Česká spořitelna má telefonní bankéře
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Petr Vykoukal | 29. 12. 2000
"Zaplaťte to mobilem!", lákaly mne reklamy Paegasu. Jako člověk nedůvěřivý ke všem podobným novotám jsem nějakou dobu odolával. Pak jsem však zjistil, že v mé bance to mám zadarmo a tak byl můj odpor zlomen. Dnes si uvědomuji, že mne měly varovat problémy bankovní úřednice s instalací programu na moji SIM kartu.
Co se děje | Irena Ševelová | 9. 5. 2011 | 4 komentáře
V tlačenici si držíte peněženku, ve vlaku berete peníze a doklady s sebou na toaletu, netouláte se v noci temnými uličkami. Mnoho lidí se muselo spálit, než se vytvořily obecně sdílené vzorce obrany proti krádeži. Internet je pořád dost mladý: zdaleka všem ještě nepřešly obranné zásady do krve. Nepopalte se právě vy!
Články | Jiří Šedivý | 6. 9. 2005 | 1 komentář
Česká spořitelna před časem zavedla nový bezpečnostní prvek. Zjistili jsme, že kvůli chybě v aplikaci je prakticky bezcenný. Ohroženy jsou i další funkce služby Servis 24. Spořitelna ovšem uklidňuje, že projekt je zatím v testovací fázi a nemůže nikoho poškodit.
Články | Dana Chytilová | 10. 1. 2006 | 5 komentářů
Česká spořitelna zřejmě nepovažuje vyšší bezpečnost přímého bankovnictví za důležitou. Přestala totiž prodávat jednu z nejméně zneužitelných forem, a to autentizační kalkulátory, a nahradila je méně bezpečnými klientskými certifikáty.
Články | Dušan Hradil | 26. 2. 2003
S novým způsobem ovládání běžného účtu přijde počátkem března eBanka, která svým klientům nabídne přístup k penězům pomocí kapesního počítače (PDA). Jak taková aplikace vypadá a co všechno umožňuje?
Články | Michal Hazi | 24. 9. 2001
Dotovat studentská konta je součástí obchodní politiky většiny tuzemských bank. Do mainstreamu se s počátkem akademického roku zařadila i eBanka. Snaží se novým levným produktem oživit svou početně stagnující klientskou základnu?
Články | Petra Postlova | 11. 2. 2003
SERVIS 24 Internetbanking zvolen Finančním produktem roku 2002 a má již více než 91 000 aktivních klientů