Jak reklamovat boty, abyste uspěli

V Česku se nejvíc reklamují boty. Lidé si však často mylně myslí, že si u nich během dvouleté záruční doby mohou nechat opravit cokoliv. Pak bývají překvapení, že jim obchodníci reklamaci zamítnou, protože vada vznikla běžným opotřebením

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 8. 2013 22:27, Roza11

Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!

+221
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2012 21:26, jana nalová

budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.

Zobrazit celé vlákno

-58
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 251 komentářů)

27. 4. 2022 20:45 | Martin

Soudní znalec Janata je hlavně podvodník placený firmou A3 Sport. Důvod zamítnutí reklamace kopaček: poškození bylo způsobeno volným pohybem v obuvi...?? Sorry jako...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2021 0:53 | Květoslava

Chci se, prosím zeptat. Koupila jsem si zimní boty, které mě slci na páté a po stranách chodidla. Jsou totiž z tvrdé kůže, mažu na zmeknuti, ale nepomáhá. Velikost obuvi i šířka správná. Coo s Řím? Mám je měsíc, chodit nemůžu, bílí mě z nich nohy i po vyzuti. Děkuji
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 11. 2021 18:54 | Iveta

Dobrý den koupila jsem v drahém obchodě boty které mě tlačí.Paní prodavačka nechce uznat reklamaci a už po druhé boty roztahuje.Prosím o radu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2021 6:16 | Anna Novakova

Koupila jsem boty v jedne z mimopražských prodejen Albert, se kterou mám i jine velmi špatné zkušenosti. Chtěla jsem boty vrátit či vyměnit za jiné (i s tim, že si připlatim) z důvodu špatného výběru velikosti. Sportovnî boty jsem koupila o číslo většî, i tak mne po celodenim nošení pouze po bytě začaly tlačit ve špičce. Musela jsem odcestovat a boty zakoupene v červenci, šla vrátit začátkem září. Nejdřív jsem byla "vyšetřovana" proč jdu tak pozdě a pak mi bylo sděleno, že tento Albert vyřizuje reklamaci jen do 14 dnu od data koupě a vráceni z důvodu špatné velikosti neuznává jako důvod k vrácení. Přezíravým tónem mi žena za reklamačním pultem řekla, ať si je zkusím prodat, že vypadají "jako nové". Byla jsem šokovaná z toho, co je zde někde stále možné v 21.století. Tesco na Národní v Praze již před deseti lety vyměňovalo zboží bez udání důvodu. Běžně v USA a západních zemích po vás nechtějí vůbec účtenku. Vrácení bot z důvodu špatného výběru velikosti je snad pádný důvod obzvláště, když se k nám importuji boty z různých zemí a pod určitým číslem je někdy rozdíl skutečné velikosti stélky víc i než 1cm. Myslím, že bychom se měli bránit proti takovému přístupu k zákazníkům. Já to rozhodně ještě zkusím.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 8. 2021 15:30

Nedávno jsem reklamovala boty od Arno kvůli špatně vybrané velikosti a úplně mě překvapila rychlost jednání
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 7. 2021 17:08 | Petra

Je úplně jedno ve které prodejně obuv zakoupíte vyrábějí se ve stejné firmě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 5. 2021 22:41 | Nováková

Reklamovala jsem zimní boty, kde po 3 týdnech z boku praskla podešev. Vrátili mi peníze (CCC). Před 15 lety dětskou obuv - upadlá přezka po pár dnech. Boty mi vrátili do 14 dnů opravené. Dcera je pak nosila 2 sezóny, a potom jsme je ještě darovali. Kvalitní obuv jsem tam kupovala ještě mnoho let bez potřeby něco reklamovat. Bohužel dcera původní majitelky změnila zaměření obchodu, tak pro obuv musím jinam.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2021 9:16

Ano, souhlasím, po 2 měsících se odlepila podrazka od horní části boty a oni mi zamítli reklamaci s tím, že je to mechanické poškozeni. Už si tam nikdy nic nekoupime.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2021 11:22 | Jana11

Já řešila jedinou reklamaci a obchodem Arno, a proběhla neprosto skvěle. Je to hodně o tom, s kým tu reklamaci vlastně řešíte
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2021 15:28 | Anna

Deichmann je nízkonákladová obuv, za ty peníze se ani nedá moc kvality čekat kdyby boty lidí vyráběli lokálně ušetřili by firmy jenže to by nesměli zneužívat levné a workoholické práce asiatů (hlavně i dětí) těm totiž z té práce kápne sotva na jídlo proto je to pořád vychází levně... Prostě zlej a sobeckej svět...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 11. 2020 20:46 | Jilka

