Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Petr Kellner
podnikatel, PPF
Stanislav Bernard
podnikatel, pivovar Bernard
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Jak reklamovat boty, abyste uspěli
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
24. 8. 2013 22:27, Roza11
Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
18. 12. 2012 21:26, jana nalová
budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 251 komentářů)
20. 6. 2014 10:12 | Jana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 6. 2014 22:12 | Dana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
26. 5. 2014 14:48 | Zuzana Taucová
26. 5. 2014 12:58 | Dorregaray
25. 5. 2014 15:09 | Slávka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 5. 2014 6:24 | martin
30. 4. 2014 12:22 | Michaela
28. 4. 2014 14:14 | Vladimír
12. 4. 2014 23:09 | Honza
28. 3. 2014 8:34 | Honza
19. 3. 2014 10:48 | Martina
15. 3. 2014 15:41 | mk
25. 2. 2014 16:01 | Zuzana
problémy s reklamací jsem již vyřešila, ale zajímá mě další postup.Dostala jsem tedy list, že v hodnotě, ve které jsem si boty koupila, si mám vybrat jiné. Včera jsem se tedy rozhodla že se zajdu podívat na novou kolekci > jedná se o obchod CCC, ale s hrůzou jsem zjistila, že jarní a letní boty na mou velikost nohy nedělají. Zimní ano, ale tyto letní a jarní ne. Mám nárok na to, z ních nějak vytáhnot zpět mých 1000 Kč a jít si boty koupit do obchodu, kde na mě budou mít velikost? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. Zuzana SKopopalová
20. 1. 2014 10:00 | TOMAS
Vážení přátelé, nespokojeni zakaznici zákazníci. Koupili jste si kdekoliv na území ČR obuv, kabelku, sedačku, nábytek nebo jiné výrobky z kůže a výrobek se Vám během záruční doby rozpadl, zničil a Vy jste v rámci reklamace neuspěli? Cítíte se tímto verdiktem poškozeni? Nabízíme Vám naše služby v rámci reklamačního poradenství. Jedná se o NEZÁVISLÝ ODBORNÝ POSUDEK ZDARMA. Nenabízíme žádné reklamační triky, vymýšlení vad a chyb, nabízíme skutečné NEZÁVISLÉ ODBORNÉ POSOUZENÍ ZDARMA. Veškeré informace najdete na PROOBUV.CZ
Dále nabízíme Soudní posudky, právní servis a poradenství a pro jejich obuv tzv. GARANČNÍ SERVIS ZDARMA.- proobuv.cz/zarucni-servis-zdar ma/
Více informací PROOBUV.CZ
Tomas Valta
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 1. 2014 9:59 | TOMAS
Vážení přátelé, nespokojeni zakaznici zákazníci. Koupili jste si kdekoliv na území ČR obuv, kabelku, sedačku, nábytek nebo jiné výrobky z kůže a výrobek se Vám během záruční doby rozpadl, zničil a Vy jste v rámci reklamace neuspěli? Cítíte se tímto verdiktem poškozeni? Nabízíme Vám naše služby v rámci reklamačního poradenství. Jedná se o NEZÁVISLÝ ODBORNÝ POSUDEK ZDARMA. Nenabízíme žádné reklamační triky, vymýšlení vad a chyb, nabízíme skutečné NEZÁVISLÉ ODBORNÉ POSOUZENÍ ZDARMA. Veškeré informace najdete na PROOBUV.CZ
Dále nabízíme Soudní posudky, právní servis a poradenství a pro jejich obuv tzv. GARANČNÍ SERVIS ZDARMA.- proobuv.cz/zarucni-servis-zdar ma/
Více informací PROOBUV.CZ
Tomas Valta
19. 1. 2014 19:21 | Petra
18. 1. 2014 16:35 | Denisa
13. 1. 2014 17:34 | Lucka
6. 1. 2014 23:26
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 12. 2013 17:16 | Iva
Stránka 8/13