Logo Česká asociace pojišťoven

Česká asociace pojišťoven

Kontakty

AdresaNa Pankráci 1724/129Praha 4 – Pankrác140 00
Infolinka222 350 164 
E-mailinfo@cap.cz
Web

Další informace

Popis činnostiPoslání ČAP je zastupovat, hájit a prosazovat zájmy členských pojišťoven a jejich klientů ve vztahu k orgánům státní správy, legislativě a dalším subjektům. Podporovat zájmy českého pojistného trhu vůči EU, spolupracovat se zahraničními asociacemi a institucemi a podporovat rozvoj pojišťovnictví a pojistného trhu v České republice.

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem česká asociace pojišťoven

Vichřice, bouřka, krupobití: Ani pojištění často nevědí, proti čemu se pojistili

26. 2. 2014 | redakce Peníze.CZ

Vichřice, bouřka, krupobití: Ani pojištění často nevědí, proti čemu se pojistili

Nejčastěji řádící živly dokážou během několika hodin natropit škody za miliardy. Ptáme se Marcely Machové, specialistky pojištění majetku a odpovědnosti z České asociace pojišťoven, jak se chránit před jejich následky. A také jak se vyhnout chybám při pojišťování proti nim.

Mráz není jen hodný děda. Jak pojistit dům (i domácnost)

24. 2. 2014 | redakce Peníze.CZ

Mráz není jen hodný děda. Jak pojistit dům (i domácnost)

Pamětníci rádi vzpomínají, že zimy nejsou, co bývaly. A přece ta loňská vystavila majitelům budov i domácnostem účet za 148 milionů korun. V roce 2010 pojišťovny na zimní škody vyplatily přes miliardu. O tom, co zima může způsobit na našem majetku a jak se před jejími nástrahami chránit, si povídáme s Marcelou Machovou, specialistkou pojištění majetku a odpovědnosti z České asociace pojišťoven.

Tvrďáci Češi: Víme, co živly umí, a přece je půlka škod nepojištěných

12. 2. 2014 | Česká asociace pojišťoven | 8 komentářů

Tvrďáci Češi: Víme, co živly umí, a přece je půlka škod nepojištěných

Každý sedmý už se musel vyrovnávat se škodou způsobenou přírodními živly. Tři čtvrtiny z nás mají s jejich řáděním aspoň zprostředkovanou zkušenost. Po každém sčítání škod se ale ukáže, že nás to nenaučilo. Tedy že nás to nenaučilo orientovat se v pojištění. Nebo jsme prostě tvrďáci s povahou hazardního hráče?

Helena Lazosová: Statistiky jsou spravedlivější než unijní regulace

14. 12. 2013 | Martin Vlnas | 3 komentáře

Helena Lazosová: Statistiky jsou spravedlivější než unijní regulace

„Jsem vystudovaná pojistná analytička. Je ještě potřeba něco dodávat?“ odpověděla s úsměvem na rtech Helena Lazosová na otázku, co říká sjednocení pojistných sazeb pro muže a ženy, které si vynutila Unie. Čerstvá šéfka marketingu a produktového vývoje ING Pojišťovny pro Českou republiku a Slovensko byla první ženou z branže, s níž jsme toto téma otevřeli. Není se čemu divit, vývoji produktů u konkurence většinou šéfují muži.

Nejen povinné ručení... Zdraží i havarijní pojištění! Jak vybírat?

13. 11. 2013 | Petra Dlouhá

Nejen povinné ručení... Zdraží i havarijní pojištění! Jak vybírat?

O tom, že nás čeká zdražování povinného ručení, ví asi každý. Jak to ale bude s cenami havarijního pojištění? V Česku si ho dlouhodobě sjednává asi pětina majitelů aut a jeho ceny v posledních letech klesaly. Teď však nejspíš podraží. O kolik? Podle čeho havarijko vybírat? A komu se vyplatí?

Povinné ručení zdražuje. Jak si vybrat nejlepší?

29. 10. 2013 | Ondřej Tůma | 7 komentářů

Povinné ručení zdražuje. Jak si vybrat nejlepší?

Majitelé motorových vozidel se musí smířit s tím, že si za povinné ručení připlatí. Rozdíly v ceně, ale taky v poskytovaných službách navíc mezi jednotlivými pojišťovnami narůstají. Poradíme, na co hledět při sjednávání povinného ručení, aby vám po nehodě nezbyly jen oči pro pláč.

„Překontrolujeme vaši smlouvu.“ Podpásovky ve finančním poradenství

9. 9. 2013 | Petra Dlouhá | 50 komentářů

„Překontrolujeme vaši smlouvu.“ Podpásovky ve finančním poradenství

„Dobrý den, jdu překontrolovat vaší smlouvu, zjistit, jestli nemáte nárok na slevu a rozšíření služeb…“ Ve skutečnosti vás ale chci jen přetáhnout ke konkurenci. A jestli je to pro vás výhodné, je mi fuk. U dealerů mobilních operátorů a distributorů elektřiny to známe. Totéž se vám ale může stát i u finančního poradce. A může být ještě větší šíbr – pokud se předem dostane k vaší smlouvě a datům, jde skoro najisto.