Koupila jsem boty s blikání v renu pro dceru do školy. Poprvé v nich vyrazila l. Září a chodila dva měsíce a pak jsme zjistili že mají díry v patách a teče do nich. Mám nárok na reklamaci? Dekuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 9. 2020 21:12

No souhlasim svama ja v A3sportu reklamoval 4 krat boty a neuspel jsem ani jednou jsou to podvodnici nic vic
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2020 20:05

Pripojuji se, tez neuznana reklamace, pan Janata snad ani neni soudni znalec, reklamace zamitnuta z duvodu nevhodneho noseni, plasty na spicce a pate se drali ven skrz latku, rozhodne nedoporucuji nakupovat u A3 SPORT! Jednalo se o kozene pumy. Neuznani Vam vubec nic, nesmyslne argumenty k zamitnuti reklamace.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 7. 2020 11:42 | Olahova Alena

Koupila sem si boty v olompiji sem velice nespokojena mnela se boty jenom jeden den na druhy den sem je byla vratit říkali mi že mne pošlou esemesku ale porat nic nevym tedy jakou maji lhutu alw at se potom nedivy že lide nebudou nakupuvats boži nekvalitni obuvy
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 6. 2020 22:11 | Luboš

Koupil jsem si běžecké boty Asics. Při zkoušení bylo vše v pořádku ale při druhém výběhu asi po pěti kilometrech jsem začal cítit patu. Následně při dalším výběhu už mě pata dřela a skončilo to puchýřem. Když jsem se poté podíval do boty tak v polstrování na patě cítím nějaký výstupek jakoby špatný šev. Dá se taková věc reklamovat? Děkuji za odpověď
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 5. 2020 6:15 | Lukas

A přesně takový lidé, kteří nejdriv udělají bu bu na recenzích přijdou zase zpět za týden Do toho stejného Humanicu a koupi si tam jiné boty. Nemluvě o tom, ze si paní měla ty boty - krusky poradně vyzkoušet.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 5. 2020 17:21 | Taťjana

Dnes jsem se pokusila reklamovat zateplené vycházkové kozačky z Deichman. Nošený 1,2x týdně přes zimu. Na konci zimy už podrážky kompletně sešlapané, do bot teče přes vyšlapanou díru pod prsty. Prodavačka na prodejně v Ostravě- Porubě přímo na místě reklamaci neuznala, prý jde o běžné opotřebení... Podrážku z kvalitního materiálu přece není možné běžným nošením sešlapat za necely 1.rok. A je prý vidět že bylo o boty špatně pečováno. ( Boty mimo podrážky vypadají jako nové.) Je vidět že Deichman používá velmi kvalitní materiály na podrážky...Životnost maximálně pár měsíců, vyhodit. U Deichmanna a už si nekoupím ani tkaničky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 5. 2020 17:04 | Miloslav Havlík

Boty jsem reklamoval u prodejce dne 24.2.2020,vada na obou párech se loupe a praská svrchní materiál v přední části bot ,dnes rozhodnutí ,že se reklamace neuznává .Důvod ,že jsou značně nošené.Dne 3.5.2020
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2020 16:44 | Sarka

V CCC jsem zakoupila dvoje boty stejne bile a cerne letni s sirsimi pasky po prvnim pouziti cernym se uvolnily"povolilo lepeni"u jedne boty, reklamace zamitnuta, ze jsem mohla do sedmi dnu boty vratit, pote co bych si je. doma vyzkousela chozenim v nich, nehorazne! K tomu vedouci arogantni, absolutne se s ni nedalo komunikovat, stale opakovala totez a kdyz jsem ji upozornila na jeji chovani, odsekla, ze jak se zakaznici chovaji k ni ona k nim tez. Podotykam, ze jsem byla velmi klidna a to i z duvodu ze jsem v kozenene obuvi prodavala.Mam se obratit na COI, tak to by me nikdy nenapaflo se takto chovat a vzdy jsme v klidu reklamaci resili.Toto CCC je v avion zabreh Ostrava, nejvice stiznosti jsem slysela i od znamych a shoda, ze pokud tak jedine do Karoliny velmi prijemne a vstricne chovani. Ja uz s CCC jsem rozhodne skoncila, poprve v zivote jsem neco reklamovala a hrozne!!!Takova vedouci pozice by mela byt i uplne jinyma lidma obsazovana, chova se i k prodavackam otresne.boty jsem neprevzala, ze nesouhlasim s vyrizenim reklamace, evidentne chyba vyrobku.Zatim zjistuji jak pokracovat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 5. 2019 13:32 | Radovan Habáň

Plně souhlasím, Humanic je z hlediska reklamací velmi špatný - neuznají vůbec nic a použité argumenty jsou zcela zcestné.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/13

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaromír Drábek

politik

Karel Svoboda

ekonom, prezident APS ČR

Jaromír Drábek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Karel Svoboda
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services