Co se děje | Petra Dlouhá | 5. 12. 2012 | 22 komentářů
AKTUALIZOVÁNO! Peníze.cz před Vánoci tradičně varují před nebezpečnými půjčkami. Sladké Vánoce na dluh totiž mohou po novém roce hodně zhořknout. A jak můžete dopadnout? Přečtete si příběh ženy, která naletěla společnosti CPE Credits of Private Equity.
Co se děje | Petra Dlouhá | 18. 2. 2013 | 18 komentářů
V prosinci jsme uveřejnili příběh Lady Seimlové. Chtěla půjčku od společnosti CPE – Credits of Private Equity: úvěr nedostala, zato ji firma připravila o dvacet tisíc korun. Po uveřejnění článku se na redakci začali obracet další poškození. Přirozeně jsme se rozhodli případu CPE věnovat dál.
Co se děje | Monika Veselíková | 18. 10. 2016 | 5 komentářů
Český telekomunikační úřad nepřiznal společnosti T-Mobile nárok na nezaplacené smluvní pokuty. Operátor proto stáhl z úřadu zbývající návrhy na vydání rozhodnutí a dluhy začal vymáhat na vlastní pěst – prostřednictvím inkasních agentur. Ty teď straší dlužníky exekucí a zabavováním majetku.
Články | Kateřina Boušová | 17. 3. 2006 | 4 komentáře
Tvrdí vám obchodní zástupce, že po pěti či šesti letech musíte smlouvu vypovědět a uzavřít novou? Pak vám lže. Chcete jen spořit a agent stavební spořitelny vám doporučil cílovou částku nad 250 000 Kč? Zbytečně jste zaplatili vyšší poplatek. Případy, kdy agenti zneužijí nevědomosti a důvěry klientů a fakticky je oberou o peníze, bohužel nejsou výjimečné. Nesedněte na spořitelní lep, poradíme vám, na co si dát pozor.
Cestování | Michal Pravda | 2. 7. 2007
Vrátili jste se z dovolené, která nebyla zcela podle vašich představ? Pokud za vaši nespokojenost může cestovní kancelář, zájezd reklamujte. Máte na to tři měsíce od jeho skončení.
Aktuálně.cz | Petr Kučera | 21. 5. 2010 | 3 komentáře
Obchodní podmínky bank, které jsou součástí smluv o úvěrech či běžných účtech, hrozí klientům, že i při drobných prohřešcích budou muset doplatit hned celý dluh nebo platit vysoké úroky. Banky tvrdí, že jde o ochranu před nepoctivci.
Rozhovor | Světlana Rysková | 18. 7. 2011 | 3 komentáře
Buďte opatrní. Když jednou podepíšete smlouvu, je těžké prokazovat, že jste se stali obětí nekalé obchodní praktiky, říká Markéta Svatošová, vrchní inspektorka samostatného odboru ochrany spotřebitele České národní banky.
Analýza | Jan Stuchlík | 17. 12. 2009 | 13 komentářů
Zákon o platebním styku přinesl od listopadu klientům řadu nových práv. Některé banky však ve všeobecných obchodních podmínkách o těchto právech mlčí, nebo je dokonce popírají.
Články | Lukáš Půda | 2. 10. 2001
Ještě před rokem bylo úrokového zvýhodnění klientů, kteří si nevezmou úvěr, běžné. Vzhledem k vývoji úrokových sazeb na trhu však musí stavební spořitelny reagovat a tyto výhody rušit.
Články | Dušan Hradil | 1. 3. 2002 | 1 komentář
Kdo chce zrušit běžný účet, měl by si vše dobře promyslet. Banky totiž mají pro odcházející klienty nemilé překvapení – poplatky ve výši několika stovek korun. Chcete vědět, kolik vám vaše banka naúčtuje a jak tuto částku snížit?
Články | Jiří Šedivý | 11. 2. 2005
Očekávaná novela stavebního spoření by měla pomoci narovnat postavení klientů vůči stavebním spořitelnám, jde o zejména o zpřehlednění poplatkové politiky. Mnozí klienti by letos s uzavřením spoření počkali, až vstoupí novela v platnost, aby měli své jisté. Některé spořitelny chtějí předejít propadu obchodů a nabízejí nové podmínky již teď, ale někde jde opravdu jen o známé "když ptáčka lapají..."