Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Komentář Kateřiny Beranové k webům pojišťoven

| 5. 12. 2003

Kateřina Beranová, specialistka on-line prodeje Peníze.CZ

Allianz pojišťovna
Známky (informační hodnota, uživatelské prostředí, praktický test) 3, 3, 3

Na první pohled jsou stránky pojaty netradičně a kreativně, ale jak to tak bývá, všeho moc škodí. Hodně se mi líbí doplňující prvky v čárové grafice, které klienta provází celým webem. Na kráse ubírá vyskakování celoobrazovkového pop-up okna s reklamou (nešvar mnoha finančních institucí). Pokud začnete něco hledat, připravte se na malá písmenka v nevhodné barvě s ohledem na barevné pozadí. Občas mám pocit, jako když tým tvůrců trpěl schizofrenií či neudržel naplánovanou koncepci (někde je bílé pozadí, jinde se střídají hned tři barvy). Výsledný dojem je tedy matoucí.

Česká pojišťovna
Známky: 3, 2, 1
Tyto stránky nijak nepřekvapují ale ani neurážejí svého návštěvníka. Barevná kombinace textů a podkladu je v pořádku, ale výsledek je poněkud nudný. Na druhou stranu informace najde návštěvník tam, kde je hledá a v rozumné podobě.

ČSOB Pojišťovna
Známky:1, 1, 3
Po načtení hlavní strany jsem spokojená s designem stránek, elegantní a kompaktní. Při procházení dalších stránek bych spíše uvítala méně druhů modré v textu a ujednocení druhů zvýrazňování v textech.

ING
Známky: 2, 2, 2
Vše pod jednou střechou, tak bych charakterizovala tyto stránky. Pro případného klienta jistě není na škodu, když všechny produkty skupiny najde na jednom webu. Koncepce, kterou ale prezentuje ING není ideální, určitě by stránkám prospělo lepší strukturování a s tím související kvalitnější navigace. Například pojištění je v produktové sekci hned ve třech podsekcích. V sekci "Zajímám se o" to ale už jde a vše o pojištění je pod jednou hlavičkou. Že by další web, kdy tvůrci ztráceli koncept?

Kooperativa pojišťovna
Známky: 2, 2, 3
Pokud web navštívíte pomocí IE, pak Vás dozajista nepotěší obrovský banner, který se objevuje v místě navigačních obrázků. Opera vás naštěstí tohoto agresivního banneru zbaví. V navigaci jako takové mi rozhodně vadí otvírání nových oken. Také mi přijde, že užívání reklamních prvků je víc agresivní než je zdrávo. Množství informací je v pořádku a také jejich rozčlenění je logické. Někdy by nebylo špatné vysvětlení pojmů.

Pojišťovna České spořitelny
Známky: 1 2, 1
Hned po načtení stránek je návštěvníkovi jasné, že se nachází na webu skupiny České spořitelny.  Velmi sympatické mi je ošetření zmenšování stránek podle velikosti otevřeného okna, návštěvníka neobtěžují lišty apod. Vyhledávání, které návštěvníka provází celým webem, spolu s možností kde vyhledávat je jedním z plusů, které jsem našla. Dalším pro příklad může být velké množství informací, které jsou rozumně rozčleněné, takže čtenář nebloudí. Kytičku ztratil web díky optimalizaci pro jiné prohlížeče než je IE, bohužel v Opeře nefunguje menu a tudíž jsou informace nedostupné.

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-1
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Oblíbená témata

Pojišťovny, Web

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Cash flow, Fondy dluhopisové/obligační, Složené ukazatele, daně, bankovnictví, daňové úniky, elektronická evidence tržeb, česká spořitelna, standardní klient, osobní vlastnictví, komorová okna, slučování exekucí, evgeny morozov, články, národní předpisy, dopravní přestupky, liška, Starý zákon

7U29021, 3A00000, 3A30100, 1SP7998, 9A90000

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK