Jak reklamovat boty, abyste uspěli

V Česku se nejvíc reklamují boty. Lidé si však často mylně myslí, že si u nich během dvouleté záruční doby mohou nechat opravit cokoliv. Pak bývají překvapení, že jim obchodníci reklamaci zamítnou, protože vada vznikla běžným opotřebením

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 8. 2013 22:27, Roza11

Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!

+187
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2012 21:26, jana nalová

budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.

Zobrazit celé vlákno

-54
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 232 komentářů)

31. 5. 2019 13:32 | Radovan Habáň

Plně souhlasím, Humanic je z hlediska reklamací velmi špatný - neuznají vůbec nic a použité argumenty jsou zcela zcestné.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 5. 2019 13:21 | Radovan Habáň

V Humanic v Brně na náměstí Svobody jsem reklamoval zimní boty s membránou firmy Rieker, které po vstupu do sněhové břečky okamžitě propustily vodu a v botě byl bazén. Reklamace byla zamítnuta, s oddůvodněním, že membrána je proti vlhkosti přicházející shora a ne od země. Přiznám se, že jsem na dotyčnou pracovnici zíral, jestli jsem se zbláznil já, nebo ona...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 5. 2019 12:12 | Marcelka

S reklamací obuvi mám mnoholeté a několikanásobně negativní zkušenosti...po 20 minutách chůze, kdy jsem totálně sešlapala podpatky, jsem vracela kozačky s tím, že mi bylo řečeno, že nejsou určeny k chození...k čemu tedy jsou určené? Do postele? Sportovní obuv reklamuji opakovaně a vtipné je, že mi jednou p. Janata z A3 sportu botky uzná a pak mi ty samé se stejnou závadou najednou neuzná, takže se v tom nevyznám. Nyní jsem reklamovala sportovní obuv u Bati s vyloženě prodřenými až děravými podrážkami. Boty jsem nosila 9 měsíců pouze po koberci v posilovně...žádné běhání, jen posilování, tudíž 3x týdně na noze a chození. K čemu tedy obuv je, to se mám vznášet?...nechápu a už se bojím jakékoliv boty vůbec zakoupit.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 4. 2019 17:32 | Lukas

Koupil jsem si Adidas nmd a asi po roce mi začala praskat podrazka plus gumy okolo myslíte ze mi reklamaci vezmou ??
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2019 8:40 | Petr Konecny

Katastrofální zkušenost s reklamací zimních bot v JG. Teklo do nich přes podrážku. 2x vráceno jako opraveno, ale nic opraveno nebylo. Potřetí byla reklamace zamítnuta. Nikdy více!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 3. 2019 9:32 | Michaela

3x jsme reklamovali boty od CCC.Jednou na zipy ,a dvakrát na odlepenou podrážku. Dcera je za celou sezónu měla na nohou měsíc a to počítám nejen tu za rok 2018 ale i 2019 . Peníze nám nevrátili.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2019 15:20 | Mareček

Dobrý den, důrazně varují před nákupem obuvi JG SHOES (John Garfield, v mém případě Zlín). Smířím se s faktem zamítnuté reklamace - do zimních bot v záruce teče voda - a patrně i přežiju, že anonymní autor vyjádření k reklamaci zřejmě nechodil do jazyka českého (citace: dizajn, na obou pul párech, na víc místach atd.). Nad čím zůstává rozum stát je zdůvodnění, které po odstranění gramatických chyb zní takto: “obuv je zařazena do kategorie tzv.módní obuvi, která je navržena pro nenáročné občasné nošení. Design obuvi je důležitější než kvalitativní vlastnosti některých jejích součástí”. Toto souvětí si lze vyložit pouze tak, že v botách se má chodit pouze občas, nejlépe vůbec a fakt, že dobře vypadají je podstatnější než skutečnost, že v nich nelze chodit. John Garfield, Škloní ulice Zlín, rozhodně ne.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 1. 2019 17:46 | Marie

A3 Sport a pan Janata po x-té! Goretexové boty mi vrátil se zamítnutím s tím, že jsme je reklamovali promáčené! To mi hlava nebere. Není to snad důvod k reklamaci pane Janato?
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 12. 2018 17:54 | Pavel Němec

A3 Sport a znalec Janata Petr. Stejně jako mnoho jiných zákazníků i já mám s nimi negativní zkušenost. A3 Sport již nikdy více. Měl jsem si přečíst hodnocení této firmy před nákupem.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 12. 2018 21:38 | Mirek Zářický

