Aktuality | Petr Kučera | 17. 6. 2021 | 2 komentáře
Všechny pobočky České pošty budou od pátku 18. června od 19 hodin do neděle 20. června do 24 hodin uzavřené. Důvodem je plánovaná provozní údržba datových center, říká mluvčí Matyáš Vitík.
Aktuality | Jiří Hovorka | 6. 5. 2021 | 3 komentáře
Prostřednictvím SMS se šíří nová vlna podvodů. Varuje před ní Asociace provozovatelů mobilních sítí. Podvodníci se vydávají za známé přepravní firmy a snaží se lidi připravit o peníze či osobní údaje.
Co se děje | Petr Kučera | 22. 4. 2021 | 21 komentářů
Česká pošta ztratila vzácný prsten, reklamaci neuznala. Zákazníka se zastal až Český telekomunikační úřad: Podnik odpovídá i za špatné rady svých zaměstnanců nebo za to, že při sjednání zásilky do zahraničí nemají aspoň základní znalost angličtiny.
Aktuality | Petr Kučera | 16. 4. 2021 | 13 komentářů
Služba Mezi námi, která běžným lidem umožňuje poslat menší balík přes pobočku Zásilkovny na jiné výdejní místo, mírně zdraží. Od 1. května stoupne základní cena na 69 korun z dosavadních 65 korun.
Aktuality | Jiří Hovorka | 15. 3. 2021 | 29 komentářů
Česká pošta zavře v pátek večer a o víkendu všechny své pobočky – tedy i ty, které jindy mají na konci týdne otevřeno. Pošta dočasně vypne i své internetové služby.
Aktuality | Jiří Hovorka | 11. 2. 2021 | 6 komentářů
Česká pošta varuje před novou vlnou podvodných e-mailů a SMS zpráv, které zneužívají její jméno.
Aktuality | Jiří Hovorka | 2. 12. 2020 | 1 komentář
Česká pošta reaguje na předvánoční špičku a nechá některé pobočky otevřené výjimečně i tuto sobotu odpoledne.
Aktuality | Petr Kučera | 28. 11. 2020 | 54 komentářů
Česká pošta varuje před dalším e-mailovým podvodem. Cílem takzvaného phishingu je prozrazení údajů z kreditních karet.
Aktuality | Jiří Hovorka | 3. 11. 2020
Česká pošta rozšiřuje možnosti dodání balíků. Dohodla se na spolupráci se Sazkou, která umožní balíky vydávat na svých prodejních místech, typicky třeba v trafikách. Od listopadu se díky tomu otevírá 1500 nových Balíkoven mimo poštovní pobočky.
Aktuality | Jiří Hovorka | 2. 11. 2020 | 3 komentáře
Balíky z e-shopu začnou doručovat kurýři nové značky. Logistická firma In Time se mění na WeDo, pod stejnou značku přejde i síť výdejních míst Uloženka.
Aktuality | Jiří Hovorka | 16. 10. 2020 | 8 komentářů
Nový phishingový útok mířící na české uživatele internetu napodobuje Českou poštu. Součástí podvodného e-mailu je odkaz, který uživatele přesměruje na podvodný web. Upozornila na to společnost Avast.
Aktuality | Petr Kučera | 29. 9. 2020 | 5 komentářů
Zásilkovna dnes představila výdejní místa nazvaná Z-Boxy. Fungovat mají nepřetržitě, tedy i v noci nebo o víkendu. Zatím si v nich lze zásilky jenom vyzvedávat, brzy má přibýt i možnost odesílání.
Aktuality | Jiří Hovorka | 27. 3. 2020
Zásilkovna spouští výdejní místo Zásilkovna Drive pro vyzvednutí a podání zásilky z auta, a to na svém depu v pražské Ruzyni.
Aktuality | Petr Kučera | 9. 12. 2019
Na 41 čerpacích stanicích sítě EuroOil si lidé mohou také vyzvednout balíky z České pošty a PPL, případně je i podat. Nezaplatí za to nic navíc oproti standardnímu ceníku distribuční firmy.
Aktuality | Petr Kučera | 27. 11. 2019
Zásilkovna rozšířila doručování prostřednictvím služby Mezi námi také na konkrétní adresu. I běžní lidé už tedy můžou poslat balík někomu domů, doteď mohli jenom na výdejní místa. Doručování na adresu nabízela Zásilkovna zatím hlavně e-shopům.
Aktuality | Petr Kučera | 11. 9. 2019
Zásilkovna má v Česku už dva tisíce výdejních míst. Ještě v dubnu, kdy otevřela své služby i běžným odesílatelům (nejenom e-shopům), jich měla kolem 1800. A chystá další výrazný růst: do konce letošního roku chce mít po republice 3000 výdejních míst.
Aktuality | Petr Kučera | 4. 9. 2019 | 3 komentáře
Česká pošta sází na automatizaci. Její obchodní ředitel Martin Vránek představil principy připravovaných samoobslužných míst, které se na pobočkách mají začít objevovat od příštího roku.
Aktuality | Petr Kučera | 12. 8. 2019
Česká pošta varuje před novou formu podvodu, která zneužívá jejího loga.
Aktuality | Petr Kučera | 8. 8. 2019 | 29 komentářů
Služba Balík do ruky od České pošty sice slibuje dodání zásilky až k adresátovi, v posledních měsících ale čím dál častěji zamíří rovnou na nejbližší pobočku. Cena za dodání přitom zůstává stejná a nespokojenost zákazníků dopadá i na internetové obchody.
Aktuality | Petr Kučera | 15. 5. 2019
Společnost Zásilkovna dnes otevřela své první výdejní místo, kde se o balíky postará robot nazvaný Z-bot. V pražském Obchodním centru Chodov si u něj lidé můžou vyzvednout objednané a předem zaplacené zásilky.
Co se děje | Petr Kučera | 23. 4. 2019 | 21 komentářů
Dosud mohly Zásilkovnu využívat hlavně e-shopy, od 24. dubna se otevírá každému. Poslání balíku má být jednodušší i levnější než s Českou poštou.
Co se děje | Ondřej Tůma | 15. 4. 2013 | 12 komentářů
Kolikrát si s vámi doručovatel hrál na schovávanou? Kolikrát jste stáli frontu na poště? Hned tři projekty slibují ještě letos přinést alternativu k obojímu: žádné čekání na doručovatele, žádná fronta – „automat na balíky“. První už jsou na světě. Jak to funguje a kolik to bude stát?