Jak reklamovat boty, abyste uspěli

V Česku se nejvíc reklamují boty. Lidé si však často mylně myslí, že si u nich během dvouleté záruční doby mohou nechat opravit cokoliv. Pak bývají překvapení, že jim obchodníci reklamaci zamítnou, protože vada vznikla běžným opotřebením

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 8. 2013 22:27, Roza11

Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!

+222
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2012 21:26, jana nalová

budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.

Zobrazit celé vlákno

-57
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 251 komentářů)

5. 12. 2013 19:43 | Romiinna

Chodila jsem 4 dny v nových botech na širších, středně velkých podpatcích. 5. den jsem si při obouvání všimla, že jeden podpatek nemám. Přestože jsem měla náhradní, boty byly ze spodu již byla odřené. Je nějaká možnost, aby mi boty v rámci reklamace opravili? Boty stály téměř 2 000.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2013 9:42 | Ab

Mám špatnou zkušenost s balerínkami od Bati. Během dvou hodin nošení se mi udělal na levé noze vybočený palec - s následky bojuji dosud. To se ale asi fakt reklamovat ani vrátit nedá.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2013 8:08 | Inka

A3 je tímto postupem velmi známá,neznám žádného zákazníka,kterému by reklamaci uznali.Já osobně řeším s nimi to samé a věc předávám soudnímu znalci na obuv(dle svého bydliště) k posouzení.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 9. 2013 13:11 | Pepa

Dobrý den. Koupil jsem si boty u A3, boty se po dvou měsících roztrhly na dvou místech. Šel jsem je reklamovat. První reklamace byla zamítnuta s tím, že jsou to "fitness" boty do haly (mají černou podrážku). Přesto že jsem se při nákupu ptal jestli jsou na venkovní nošení a byl jsem ujištěn, že ano. Nicméně jsem se tedy rozhlédl po prodejně a našel jsem tyto boty prodávat pod typem "víceúčelová obuv". Prodavačky se mnou souhlasili, že se někde stala chyba a poslali jsme to opět na reklamaci. Naštěstí jsem si vystavenou botu s cedulkou "víceúčelová obuv" vyfotil, protože opakovaná reklamace nebyla opět uznána a na prodejně byla tentokrát u vystavené obuvi cedulka "fitness". Jak bych měl postupovat proti takovému podvodu ze strany prodejny A3 Novodvorská Plazza a paní Blažkové ? Děkuji za radu.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 8. 2013 22:27 | Roza11

Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!
+222
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2013 19:18 | Michaela S.

Mám podobnou zkušenost. Nic už bych si u nich nekoupila. Koupila jsem tam dceři boty za 899 Kč, po 4 měsících se rozpadly, reklamaci mi zamítli s odůvodněním, že se jednalo o módní obuv. Psala jsem jim e-mailem odvolání, že postupují v rozporu se zákonem, ale bylo jim to jedno. Všechny jejich mailové odpovědi byly dost zvláštní. Nejdříve mi tvrdili, že číslo reklamace, které jsem uvedla, není číslo, které by používali, když jsem jim poslala naskenovaný doklad od reklamace, tak mi se ani neomluvili, ani mi nic nevysvětlili a pouze znovu reklamaci zamítli. Psala jsem písemnou stížnost na jejich vedení, ale neodpověděli. Právník mi řekl, že je zbytečné utrácet další peníze a čas. Prostě už si od nich nic nekoupím a budu to radit i všem známým. Určitě nedoporučuji!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2013 16:35 | Tereza

včera jsem si koupila balerínky od Colours of California, dneska jsem je měla na sobě a pak jsem zjistila, že se mi odlepily štítky se značkou a vytáhly, za pouhý den nošení, a to jsem v nich nechodila celý den, pouze ráno do práce a odpoledne do práce a to autem!? může to být jako důvod k reklamaci? štve mě to, za ty peníze očekávám kvalitní věc, a ne něco, co se za ani ne den odlepí..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 7. 2013 0:01 | Jana

Tak to mi pride divne, v Office shoes nakupuji pravidelne a tudiz vim ze pokud je obuv nenosena. nepouzivana vymeni ti ji bezproblemu do tri dnu.Ja boty menila po desti dnech a vse probehlo v pohode.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 7. 2013 16:50 | Jiří Brejcha

A3 sport nejhorší moje zkušenosti s reklamacemi
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 6. 2013 14:07 | Jirmásek

