Články | Josef Janda | 13. 12. 2006 | 5 komentářů
V České republice zuří lítý boj mezi jednotlivými poradenskými firmami, které využívají nejrozmanitější způsoby a techniky pro získání klienta. Jaké chování a postupy finančních poradců či zprostředkovatelů finančních produktů mohou být signálem, že "něco není v pořádku"?
Články | Petr Vykoukal | 4. 5. 2001
Stavební spoření je dobrý produkt, shodují se obchodní zástupci. Jedním dechem však dodávají, že v prodejích ho začínají dohánět další státem protěžovaní konkurenti – penzijní připojištění a životní pojistky.
Články | Petr Vykoukal | 1. 3. 2001
Ke splacení hypotéčního úvěru můžete využít též životní pojistku. Tato kombinace však v sobě zahrnuje rizika, v jejichž důsledku můžete nakonec zaplatit podstatně více než při splácení běžným způsobem.