Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

V Česku se nejvíc reklamují boty. Lidé si však často mylně myslí, že si u nich během dvouleté záruční doby mohou nechat opravit cokoliv. Pak bývají překvapení, že jim obchodníci reklamaci zamítnou, protože vada vznikla běžným opotřebením

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 8. 2013 22:27, Roza11

Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!

Reagovat

 

+172
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2012 21:26, jana nalová

budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.

Reagovat

 

-39
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Laura 07. 11. 2012 21:41)

Další příspěvky v diskuzi (211 komentářů)

21. 11. 2016 17:51 | pavel

nedoporučuji firmu LOAP v Olomouci Šantovka tenisky po 3měsících se odlepila špička reklamace bude trvat 30dní, a co poté? opět slepí a po nošení se odlepí a pořád dokola, u jiné firmy to vymění ihned buď peníze nebo si vyberete jinou obuv ale tak to funguje u cizí firmy, bohužel jsme v česku !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

28. 11. 2016 1:30 | ivan tyasko

kam se obratit?mam problem z reklamace,pracovnych bot.dodavatel ne chcy uznat.garance dva roky,boty byly koupene ne cely rok spatky.gdo mi poradi kam se obratit,i stoit to za to?dikuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

7. 12. 2016 9:26 | Markéta

Dobrý den,
zajímalo by mě, zda se dají reklamovat boty po uplynutí 2leté záruční doby? Koupila jsem si kozačky v obchodě CCC a boty již reklamovala 4x :( pokaždé to byla stejná vada - zips u kozaček se uprostřed boty po čase pokazil - v určitém místě, pokaždé mi boty opravili...musím říct, že když jsem tam šla po 4.té, už jsem se smála, protože musí být stejná vada na stejné botě a vyhledem k tomu, že máte boty dvě, tak je můžete reklamovat 5x než vám vrátí peníze. Samozřejmě se boty rozbily i po páté, jenže je je to teď 5 dní po lhůtě 2let od zakoupení. Můj dotaz tedy je, zda je možné boty jít znovu reklamovat? Prodlužuje se ona záruční doba o dobu opravy? Máte s tím někdo zkušenosti? Předem moc děkuji.
Markéta
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

24. 12. 2016 13:28 | Simona

Pripojuji se k pani Roze11..mam rake velmi negat.zkusenost s prodejnou Humanic.Po jedne sezone jsem zjistila praskle podrazky a reklamace byla vyrizena jako neoduvodnena!Prijde mi to ze strany vyrobce jako nehoraznost! Mam jine boty skoro 10let a nic takoveho se mi u nich nestalo..takze by se mel vyrobce zamyslet na ci strane je chyba!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

24. 12. 2016 13:30 | Simona

Pripojuji se k pani Roze11..mam rake velmi negat.zkusenost s prodejnou Humanic.Po jedne sezone jsem zjistila praskle podrazky a reklamace byla vyrizena jako neoduvodnena!Prijde mi to ze strany vyrobce jako nehoraznost! Mam jine boty skoro 10let a nic takoveho se mi u nich nestalo..takze by se mel vyrobce zamyslet na ci strane je chyba!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

23. 1. 2017 14:20 | Martina

Pan soudní znalec Petr Janata citovaný v článku nad diskusí má velmi oblíbenou větu, Obuv mechanicky poškozena, obuv bez údržby! Tuto větu píše pod všechny jím přijaté reklamace ve společnosti A3 Sport. Praskla nám uvnitř boty hmota pod vložkou u sálové obuvi, která má být zcela jistě ohebná, aby vydržela kontakt s míčem. Toto byl můj poslední nákup v tomto obchodě.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

23. 1. 2017 14:26

určitě se prodlužuje a myslím že to že jsou boty 2 neznamená že musíte reklamovat 6x. Podle mě 3x a dost!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Markéta 07. 12. 2016 09:26)

24. 3. 2017 8:03 | Jana

Dobry den,Mel bych dotaz snad mi nekdo odpovi :D mam ASI 4mesice both ze substorm.Boty znacky etnis.pro skouseni nebyl problem VSE sedelo.Nasledny den jsem vyrazila s kocarem na prochazku abych Boty rozeslapla.vzala jsem SI pod kocar nahradni kdybi neco.Za nedlouho me zacli drit na pate.jiny den jsem jeste skusila ale hned po nandani jde vedela ze to nepujde.Pak mi lexeli doma bala jsem se ze mi je nevemou jak to tak byva.Az vcera jsem je sla zkusit reklamovat.Botam Nic neni nemaj jedinou vadu Jen me drou a z Toho duvodu mi je nechtela Pani vzit???poradi mi nekdo ty both byli drahy to mi je nemuze vymenit?pri skouseni me nedreli az jak jde chodila.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

24. 3. 2017 8:06

Omlouvam se za psani skace to samo..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jana 24. 03. 2017 08:03)

24. 3. 2017 8:10

A Pani mi rekne ze musi MIT malou vadu a kdyz by Melo vadu tak to svedou zas na zakaznika.Tak k cely ty vy***** ucenky jsou??? Vim ASI jsem pro skouseni Meli Vic chodit nevim...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jana 24. 03. 2017 08:03)

27. 4. 2017 10:25 | Monika

Koupila jsem v A3sport v Děčíně dceři boty a to 15.9.2016 a 13.4.2017 jsem reklamovala rozlepení pravé i levé špičky na botách,kupodivu reklamace byla rychle vyřízena.Vyřizoval to soudní znalec pan Janata a prý to byla naše chyba.Boty koupené na podzim na zimu schované a nošené od března je to snad výsměch tohoto pána!!!Hlavě že se píše,že mezi oprávněné reklamace způsobené vadou materiálu patří například rozlepení svršku obuvi ....pokud kupující zjistí problém,měl by to co nejdřív reklamovat.. a pan sodní znalec Janata..asi za to bere dosti tučné výplaty od firem,vyplatí se jim to.Takže já osobně v A3sportu jsem skončila a nedoporučuji i když je tam vše značkové,ale kvalita žádná a jednání při reklamaci k pláči.Co na to třeba říká obchodní inspekce,že by se někdo postavil i za nás lidi..
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 710 829 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Impregnace
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, předevčírem jsem si koupila novou sedačku, kterou jsem si u stejné firmy nechala naimpregnovat. Bylo mi řečeno, že je to natolik dobrá impregnace, že i červené víno sedačku nepoškodí. Stačil... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Mojmír Čapka

podnikatel, Brisk

Janis Sidovský

manažer a podnikatel

Mojmír Čapka
ÚSPĚŠNOST
60,71 %

z 56 duelů
×
Janis Sidovský
ÚSPĚŠNOST
26,53 %

z 49 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Konkurence, Domácnost, Uzavřený podílový fond, prodej pohledávek, david karásek, CBOE, richrad gürlich, právnická, úvěrový specialista, Opce, ano, Explorer, Peter Pühringer

6B94757, 6B94767, 6B94757, 2P96503, 1A05293

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK