Internetové bankovnictví České spořitelny, produkt SERVIS 24
Internetbanking, získalo ocenění Finanční produkt 2002. Službu již využívá
91 000 klientů České spořitelny. Ocenění této službě udělili odborní
redaktoři časopisu Osobní finance z vydavatelství Computer Press.
Hlavními kritérii hodnocení byly užitečnost pro drobného spotřebitele, poměr
kvalita a cena a míra uživatelského pohodlí. „České spořitelně se podařilo
trefit do toho, co klient potřebuje. Z kteréhokoli počítače napojeného na
internet jednoduše provádět základní bankovní operace,” uvedli zástupci
časopisu Osobní finance v hodnocení.
Službu SERVIS 24 Internetbanking začala Česká spořitelna nabízet v listopadu
2002. Služba nahradila starší produkt internetového bankovnictví, který
Česká spořitelna nabízela od roku 2001. Internetbanking je jedním z produktů
přímého bankovnictví, které souborně patří do služby přímého bankovnictví
SERVIS 24. Ta klientům nabízí za jediný poplatek a se stejným souborem
identifikačních znaků a hesel přístup k účtu přes telefon i internet.
Česká spořitelna nabízí také produkty pro uživatele mobilních telefonů:
službu GSM Banking - SIM Toolkit. Služba je dostupná všem uživatelům
mobilních telefonů v libovolné síti provozovatelů v České republice.
Některou z forem přímého bankovnictví České spořitelny využívá ke konci
ledna 2003 více než 465 000 klientů. Česká spořitelna očekává, že v letošním
roce se počet uživatelů přímého bankovnictví České spořitelny meziročně
zvýší na více než 600 000.
Více informací najdete na http://www.csas.cz
Sdílejte článek, než ho smažem