Zakoupil jsem si u pana Tlustého v Poličce sandály, jak říkal z pravé kůže. Nyní pravidelně každý večer drhnu nohy od hnědé barvy z bot. Na moji reklamaci arogantní majitel řekl, že do sandálů mám nosit ponožky /nesmí být jiné barvy než černé/, reklamaci vyřizuje on a všechny zamítá. S takovým arogantním jednáním jsem se nesetkal, doporučuji v této prodejně boty již nekupovat.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 5. 2013 17:53

Je mi líto, ale opravdu nemůžete reklamovat to, že jste si při chůzi po kostkách v Praze 1 sedřela podpadky. To Vám neuzná žádný prodejce. Jinak po zakoupení v kamenném obchodě nemáte nárok na vrácení zboží. Je to pouze dobrá vůle prodávajícího. Zboží můžete ze zákona pouze reklamovat a do 1/2 roku od zakoupení si můžete vybrat způsob vyřízení pouze opravou nebo není-li to povaze vady neúměrné výměnu věci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 5. 2013 23:02 | karel

Nemuzete prece chtít vymenit nosene boty. Kdo si je má potom koupit. To by se mi sakra nelibilo. Karel
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2013 10:47 | Vojtěch

S HUMANICEM mám naprosto otřesné zkušenosti. Bohužel jsem si tam koupil v nedávné době boty já a další dva lidé z mého okolí (Brno, Kampus). V mém případě se po dvou dnech nošení vypáral šev na nártu. Humanic zaslal boty k opravě. Po opravě se za další dva dny přetrhla tkanička a vzápětí se rozpáral další šev, tentokrát na boku boty. Přátelé mají sice na obuvi jiné závady, ale výsledek stejný. Peníze má Humanic, boty se nedají nosit. Jezdíme do Brna kvůli reklamacím, což nás stojí čas a peníze. A pochopitelně jsme si museli u jiného prodejce koupit nové boty. Před HUMANICEM varuji, kvalita jejich zboží je strašlivá. Nakupujte jinde, ušetříte čas, peníze a nervy.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2013 19:15 | PEPA

Zakoupil jsem si boty v CCC,na pohled hezké,prvně popraskala neznámá hmota,ze které jsou boty vyrobeny,potom se propadli paty uvnitř botů,očka na tkaničky do měsíce tkaničky rozřezala,potom se bota roztrhla na boku.Boty jsem řádně očistil a umyl.Prodavačka napsala,že jsou vlhké a z hygienických důvodů reklamaci zamítla.Můj kamoš si koupil ty stejné,praskla mu podrážka a dopadl jako já.POZOR!NEKUPUJTE BOTY V CCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 4. 2013 13:42 | Martina

Když to tady tak čtu, tak každý má negativní zkušenost s reklamací bot v různých obchodech. Čili mi z toho vyplývá, že si obchodníci s obuví, dělají co chtějí. Jen prodávají boty a nenesou žádnou odpovědnost. Každou reklamaci zamítnou a mají vymalováno. Posudky jsou drahé, soudy pracují pomalu a výsledek nejistý. Kde je ochrana spotřebitele? V tomto případě to vypadá spíše tak, že je chráněn prodávající.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 4. 2013 13:35 | Martina

Koupila jsem boty v Office Shoes, už nic nikdy více!!! Chtěla jsem vrátit nové, nenošené boty hned druhý den po koupi, ale hezky jsem narazila. Kontaktovala jsem i generální ředitelku, tak arogantní jednání z její strany si neumí nikdo ani představit. Dopadlo to tak, že jsem nové nenošené boty vyhodila. NEJHORŠÍ OBCHOD, zboží nekvalitní, možná tak druhá třetí jakkost a NEJHORŠÍ SERVIS
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2013 18:27 | katka

ahoj...nič v zlom,ale s tou výmenou mala pravdu...topánky sa dajú vrátiť do určenej doby (každá predajňa ju má inú)...ale iba v tom prípade, že budú len doma vyskúšané a nenosene vonku...čiže kúpiš mužovi topánky bez neho...prinesieš mu ich domov on si ich vyskúša, zistí, že sú mu malé alebo sa mu nepáčia...tak ich donesieš naspäť a v tedy máš nárok na výmenu /niekde aj na vrátenie peňazí, ale v prípade, že si ich nosila firma ti nemôže vrátiť peniaze alebo ponúknuť iný tovar...jedine tak ako to riešili reklamáciou...lenže tam aj firma urobila chybu...mali to dať na posudenie a nie na opravu...aby sa preukázala tvoja pravda a až po uznaní chyby ti môžu vrátiť resp. vymeniť tovar...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 4. 2013 18:14 | Lenka

