Ne vždy a ne v každém ohledu jsou nové technologie krokem kupředu. Současná snaha o snižování emisí může mít, jak zjistil při praktickém testu německý autoklub ADAC, i svoji druhou, stinnější stránku.
Když zjišťoval, za jak dlouho se vytopí interiér auta z mrazivých mínus deseti na přijatelných plus dvaadvacet stupňů, došel ke zjištění, že to u některých typů aut může trvat i více než půl hodiny. K absolutně nejhůře hodnoceným autům přitom patřil kombík fabie z mladoboleslavské automobilky.
1
Nejlépe topí auta s benzinovým motorem, pokud možno velice výkonným a objemným a také s pokud možno co nejmenší kabinou. Proto není divu, že na prvních dvou místech žebříčku nejlépe hřejících aut jsou dva sportovní modely Mercedesu (Mercedes SLS AMG a Mercedes E 500 Coupe). Oba to zvládly za devět minut
Sdílejte článek, než ho smažem