Jak reklamovat boty, abyste uspěli

V Česku se nejvíc reklamují boty. Lidé si však často mylně myslí, že si u nich během dvouleté záruční doby mohou nechat opravit cokoliv. Pak bývají překvapení, že jim obchodníci reklamaci zamítnou, protože vada vznikla běžným opotřebením

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 8. 2013 22:27, Roza11

Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!

+222
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2012 21:26, jana nalová

budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.

Zobrazit celé vlákno

-57
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 251 komentářů)

20. 6. 2014 10:12 | Jana

Mam tu samou zkusenost, po zvlhnuti bot se mi jedna srazila a zacala tlacit a jeste k tomu se rozlepila. Boty za 1500 muzu hodit rovnou do kose protoze se nedaji nosit. A oduvodneni, ze pry ma latka mapy od vody, upozornuji, ze boty vypadaji jako nove a mela jsem je na noze snad petkrat. K Batovi uz nikdy vice
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 6. 2014 22:12 | Dana

Vy reklamujete to, že neumíte v botech chodit? Si děláte prdel, ne?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2014 14:48 | Zuzana Taucová

Já mám bohužel špatnou zkušenost s Baťou, kam jsem do té doby chodila ráda, očekávala jsem kvalitní obuv. U zimních kozaček se mi po půl roce začal vytrhávat zip, prý je to způsobené tím, že při chůzi třu nohama o sebe. Což mohu vyvrátit kdykoliv, kdekoliv a komukoliv a to sice názornou ukázkou... .) Již jsem kontaktovala soudního znalce... Takže mě to mrzí, z mého dříve oblíbeného obchodu nejenže se stal můj neoblíbený, ale zároveň před ním samozřejmě varuji své přátele, kudy chodím, netříc nohama o sebe...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2014 12:58 | Dorregaray

Špatná zkušenost s obchodem CCC - koupil jsem si zde boty, které na první pohled a po vyzkoušení byly zcela v pořádku. Avšak druhý den, asi po dvou hodinách nošení mi špatně sešitý šef rozřezal nohu až do krve. Dal jsem tedy tyto boty, které byly téměř nenošené na reklamaci hned další den. Po měsíci čekání byla reklamace označena za NEOPRÁVNĚNOU. Z textu reklamace vyplývá, že jsem si to nejspíš vymyslel, a že bota je absolutně v pořádku. Takže mám teď doma nové boty, které můžu akorát tak zahodit...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 5. 2014 15:09 | Slávka

Mám stejnou zkušenost se společností CCC. Boty se po měsíci nošení začaly na vnější straně švu párat, ale reklamace neuznána.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 5. 2014 6:24 | martin

mam podobnou zkušenost ze společností CCC kdy jsem synovy koupil boty a po měsíci se rozpadly, musím podotknou že syn ma 5 a nosil boty více méně pouze do školky a zpet. reklamace zamítnuta. dokud si vybíráte boty a chcete platit, budou kolem vás skákat....jakmile zaplatíte...přestáváte je zajímat. A nějaká reklamace a přístup k zákazníkovy? negativní, neochotny!!!U teto společnosti boty nekupovat.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 4. 2014 12:22 | Michaela

Já mam taky špatnou zkušenost s botami z CCC. Ve Vaňkovce jsem reklamovala kozačky- měly prasklou podrážku. Reklamace mi byla zamítnuta, z důvodu že jsem nedostatečně pečovala o obuv a že si nemám plést záruční dobu s životností obuvi. Dále mi dali na jevo že si za to můžu sama a že jsem i přes zjištění závady boty nadále nosila. Boty sice stály jen 600, ale i tak mě o vytočilo a budu jim to tam neustále posílat, dokoud mi nevrátí peníze. Podotýkám, že to byla již druhá reklamace.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 4. 2014 14:14 | Vladimír

Mám velmi špatnou zkušenost s prodejnou CCC. Po měsíci nošení se ropadli vrcní švy, vnitřní podšívka se roztrhala. A jejich reakce byla, že jsem si měl koupit větší boty.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 4. 2014 23:09 | Honza

Doporučuji se vyhnout Humanicu. V září jsem zakoupil pánské boty, po 3 měsících používání byla úplně zničená podešev na patě u obou bot. Šel je reklamovat na Chodov, prodejna zabedněná kvůli přestavbě. V březnu otevřeli, reklamaci přijímala i zamítala jakási Holzlová. U ní si dejte pozor co zapíše do protokolu, záměrně uvádí nevýhodné údaje pro zákazníka. Na odmítnutí využívají klausuli "uplatnění vady nebylo provedeno bezodkladně..." HUMANIC - nikdy více
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2014 8:34 | Honza

Mám ngativní zkušenost z Humanicu,kde mi zamítli reklamaci bot na kterých se po roce nošení či spíše jízda autem prošlapaly paty. To ty vietnamský vydržej víc.Už nikdy nekoupím boty v Humanicu a doporučím to i svým přátelům a známým.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 3. 2014 10:48 | Martina

Dobrý den, reklamovala jsem Gore-tex zn. Merrel u A3 sport. Měla jsem z toho celkem velké opravy, v oblasti paty se protrhla vevniř látka, na bocích a prasklé vnější boky. Reklamace proběhla do půl roku od zakoupení. Musím říct, že vše vyřídíli ani ne do 1 týdne a poslali nové boty! Tak za mě velké +, po zkušenostech lidí na netu a moc děkuji autorce článku :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2014 15:41 | mk