D-SPORT Nekupujte v tomto obchodě,pokuď chcete,aby jste mohli v případě že budete věc reklamovat,vůbec někdy uspět.Tento obchod se chová tak,že vaší reklamaci automaticky zamítne,s tím,že ví,že vy nemůžete dělat vůbec nic.Vy totiž do žádného sporu s obchodem nepůjdete,i když víte že máte pravdu a s tím oni od začátku počítají.Toto mi sdělil jeden soudní znalec,kterého oslovilo velké množství zákazníků tohoto obchodu,ale je pravda že všichni,kteří i přes to do soudu s nima šli tak VŠICHNI vyhráli.Oni ani jeden soud nevyhráli,přesto se tak stále chovají,pořád se jím to vyplatí hromadně zamítat ty reklamace.Prostě pokud se chcete vyhnout problémům,tak V TOMTO OBCHODĚ NENAKUPUJTE.Mě to udělali také,tento soudní znalec mi pak samozřejmě potvrdil,že se nemýlím a že zboží mělo být řádně v reklamaci buď být opraveno,nebo vráceny peníze.Já ale do toho nepůjdu,tak jak majitel počítá,ale budu informovat přes sociální sítě a podobně co nejvíce lidí,ať aspoň oni nedopadnou jako já.Tomuto obchodu se už budu pouze vyhýbat .
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 9. 2018 11:53

Souhlasím stejná zkušenost a už nikdy A3
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 6. 2018 11:32 | Marie

Mám podobné zkušenosti s panem Janatou -" znalcem". moje reklamace byla zamítnuta společností A3 takto: "vypráno - zamítnuto". Prosím lidičky, aby k reklamaci předávali boty očištěné, jinak nevím, nevím. Určitě nepořídíte, když obuv očistíte!!! Já jsem se rozhodla jít do soudního sporu. Kr.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 5. 2018 11:51 | Alena

Dobrý den koupila jsem si botasky od firmy Santé a velikost sedí. V obchodě super ale když vyjdu ven mám odřené paty mám pocit že to dělá našitý pás u okraje boty . Je možno toto reklamovat.Boty jsem měla 2x na noze. Děkuji Pavlíčková
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 4. 2018 17:21 | Jarka

Zajimalo by me,jestli muzu vratit boty,ktere jsem jednou mela na noze a pasek z paty stale pada,takze boty nejde nosit.Dekuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2018 12:41 | Jarda

Deichmann - boty kloužou!!! Bata - boty kloužou!!!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2018 22:28 | Jan

V listopadu jsem zakoupil boty v Humanicu v Mladé Boleslavi v Jicinske ulici v Hypernove. Boty pěkné cca 1600kc. Prodavačky vychvalovali pěkné kvalitní. Po 2 měsících kdy jsem měl boty asi 4 krát na sobě se na vršku rozlepili. Odnesl jsem je reklamovat ujala se mě paní vedoucí a začalo toho.peníze nevrátím boty poslu na opravu.po opětovném odmítnutí z mé strany mi bylo řečeno že to tak dělají všechny a jestli se mi to nelíbí ať si koupím boty jinde. Budu řešit dále.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2017 11:50 | Helena Kvasničková

Už nikdy více kupovat boty v A3 Sport Prostějov .Boty Adidas kotníkové pánské cena pomalu 1700 Kč v botě vevnitř na patě v obou botách roztrhaná látka .Reklamaci neuznali.Prodavačky velice neochotné,dokonce sprosté .Když boty kupujete tak kolem vás poletují a velmi ochotné a při reklamaci bot -katastrofa.Asi jsou nato školené.Až budu brát plat politika tak nato budu kašlat. Mám dojem že boty Adidas jsou vyráběné pro obchod A3Sport falešně
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2017 15:19 | Jcz...