Dnes jsem se vrátila s botama po reklamaci z Office Shoes .... A boty, které se po měsíci nošení rozlepili na podrážce a začlo do nich téct, jsem prý sama poškodila nevhodným zacházením a neodborným ošetřením... Jedná se o boty Lacoste, a člověk by čekal, že za 2300,- si kupuje boty na delší dobu než jen měsíc!!!, ale protože se jedná o ,,módní obuv,, tak mám prý smůlu a boty byli jemně zalepeny a prý jsou v pořádku.... Vrátila jsem se neskutečně otrávená a paní co tam byla přede mnou také reklamovala boty Lacoste a zjevně také ne poprvé... Takže nikdy, ale opravdu nikdy si již v tomto obchodě nic nekoupím!!!!! Jo a na reklamačním dokladu je dokonce napsáno, že se jedná o boty pánské, přitom jsou zjevně dámské... Takže zjevně jen skopírovali jiný reklamační protokol a poslali nazpět...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 3. 2013 23:29 | Markéta

S Humanicem mám podobnou špatnou zkušenost. Koupila jsem si "vycházkovou obuv", původní cena 1.900,- (po slevě cca 1.200,-), boty jsem měla na sobě pouze jednou a ačkoli vím, jak špatně se po Praze 1 pohybuje na podpatcích a chůzi jsem tomu maximálně uzpůsobila, podpatky to nepřežily a slouply se na plast. Jelikož se nejednalo o obuv společenskou ale vycházkovou ("určenou pro chůzi v nerovném terénu ve městě i v přírodě), naivně jsem si myslela, že uspěju s reklamací. Dle mého názoru by podpatek měl být pokryt takovým materiálem, který při chůzi odolá, a ne kůží, kterou lze sloupnout i nehtem! Prodavačka se mi vysmála s tím, že jsem to přece věděla, už když jsem boty kupovala (snad abych se jim ještě omluvila, že jim dělám tržbu?). Tak jsem to zkusila v jiné prodejně, kde sice boty zaslali k reklamaci, ale to nebyla uznána. No, co na to říct...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2013 11:54 | Franta Ryba

Tak nám se stalo podobné v DACHMAN botám upadl podpatek . Prodavačka využila svého zakonného práva neuznat reklamaci a řekla nám, že boty jsou vysoce modní zaležitost a tudiž se ma s tímhle počítat....fakt husty.. zanlecky posudek stoji 1500 - 6000 a prodejci s tímhle počítají . Prodavačky??se mzdu zaprodavají k těmhle "reklamacím" a s úsměvem, že si zasloužili svou denní mzdu se takhle nechavají zneužívat... jo jo dobrovolně zneužívané :-) škoda, že tohle se neda řešit daleko rychleji a zakony o reklamacích výrobků za bakatelní ceny jsou nedokonalé a od reklamací odrazující. Boty by vážení museli stat tak 10 000,- aby se to vyplatilo a prodejny s takovou obuví zas nedělají problémy. Takže náš stát nám říká : kupuješ levné výrobky? tak si trp socialně slaby občane aby si náš majitel firmy mohl beztrestně vydělavat na ekonomicky slabších občanech.. a prodejny tvařící se, že prodavají kvalitní zboží tak vlastně vydělavají na tom, že kupujeme levné ( ani na víc nemáme) a pak se stat diví , že máme malé zloděje :-) njn ty velci si kradou v ramci pro ně udělaného zákona ..jojo komu tenhle zakon o reklamacích posloužil ..třeba i těm kdo pro něj zvedli ruku ( za kolik to asi bylo? ) .... nevadí , že je horda občanů dožadující se prava ale stejně tak by se mělo nahlížet i na ostatní ... třeba i na toho kdo si ty boty veme sám z prodejny :-) moc těch maloobchodních s botama do 1500,- u nás není a Vážení všechny stojí za nic .. panové majitele daichmanů a jiných různých krámu stydte se fakt se stydte a až si budete davat sousto u večeře do úst z mého přeji Vám at se Vám to v beton v krku obrátí :-) :-) :-) hovada
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Dara Rolins

zpěvačka a podnikatelka

Michal Sýkora

bývalý hokejista a investor

Dara Rolins
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Michal Sýkora
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services