Boty od Bata ? NIKDY VICE - velmi dlouhé vyřizování reklamace - zamítnutí reklamace, podle slov prodavačky prý se nejedná o boty do mokra, takže když jdete z práce a začne pršet, musí boty okamžitě do nepromokavého pytlíku! - nejsem sám, kdo má velmi negativní zkušenost s kvalitou a následnou reklamací, koukněte se sami před zakoupením na internet
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 2. 2014 16:01 | Zuzana

Dobrý den,
problémy s reklamací jsem již vyřešila, ale zajímá mě další postup.Dostala jsem tedy list, že v hodnotě, ve které jsem si boty koupila, si mám vybrat jiné. Včera jsem se tedy rozhodla že se zajdu podívat na novou kolekci > jedná se o obchod CCC, ale s hrůzou jsem zjistila, že jarní a letní boty na mou velikost nohy nedělají. Zimní ano, ale tyto letní a jarní ne. Mám nárok na to, z ních nějak vytáhnot zpět mých 1000 Kč a jít si boty koupit do obchodu, kde na mě budou mít velikost? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Zuzana SKopopalová
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 1. 2014 10:00 | TOMAS

NEZÁVISLÝ ODBORNÝ POSUDEK ZDARMA
Vážení přátelé, nespokojeni zakaznici zákazníci. Koupili jste si kdekoliv na území ČR obuv, kabelku, sedačku, nábytek nebo jiné výrobky z kůže a výrobek se Vám během záruční doby rozpadl, zničil a Vy jste v rámci reklamace neuspěli? Cítíte se tímto verdiktem poškozeni? Nabízíme Vám naše služby v rámci reklamačního poradenství. Jedná se o NEZÁVISLÝ ODBORNÝ POSUDEK ZDARMA. Nenabízíme žádné reklamační triky, vymýšlení vad a chyb, nabízíme skutečné NEZÁVISLÉ ODBORNÉ POSOUZENÍ ZDARMA. Veškeré informace najdete na PROOBUV.CZ
Dále nabízíme Soudní posudky, právní servis a poradenství a pro jejich obuv tzv. GARANČNÍ SERVIS ZDARMA.- proobuv.cz/zarucni-servis-zdar ma/
Více informací PROOBUV.CZ
Tomas Valta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 1. 2014 9:59 | TOMAS

NEZÁVISLÝ ODBORNÝ POSUDEK ZDARMA
Vážení přátelé, nespokojeni zakaznici zákazníci. Koupili jste si kdekoliv na území ČR obuv, kabelku, sedačku, nábytek nebo jiné výrobky z kůže a výrobek se Vám během záruční doby rozpadl, zničil a Vy jste v rámci reklamace neuspěli? Cítíte se tímto verdiktem poškozeni? Nabízíme Vám naše služby v rámci reklamačního poradenství. Jedná se o NEZÁVISLÝ ODBORNÝ POSUDEK ZDARMA. Nenabízíme žádné reklamační triky, vymýšlení vad a chyb, nabízíme skutečné NEZÁVISLÉ ODBORNÉ POSOUZENÍ ZDARMA. Veškeré informace najdete na PROOBUV.CZ
Dále nabízíme Soudní posudky, právní servis a poradenství a pro jejich obuv tzv. GARANČNÍ SERVIS ZDARMA.- proobuv.cz/zarucni-servis-zdar ma/
Více informací PROOBUV.CZ
Tomas Valta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 1. 2014 19:21 | Petra

Já si koupila kozačky v CCC. Po pěti cestách do práce, mi začala odpadat horní vrstva. Okamžitě jsem je dala na reklamaci, která nebyla uznána, prý mechanické poškození. By mě zajímalo, jak moc šikovná bych musela být, abych si v tom místě požkození botu ukopla... Už nikdy u nich nic nekoupím. Tohle jednání je opravdu nehorázné...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2014 16:35 | Denisa

Je normální, abych prochodila široké podpadky za necelý týden? :-D poslední boty vydržely alespoň měsíc, tohle je už směšné...dávají tam schválně materiál, který zmizí ihned po pár dnech používání...upozorňuji, že nejsem nějak zvláštní turista :-D....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 1. 2014 17:34 | Lucka

v prosinci l.r. jsem si koupila kozačky po 3 měsících odešli podpatky (sešlapány) dala jsem je tedy opravit do opravny. Po převzetí jsem zjistila že jsou pod podpadkem odtřženy a plast okolo boty je praskly. Na 99% si myslim že boty před opravou byli v pohodě oni tvrdí že boty jsem tak předala, prodávající co mě boty prodal mě odmítl uznat reklamaci a obuv odmítá příjmout chybu. Je možné že bota mohla být nalopená trošku před opravou a opravou se zhoršit no jo ale já jsem poškozená anikdo nepříjmá chybu...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 1. 2014 23:26

Podpadky nejsou součastí reklamace a každý si za ně zodpovídá sám.. možná se zkusit slušně domluvit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 12. 2013 17:16 | Iva

Humanic katastrofa-boty Vagabond za 2000 kč,nošené 3 měsíce.úplně sjela kůže z podpatku a na druhé začalo to samé,zamítnuto,špatné používání,reklamaci provádí jejich pracovník,takže není šance,už nikdy si v Humanicu nic nekoupím
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Kellner

podnikatel, PPF

Stanislav Bernard

podnikatel, pivovar Bernard

Petr Kellner
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Stanislav Bernard
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services