Tak přidám i já své dnešní zkušeností z reklamací bot v CCC. Boty jsem si kupovala 26.6. 2017 a měla jsem je na noze asi 6x. U bot se mi odlepila podestýlka a práskla podešev. Celé vypadaly jakoby jsem je nosila denně asi 3 sezóny, no hrůza... a to byly boty zn.Lasocki, takže jsem očekávala trochu lepší kvalitu. Nicméně dnes jsem je odnesla do obchodu a očekávala jsem nějaký odpor nebo něco podobného, nějaká poučení o správném nošení a tak, a ono to nic. Paní prodavačky byly opravdu milé, vstřícné a bez toho aniž bych čekala měsíc, jsem si mohla hned vybrat jakékoliv jiné boty. Takže fakt spokojenost. Mimochodem je to prodejna v Mladé Boleslavi v OC Bondy.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2017 13:21 | Kristýna

Mám stejnou zkušenost ale v jiném obchodě. Zrovna dnes jsem si vyzvedla zamítnutou reklamaci. Koupila jsem si tenisky, které byli v kategorii na venkovní nošení jako vycházková obuv. Nosila jsem je dva měsíce a udělaly se mi zevnitř prodřené díry na patách a vpředu se mi odlepila špička. Boty byly z obchodu dětské obuvi (jenže při nákupu jsem se ptala zda vadí že je budu nosit já a nikdo neřekl půl slova na což mám svědka, boty jsem nekupovala sama). Již při převzetí reklamace mi bylo sděleno, že jsem ty boty nosila...no asi jo, když kvůli tomu jsem je koupila. Pak si mě paní přeměřila a s pohrdavým úsměvem mi sdělila, že se svou váhou se nemůžu divit, že mám boty prodřené (vážím 75kg a nechápu jak to souvisí s patami...kdybych reklamovala podrážku, mlčím). Dále přidala taková moudra jakože je to levná obuv (stály 1000kč) a že od ní nemohu čekat zázraky a nakonec mi do posudku napsali, že obuv je totálně vynošená (za dva!!! měsíce). V posudku z reklamace vyřízené stojí mimojiné to, že jsem hrubě porušila záruční podmínky, což není pravd,a protože mě nikdo neinformoval, že boty nesmím nosit. Byly nošené pouze po městě, bohužel mi nikdo neřekl, že nesmím ujít 5 a více kilometrů denně. Kdyby ano, koupila bych si klidně boty dražší, ale takové, které mi vydrží. Až půjdu příště kupovat boty kamkoli, sepíšu si seznam otázek na které budu chtít nejlépe písemnou odpověď, abych se tím při případné reklamaci mohla ohánět, protože v ČR prostě boty reklamovat NELZE! Na vše napíšou zamítnuto...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 7. 2017 13:14 | Kristýna

Boty vám nevymění, protože jste v nich již chodila venku a jelikož málokteré jdou vydrbat tak, aby to na podrážce nebylo vidět, máte smůlu. Bohužel velikost musíte odhadnout při zkoušení v obchodě. Nejsem odborník, ale řešila jsem naprosto to samé. V prodejně mi boty seděly, měla jsem je venku jednou na noze na delší chůzi a zpět mi je nevzali z důvodu nošení. Bylo mi to líto, ale musím uznat, že by se mi asi nelíbilo, kdybych si já měla koupit boty v obchodě po někom, kdo je nosil. Je to z hygienických důvodů. Nikdy nevíte, co jste do bot zanesla (nemyslím to zle, ale každý z nás má na svém těle bakterie, které jemu nevadí, ale jiným mohou způsobit onemocnění). Ale taky chápu, že za ten moment, kdy se bota zkouší je téměř nemožné vybrat ji dokonalou a mně osobně málokdy potom boty nedřou, ale většinou je nakonec přemůžu a rozšlápnu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 055 092 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Reklamace
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak postupovat v moji situaci. 15.8.2019 jsem poslal reklamovat boty. Obchod mi 30.8.2019 odepsal, že moji reklamaci uznal a ať pošlu číslo účtu, kam chci zaslat peníze.... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Advokátka Hrdá: Jak dál neubližovat obětem znásilnění

Advokátka Hrdá: Jak dál neubližovat obětem znásilnění

„Ani po patnácti letech praxe mě nepřestává překvapovat, jak moc lidé podceňují traumata...více

23. Ji.hlava je tady: 277 filmů, od Sobojleva k Havlovi

23. Ji.hlava je tady: 277 filmů, od Sobojleva k Havlovi

Třiadvacátá Ji.hlava je za dveřmi. Mezinárodní festival dokumentárních filmů nabídne premiéry...více

Joker: monstrum pro rok 2019

Joker: monstrum pro rok 2019

Jeden z nejslavnějších komiksových záporáků překročil hranice žánru. O to je děsivější:...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Němec

právník a mediátor

František Piškanin

podnikatel, Hopi

Petr Němec
ÚSPĚŠNOST
62,07 %

z 58 duelů
×
František Piškanin
ÚSPĚŠNOST
34,69 %

z 49 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.