Nejdrsnější podvodník: kvůli pojistce si usekl dva prsty

5. 9. 2013 | Ondřej Tůma | 5 komentářů

Nejdrsnější podvodník: kvůli pojistce si usekl dva prsty

Kromě „tradičních“ podfuků s pojištěním aut a majetku skokově přibývá podvodů u pojištění osob. Mezi nimi i těch případů, kdy se klient „nespokojí“ s falešným lékařským dokladem nebo simulováním a pro pojistku si víc či míň vážně ublíží. A jak říkají pojišťovny, je pryč doba notorických podvodníků a organizovaných zločineckých skupin, stále častěji se lidé k podvodu uchylují prostě z nouze.

Nejlevnější není nejlepší! Proč se nevyplatí šetřit na povinném ručení?

13. 6. 2013 | Ondřej Tůma | 12 komentářů

Nejlevnější není nejlepší! Proč se nevyplatí šetřit na povinném ručení?

Limity pojistného plnění, rozsah asistenčních služeb a další doplňkové připojištění – to české řidiče příliš nezajímá. Povinné ručení si totiž většinou vybírají pouze podle ceny. Když pak skutečně dojde k nehodě, můžou se pořádně divit.

Ohlédnutí za Měsícem pojištění

5. 3. 2013 | Česká asociace pojišťoven

Ohlédnutí za Měsícem pojištění

V průběhu února, který Česká asociace pojišťoven vyhlásila Měsícem pojištění, jsme pravidelně přinášeli výběr ze zajímavých dat, odhalených průzkumem, který si asociace nechala zpracovat na sklonku loňského roku. Minisérii završíme několika čísly o tom nejdůležitějším: jak jsme s pojištěním spokojeni v praxi. Téměř polovina z nás má zkušenost s pojistnou událostí. Takže praxi máme.


Česká asociace pojišťoven - Zkušenosti

23. 10. 2012 8:16 | Ohnhauserová

Dobrý den, ráda bych měla zde taky pár dotazů. Manžel, německé národnosti měl u nás v květnu bouračku, kterou nezavinil. Auto je na německých značkách s německým leasingem.Bylo určeno jako totální škoda. ČPP tedy pojišťovna viníka nehody se k tomuto postavila takto, že určila obecnou cenu vozidla dle aukce o čemž jsme vůbec nevěděly a dozvěděly jsme se to až poté když jsme zjistily, že vrak je za tuto cenu neprodejný. Apelovaly jsme na likvidátora po 4 měsících a on nám zdělil, že o aukci nevěděl, poté nám poslal nabídkový list, který již měl skončenou platnost měsíc. Dále v aukci nebylo vůbec uvedeno, že auto je na leasing a s německými papíry. poté co jsme se marně vrak snažily prodat bez úspěchu opět jsme kontaktoval likvidátora a ten dal auto znovu do aukce. Kde opět tyto zásadní informace nezdělil. Vše se pořád táhne. Nemáme nic, platíme leasing na auto, které nám stojí na zahradě, manžel si musí do práce auta půjčovat po známých a ke všemu se teď leasingová společnost vyjádřila že musíme navíc zaplatit 1% z dlužné částky. Suma sumárum , kvůli opilého řidiče, který nehodu zavinil,jsme již přišli o 25000 kč které jdou z naší kapsy a dalších 25000 chce po nás doplatit leasingovka. Když jsme poprosily naší právničku aby likvidátorovi zdělila že si tyto pohledávky chceme také u pojišťovny likvidovat, dělila nám, že jsou nelikvidovatelné. Proto prosím o radu, přeci to tak nemůže být aby obyčejný člověk pykal za nehodu, kterou nezavinil. Tyto nároky vznikly všechny díky nehodě a můžeme je prokázat. Kdyby se nehoda nestala, leasing platíme dál, dál si jezdíme autem a jsme spokojená rodina. Moc děkuji za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 3. 2012 9:40 | Kolacek

paní Moniko, na babinetu nic o Parkamu není - děláte tomu serveru lacinou reklamu.
A paní Ringsmuthová a pane Matějko - bylo mi sděleno od právní kanceláře Holubová, že náš právní systém v tomto případě neumožňuje hromadnou žalobu. Trochu se mi tomu nechce věřit. Myslím, že náš právní systém je tak špatný, že chrání instituce více než obyčejné lidi. Na pojišťovnu Generali jsme krátcí, soudit se, je podle mne vyhozený peníz. Ostatně teď Generali podává žalobu pro podvod na Parkam. Tento případ jen tak neskončí. Pokud byste měli nějaký nápad, ozvěte se mi, prosím, na telefon 604315084 nebo email: falcova@upcmail.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 2. 2012 13:11 | Monika

