GE Capital Bank: Všechno nebo nic

Bylo krásné odpoledne, já seděla na verandě u své babičky, koukala do blba a přemýšlela o hloupostech. Ani nevím proč, snad z nějakých sentimentálních důvodů, jsem se rozhodla, že koupím baráček vedle, který se má zbourat a vystavit nová silnice. Nemám nic proti silnicím, jsem vášnivá řidička, ale proč zrovna u mojí babičky?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 5. 2002 18:13, vejda

Drobná zrada. Že by tedy zde?

Zobrazit celé vlákno

+20
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

3. 5. 2002 10:57

Když slyším GE, tak mi stoupne tlak. Mám u nich účet, naletěl jsem na "výhodnou" nabídku účtu s mobilním telefonem... (už se o tom někde psalo,nebudu to opakovat). Před časem jsem požádal o OK kartu v úvěrové výši nižší, než byl můj hrubý plat - ZAMÍTNUTO. Pokoušel jsem se tehdy dopátrat proč. Dostal jsem se až k vedoucímu zákaznického servisu (nebudu jmenovat, připadal mi sympatický, ale sám nic nezjistil). Nikdo nebyl schopný vysvětlit proč... :o)) (raději si odpustím komentář.Na pobočce, kde mám účet není kompetentní NIKDO). Nedávno mi přišel mi domů osobní dopis od ředitele drobného bankovnictví GE- p. Tomáše Salomona... prý patřím mezi vážené klienty a proto mi nabízejí úvěr 100 tis. Stačí zajít na pobočku a podepsat jim formulář pro zveřejnění mých bankovních údajů pro ostatní banky !!! Zašel jsem, podepsal jsem ... A NIC. ZAMÍTNUTO!!! Vážený p. Tomáš Salomon, coby ředitel, si dělá z lidí blázny. Nemluvě o mém nadšení, že snad svůj dopis o váženém klientovi mysleli vážně, o čase, kterým jsem panu Tomáši Salomonovi věnoval tím, že jsem zašel do banky. Ještě měli i vypadlý systém - asi půl dne, tak jsem musel přijít celkem 3x. To zklamání nakonec, že jsou to ubozí chudáci, kteří jeden den napíší "svému váženému klientovi" nabídku na úvěr a potom nedostojí svému slovu (dokonce i písemně podloženému a podepsanému ředitelem). Dle mého názoru jim šlo pouze o to, abych jim podepsal prohlášení o zveřejnění mých bankovních informací. To mi už totiž nevrátili.... Nevadí, vrátím jim to já..... :o)) Takto se s váženými klienty nejedná pane GE... já bych se na vašem místě v lepším případě cítil trapně a v horším případě ... (každý ať doplní sám)!!!

-5
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 132 komentářů)

11. 4. 2002 20:36 | Ludek

GE jsou paka neschopný
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 19:09

Tak se mi tam nepodařilo vložit odkaz na ten článek. Zde je:
http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=98
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 19:07

Když už jsme u toho GE a jejich úvěrů, velice dobře si vzpomínám, jak jsem v Luckou zmiňované pobočce v Opletalově ulici předloni strávil tři a půl hodiny zakládáním Mobil banky viz tady. Credit scoring GE tehdy napoprvé kontokorent zamítl, protože prý Peníze a.s. neexistují, v té době, ale už byly zapsány v Obchodním rejstříku déle než půl roku!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 18:43 | Aja

Asi bude nejlepsi priste do banky rovnou chodit s pravnikem a navic si nahravat rozhovory s panimi za sklem. Nebo tedy uz nevim.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 18:32

Mluvila jsem s konkretni slecnou, ktera me vyslechla, poté mi řekla, že je to problém pobočky. Vysvětlila jsem ji znovu situaci s tím, že mi slecna na pobočce rekla, ze toto resi zakaznicky servis. Pote souhlasila s tim, ze nebudu poplatek hradit. Jedine co jsem musela udelat, bylo zaslat na jeji jmeno zadost o stornovani poplatku z duvodu bla bla, ktere bylo vyhoveno.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 18:26 | Eva

