce i písemně podloženému a podepsanému ředitelem). Dle mého názoru jim šlo pouze o to, abych jim podepsal prohlášení o zveřejnění mých bankovních informací. To mi už totiž nevrátili.... Nevadí, vrátím jim to já..... :o)) Takto se s váženými klienty nejedná pane GE... já bych se na vašem místě v lepším případě cítil trapně a v horším případě ... (každý ať doplní sám)!!!
Další příspěvky v diskuzi (celkem 132 komentářů)
21. 6. 2002 17:08 | Tom
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 5. 2002 17:36 | Petan
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 5. 2002 21:43 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 5. 2002 21:43
Internet banking, GSM banking má GE taky. Využívám oboje. Limit na mezinárodní kartě platební kartě (cca 500 Kč / rok) si mohu nastavit dle uvážení...
Když jednou za čas potřebuji na pobočku, tak Śpořka ma od 9 max do 5. Tam se sotva dostanu. GE má aspoň do 6.
S těmi poplatky nevím. Při 4 tranaskcích za měsíc mě Sporožiro stálo 50 Kč. Tak nevím.
To, že půjčky schvaluje počítač vím a nevadí mi to. Personál opravdu neví, proč půjčka byla schválena či zamítnuta. Úroky jsou vyšší, souhlasím. Ale jednorázově mě 200 Kč úroků za měsíc nepoloží.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 5. 2002 20:13
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 5. 2002 13:57
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 5. 2002 13:31
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 5. 2002 18:13 | vejda
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 5. 2002 18:08 | vejda
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 5. 2002 9:25
5. 5. 2002 6:46 | fmarek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 5. 2002 13:09 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 5. 2002 10:57
26. 4. 2002 16:17
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 4. 2002 20:23 | CSrypatschek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 4. 2002 18:21
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 4. 2002 14:15
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2002 22:58 | CSrypatschek
23. 4. 2002 7:45 | Petra
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 4. 2002 12:56
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/7
Předchozí