Komerční banka vystrašila klienty. Špatně zaúčtovala platby kartou
14. 3. 2024 | Kateřina Hovorková
Klientům Komerční banky se v elektronickém bankovnictví ukazoval chybný údaj o platbě kartou ze středy 13. března, případně byly platby bez popisu.
Internetové bankovnictví České spořitelny, produkt SERVIS 24 Internetbanking, získalo ocenění Finanční produkt 2002. Službu již využívá 91 000 klientů České spořitelny. Ocenění této službě udělili odborní redaktoři časopisu Osobní finance z vydavatelství Computer Press.
Hlavními kritérii hodnocení byly užitečnost pro drobného spotřebitele, poměr kvalita a cena a míra uživatelského pohodlí. „České spořitelně se podařilo trefit do toho, co klient potřebuje. Z kteréhokoli počítače napojeného na internet jednoduše provádět základní bankovní operace,” uvedli zástupci časopisu Osobní finance v hodnocení.
Službu SERVIS 24 Internetbanking začala Česká spořitelna nabízet v listopadu 2002. Služba nahradila starší produkt internetového bankovnictví, který Česká spořitelna nabízela od roku 2001. Internetbanking je jedním z produktů přímého bankovnictví, které souborně patří do služby přímého bankovnictví SERVIS 24. Ta klientům nabízí za jediný poplatek a se stejným souborem identifikačních znaků a hesel přístup k účtu přes telefon i internet.
Česká spořitelna nabízí také produkty pro uživatele mobilních telefonů: službu GSM Banking - SIM Toolkit. Služba je dostupná všem uživatelům mobilních telefonů v libovolné síti provozovatelů v České republice.
Některou z forem přímého bankovnictví České spořitelny využívá ke konci ledna 2003 více než 465 000 klientů. Česká spořitelna očekává, že v letošním roce se počet uživatelů přímého bankovnictví České spořitelny meziročně zvýší na více než 600 000.
Více informací najdete na http://www.csas.cz
Srovnávat se vyplatí
Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění a financí. My počítáme, vy šetříte.
Sdílejte článek, než ho smažem