Dobrý den, jsme na to úplně stejně jako vy, a zrovna tak jsme nespokojení . Mrkněte na http://fora.babinet.cz/viewtopic.php?id=38599
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2012 20:57 | ajatomik

Dobrý den pani Ringsmuthová. Dopadli jsme se známými stejně jako vy. Máte už nějaké odezvy, jak dál pokračovat. Rádi se připojíme k hromadné žalobě. S pozdravem Matějka
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 2. 2012 16:43 | martina krůtová

Dobrý den,nevím zda píši na dobrou webovou adresu,ale potřebovala bych radu od asociace pojišťoven.Koupily jsme s manželem auto a po zaplacení povinného ručení jsme šly auto 7.7.2006 přehlasit na manžela.Vše bylo bez problému až do včera kdy přišel dopis po více než dvou letech o tom,že dlužíme na pojistném skoro 5tis,že jsme měsíc neměly pojišťěné auto.My jsme auto pojišťovaly u pojišťovny Direkt a když stálo v barazu,kde jsme auto kupovaly,bylo pojištěné u Alianz.Nevíme zda částku zaplatit,když jsme auto měly na sebe napsané až po zaplacení pov.ručení.Do té doby nevíme jak to měl s ručením bazar,nebo předchozí majitel.Naše ručení jsme sjednávaly přes internet,protože v našem městě pobočka neni a bylo nám řečeno,že s alianz si vše vyřídí samy a vše zruší a mi přejdeme na direkt.Je možné,že to trvalo měsíc a mi tedy neměly sjednané ručení.Po reportáži v televizi nevíme,zda zaplatit,nebo patrat kde se stala chyba,nebo jestli penize chtít po autobazaru,kdyz byl pořád majitel.děkuji za radu.martina k.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 1. 2012 20:01 | Ringsmuthová

Dobrý den,byla jsem i se svými kamarádkami a jejich dětmi klienti zkrachovalé CK Parkam,od pojišťovny jsme dostaly 58% z platné cestovní smlouvy,nevíme,na koho se obrátit,myslíme si,že pojišťovna jedná protiprávně.Dle telef.hovoru s pojišťovnou GENERALI jsou s námi již vyřízeni a nemá cenu se proti jejich rozhodnutí odvolávat.Nevyznám se v právních normách v této záležitosti, a proto bychom potřebovaly poradit jak dále postupovat,jsme nespokojené,cítíme se poškozené.S uvedenou CK jsme měli odletět na dovolenou do Bulharska a vůbec jsme neodletěly,dostaly jsme večer před ranním odletem jen SMS.Moc děkuji za odpověď,jsme bezradné...Ringsmuthová
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 6. 2011 16:24 | Jan Hřebík

Dobrý den,jedná se o úhradu částky vypovězené smlouvy v řádném termínu rizikového životního pojištění s vinkulací, kdy klient nemohl ovlivnit kompetentně situaci.
Při refinancování úvěru u KB s novým pokračováním se přistoupilo ke změně
pojištění se souhlasem KB a Pojišťovna Amcico o tomto byla vyrozuměna.
Nikdo z institucí nic neřešil,zpracovaly se nové smlouvy a klient byl
ze strany Amcico vyzýván kpokračování plateb - kdyby tak učinil podle stávající smlouvy zavázel by se tím k pokračování původních dokumentů !
Ze strany KB písemné potvrzení uvedené změny proběhlo s několikaměsíčním zpoždění a za tuto dobu požaduje Amcico doplatek, který klient nemohl
kompetentně ovlivnit.
O ukončení pojistné smlouvy rozhoduje klient a ovlivní i vinkulaci.
Nebylo pojistné plnění a vyrozuměl pojišťovnu,že nebude dále pokračovat.
Prosím o právní radu s pozdravem Hřebík.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazeno všech 7 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Cestovní náhrady 2024

km
l/100 km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Polská Biedronka míří k sousedům. Slováci se na ni těší, doma řeší obří pokuty

Polská Biedronka míří k sousedům. Slováci se na ni těší, doma řeší obří pokuty

Loni polský řetězec Biedronka oznámil, že se chystá na Slovensko. Češi i Slováci z pohraničí...více

Na poštu se vrací noviny a časopisy. Zjistěte, kde se budou prodávat

Na poštu se vrací noviny a časopisy. Zjistěte, kde se budou prodávat

Česká pošta od pondělí 13. května začala po více než čtyřech měsících znovu prodávat tisk.více

Ceny vzrostly. Vzkříšení inflační příšery se ale nekoná, míní experti

Ceny vzrostly. Vzkříšení inflační příšery se ale nekoná, míní experti

Spotřebitelské ceny v Česku v dubnu meziročně vzrostly o 2,9 procenta po březnovém zvýšení...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services