Co tady plácáte za kraviny. To jste ještě nepochopili, že je někdo placen konkurencí. Tenhle trapný server je tím prolezlý. Zcela zbytečná diskuse.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2002 18:23

Myslim, ze je v clanku naprosto jasne receno, ze mi to ta pani vysvetlila na zaklade dlouhodobych zkusenosti. Nerekla jsem, ze je to standardni postup GE, jen jsem popsala situaci, jak probihala na pobocce. Ta pani proste vychazela ze zkusenosti a vzhledem k tomu, jak se radovala, kdyz se ukazalo, ze se ji opet potvrdilo to co ocekavala, bych rekla, ze ji jeji usudky vychazeji. Myslim, ze neni tezke udelat si nazor na to, kdo ma sanci uver ziskat a kdo ne, kdyz to delate denne a vite, v jakych pripadech je zadost zamitnuta.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 18:22 | Karel

Že bych někam do banky zavolal a oni mi odpustili poplatek za zrušení jen tak na hubu, to se mi nezdá. Poslali Vám aspoň nějaký papír k podpisu, nebo Vám neřekli abyste poslala písemně žádost?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 18:21 | Karel

Že by jste někam do banky zavolala a oni Vám odpustili poplatek za zrušení účtu, jen tak "na hubu", to se mi nezdá. Poslali Vám alespoň nějaký papír k podpisu, nebo Vám neřekli abyste poslala nějakou žádost?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 18:08

No právě VYPOZOROVALA, ale jistě to neví
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 18:07 | Honza

první slovo mělo být POKUD
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 18:06 | Pavel 2

Ano, to je pravda. Spravne by to ale melo byt tak: mit pevnou linku je "male plus" pri posuzovani zadosti, nemit pevnou linku znamena "ani plus ani minus". A trvat na pevne lince, tedy interpretace "nekonečné minus ", je to proste spatne.... A pokud Vas budou hledat, potom podle adresy bydliste , kterou prece maji z OP nebo se mohou obratit na policii. Český telecom jim adresu jen tak neda...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 18:04 | Honza

Pokus v GE funguje automatické hodnocení klientů, tak se paní na přepážce důvod nedozví.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 18:02 | Honza

Kritérium 1 určitě neplatí, jinak bych u nich úvěr nedostal. Uvedl jsem účet i jinde a úvěr byl schválen.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:57

Nevim, k tomu pani na prepazce vyhrady nemela. Jedinym duvodem melo byt vice uctu. Tento clanek nemel rici, ze je takove chovani standardem v GE, ale chtela jsem se podelit o zkusenost na konkretni pobocce. Moji rodice maji ucet u GE na malem meste a nemohou si stezovat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:55 | Honza

Já sem taky získal Flexikredit bez problémů a jakéhokoliv pojištění.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:51

Ne, ona nerekla, ze si to mysli. Ona rekla, ze vypozorovala, ze GE nedava penize klientum, kteri maji vice uctu. A nevkladejte mi prosim slova do ust. Add. nize - vim, ze co neni na papire nema zadnou pravni vahu, ale jak se ukazalo, GE priznala chybu pracovnice tim, ze netrvala na zaplaceni poplatku za zruseni TB.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:51 | Pan Karel

Byl jste nekdy zadat o uver v bance ? Zadna urednice poskytujici uvery vam nikdy presne nesdeli, co se risk-scoringovemu systemu nelibi. Proste vam jen sdeli, ze jste neprosel. Pripadne vam prida svoji domnenku, proc by to tak mohlo byt. Moje zkusenost s KB.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:51 | Honza

A nemůže se stát, že třeba mají podmínku minimálního obratu na účtě a vy jste ji díky dělení peněz na více účtů nesplnila?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2002 17:43 | Petr Veliký

Alééé. Takže ona Vám neřekla, že jste to nedostala kvůli tomu, že posíláte peníze na více účtů, ale že si to myslí. Tak to je pro mě zásadní rozdíl...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Brůna

podnikatel, Husky

Kateřina Jirásková

finanční ředitelka PPF

Petr Brůna
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Kateřina Jirásková
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services