Vichřice, bouřka, krupobití: Ani pojištění často nevědí, proti čemu se pojistili
26. 2. 2014 | redakce Peníze.CZ
Nejčastěji řádící živly dokážou během několika hodin natropit škody za miliardy. Ptáme se Marcely Machové, specialistky pojištění majetku a odpovědnosti z České asociace pojišťoven, jak se chránit před jejich následky. A také jak se vyhnout chybám při pojišťování proti nim.
Česká asociace pojišťoven - Zkušenosti
23. 10. 2012 8:16 | Ohnhauserová
29. 3. 2012 9:40 | Kolacek
A paní Ringsmuthová a pane Matějko - bylo mi sděleno od právní kanceláře Holubová, že náš právní systém v tomto případě neumožňuje hromadnou žalobu. Trochu se mi tomu nechce věřit. Myslím, že náš právní systém je tak špatný, že chrání instituce více než obyčejné lidi. Na pojišťovnu Generali jsme krátcí, soudit se, je podle mne vyhozený peníz. Ostatně teď Generali podává žalobu pro podvod na Parkam. Tento případ jen tak neskončí. Pokud byste měli nějaký nápad, ozvěte se mi, prosím, na telefon 604315084 nebo email: falcova@upcmail.cz
21. 2. 2012 13:11 | Monika
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 2. 2012 20:57 | ajatomik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 2. 2012 16:43 | martina krůtová
24. 1. 2012 20:01 | Ringsmuthová
22. 6. 2011 16:24 | Jan Hřebík
Při refinancování úvěru u KB s novým pokračováním se přistoupilo ke změně
pojištění se souhlasem KB a Pojišťovna Amcico o tomto byla vyrozuměna.
Nikdo z institucí nic neřešil,zpracovaly se nové smlouvy a klient byl
ze strany Amcico vyzýván kpokračování plateb - kdyby tak učinil podle stávající smlouvy zavázel by se tím k pokračování původních dokumentů !
Ze strany KB písemné potvrzení uvedené změny proběhlo s několikaměsíčním zpoždění a za tuto dobu požaduje Amcico doplatek, který klient nemohl
kompetentně ovlivnit.
O ukončení pojistné smlouvy rozhoduje klient a ovlivní i vinkulaci.
Nebylo pojistné plnění a vyrozuměl pojišťovnu,že nebude dále pokračovat.
Prosím o právní radu s pozdravem Hřebík.
Zobrazeno všech 7 komentářů