Ve spolupráci s pojišťovnou Aegon přinášíme další ze série infografik na téma pojištění. Po vzoru oblíbeného televizního pořadu Retro nahlédneme do relativně nedávné historie, nějakých dvacet let zpátky. A nahlédneme také do budoucnosti, ale jen opatrně, žádné předpovědi à la Jules Verne. Spíš kvůli připomínce toho, že ani kreacionisté by jistě neměli nic proti tomu, aby například finanční produkty i nadále procházely evolucí. Evolucí k lepšímu – to jde skoro vždycky. Stačí chtít a poslouchat.
Ovšem – každá mince má dvě strany. Když se omezíme jen na naše dnešní téma, tedy na pojištění: vstřícná pojišťovna je jen půlka úspěchu, druhou polovičku by měl zastat poučený klient. Takový, který ví, co chce dostat a co dostat může, Ten, kdo si nechá předepsat investiční životní pojištění s perspektivou nějakých třiceti let a za rok si ho nechá přebouchnout jiným – ale přitom stejným pojištěním, určitě pojišťovnu k lepšímu servisu a produktům motivovat nebude.
Sdílejte článek, než ho smažem