Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Karel Komárek
podnikatel, KKCG
Vlasta Parkanová
politička
33,33 %
z 3 duelů
100,00 %
z 3 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Otevřený dopis Pavlu Kavánkovi
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
23. 2. 2002 15:25
Musím ocenit odvahu a vůli něco takového napsat. Od vzniku v roce 1997 kdy jsme založili první s.r.o. do dnes kdy naše skupina dosáhla v roce 2001 souhrného obratu přes 250 mil. Kč, je nám 26 let a vyšli jsme z ničeho, musím s pisatelkou jen souhlasit. U nás v Jablonci nad Nisou je situace přesně taková jak píše, nervózní, neustále změny, personál, který známe za tu dobu osobně a je připraven kdykoliv nám pomoci nemá již sílu a možnosti a tak nám nezbyde nic jiného než změnit bankovní dům, např. v Jablonci nad Nisou je nová pobočka RB asi 100 metrů od budovy ČSOB, takže skutečně teď záleží jen na managementu . . . .
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
6. 2. 2002 10:45, Xaver
Nějak jsem ještě nikde nenašel odpověď pana Kavánka, u když od zveřejnění dopisu nějaký pátek uplynul... I když vlastně ano - rozhovor ve včerejších Hospodářských novinách - dle pana Kavánka je vše OK, výpočetní technika naprosto spolehlivá, drobné chybičky se sice najdou, ale ty nezpůsobují vážné škody... Myslím, že jen velmi naivní klient - a úmyslně se vyhýbám pojmu idiot - může nadále nechat své peníze v ČSOB. Jestliže banka změní bez souhlasu klientů frekvenci zasílání výpisů, kde je jistota, že právě tak nezmění čísla účtů, na které klienti své peníze zasílají?
Další příspěvky v diskuzi (celkem 129 komentářů)
23. 1. 2002 15:12 | Lukas Konecny lkonecny@legend.cz
23. 1. 2002 13:44 | Volný
23. 1. 2002 13:31
23. 1. 2002 13:28 | Pavel Hrabík
23. 1. 2002 13:26 | Jelito
23. 1. 2002 11:40 | Filip
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 1. 2002 10:25 | Martin Kovařík / martin@kladno.cz
23. 1. 2002 9:41 | Michal Kovacic/michalkovacic@seznam.cz
23. 1. 2002 9:12 | Kabir Bedi (namornik)
Domnival jsem se, ze je to zrejme...Tedy 'smysl' prispevku v bodech:
1. pozastaveni nad ceskym trendem 'verejne plakat' a konstatovani, ze ostatni lidi nezajimaji komunikacni (i jine) problemy soukrome firmy(treba i banky)
2. ?? pochvaleni Kavankova mluvciho za efektni vybrusleni z dane situace a doporuceni Kavankovi na 'debordelizaci' jejich oddeleni zodpovednych za strategie a komunikaci apod. (aby se tomu napriste zabranilo)
3. konstatovani udesneho zhorseni sluzeb CSOB v poslednich letech, ignorace jejich zamestnancu ke zlepseni alespon na uroven ostatnich bank
staci? Kdyztak znova napiste ;-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 1. 2002 8:51 | Jan BARTOŇ
21. 1. 2002 15:24
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 1. 2002 8:20
22. 1. 2002 9:22 | Xaver
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 1. 2002 7:22 | anonym pro jistotu
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 1. 2002 21:38 | Kabir Bedi (namornik)
To Kavanek: Napsal jste to (nebo spis vas mluvci) - v ramci moznosti - dobre a diplomaticky (ha ha -- pani, ze ma zajem o budoucnost banky. hmmm, kamen) . Jen se divim, jak u vas pracuje oddeleni interni komunikace, ze se tohle muze stat. Tam bych to taky - byt vama - 'procistil'. To se nesmi stat, mate snad malo problemu s Nomurou??? Navrhuji vam za toto prehlednuti trest: zkouset se dovolat trikrat za sebou na Linku24 (a vemte si den dovolene)
To CSOB: Ze jste banka s katastrofalnim pristupem ke klientum, o tom presvedcujete verejnost jiz nekolik let. Jak rad jsem zrusil nedavno veskere sve ucty u vas. Ne, ze by to jinde bylo zase o tolik lepsi, ale horsi to uz je vazne snad jen ve Sporitelne...(kdyz jsme u pobocek -- konkretne Brno - Sumavska, kam se mimochodem temer nedovolate, protoze tel. cisla jsou do arealu pronajimaci firmy...). Myslim, ze vas soucasny uspech je postaven hlavne na tom, ze vetsina vasich klientu pochazi jeste z dob zacatku podnikani, kdy jste byli temer jedinou bankou, ktera byla pro podnikatele 'vhodna'. Zmenit bank. ucet je pro mnoho firem celkem neprijemnou zalezitosti a tak, jak by rekl klasik, se vasi klienti deli na dva tabory: - jedni, ti by radi sli k jine bance, ale je jim lito, ze vynalozili tolik penez na tak kratky cas zabavy - druzi, ti by taky radi sli jinam, ale setrvavaji pouze ze zvedavosti, zda v budoucnu bude banka stejne hrozna, jako nyni
21. 1. 2002 16:17
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 1. 2002 15:12 | james bond
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 1. 2002 14:46 | james bond
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 1. 2002 14:42
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 1. 2002 14:16 | james bond
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 4/7