Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Jak na to | 15. 9. 2009 | 7 komentářů
Recese dlužníkům nepřeje. I ti poctiví, kteří se nyní mohou dostat do potíží se splácením kvůli ztrátě zaměstnání či nemoci. Banky navíc přestávají být benevolentní a s vymáháním neotálejí. Vždy se proto vyplatí s nimi raději spolupracovat.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

16. 9. 2009 0:08, Stanislav Recký

Mám zkušenost s GE Money Multiservis. Po onemocnění a nemožnosti splácet úvěr po měsíci zesplatnili úvěr. Přitom věděli, že úvěr je pojištěný a splátky budou zaplaceny z pojistného. Pojišťovna ale uhradila pouze 1 splátku, protože tím , že úvěr GE Multiservis zesplatnil, ukončil úvěrovou smlouvu. Teď bezohledně přes svou "jakoby" exekuční agenturu vymáhá celý úvěr včetně úroků a poplatků, což je více, než výše poskytnutého úvěru.

Reagovat

 

+41
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (7 komentářů)

16. 9. 2009 0:08 | Stanislav Recký

Mám zkušenost s GE Money Multiservis. Po onemocnění a nemožnosti splácet úvěr po měsíci zesplatnili úvěr. Přitom věděli, že úvěr je pojištěný a splátky budou zaplaceny z pojistného. Pojišťovna ale uhradila pouze 1 splátku, protože tím , že úvěr GE Multiservis zesplatnil, ukončil úvěrovou smlouvu. Teď bezohledně přes svou "jakoby" exekuční agenturu vymáhá celý úvěr včetně úroků a poplatků, což je více, než výše poskytnutého úvěru.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+41
Líbí
Nelíbí

9. 11. 2009 11:36 | Dagmar Nosková

již od počátku tohoto roku bojuju se ztrátou zaměstnání a tím,že žádné nové jsem nenašla.dříve jsem byla zaměstnaná a k tomu jsem si přivydělávala na živnostenský list.bohuže l příjmy z méčinnosti na ŽL klesaly takže jsem byla nakonec v mínusu.stále jsem vša platila své závazky vůči bankám.to až do ledna th. roku.minulý rok v září jsem odešla z prac poměru na dobu neurčitou,k jinému zaměstnavateli kvůly vyššímu výdělku.v listopadu jsme všichni nově zaměstnaní dostali v záuč. době výpověd.spousta z nás to odmarodila,za nízkou nemocenskou.v lednu si na pár z nás vzpoměli a vzali nás zpět.že jsou optimistické vyhlídky.po devíti dnech nás vyhodili znovu...opět nemocenská ,ze svého ŽL jsem měla jen mizivý příjem.začaly problémy.se splácením úvěrů,placením nájmu,tf apod.na úřadě práce mi sdělili,že pokud má ŽL tak jsem zaměstnaná a tudíž příjem mám.no průměr z téhle mé činnosti za minulý rok byl 4450,kč měsíčně.vyrazili mi tím dech.můj finanční propad dělal dělal zhruba 9000, kč.v červenci jsem se rozhodla po ukončení neschopnsti jenom podnikat s nadějí,že se situace na pracovním trhu zlepší.pojištovala jsem.všechny peníze které jsem si vydělala ač nestčily pokrýt celé splátky jsem dávala bankám.neplatila jsem soc. ani zdrav. pojištění.bylo jim to jako snaha málo.volali mi několikrát za týden,že neplním své závazky,že musím zaplatit,at si někde půjčím,že je moje věc kde sim peníze seženu.po té mi někdy v srpnu banka Citi Bank nabídla tak zvanou restruktualizaci,že mně tak zbaví dlužnosti a zápisu v bank. registru.a zachovají přibližně stejnou splátku. tato restr. vypadá tak,že z měsíční splátky cca. 6700,kč udělali měs. spl. 17.600 ,kč měs.!přito apelovali na mou snahu splácet,ale moje měs. spl dělala necelých 5000,kčchtěla jsem se na snížení splátek dohodnout,ale to prý nelze.u GE Money to je obdobné až na to,tam se mnou komunikují jen přes ikasní a ex. servis.práce není ,ŽL budu muset přerušit,protože příjem žádný nemám,zvyšují se mi dluhy na pojištění.a na bankách také.z 10.500,kč tj. z příjmu mého manžela tak akorát zaplatíme nájem 6300,kč,eletřinu ted už 1100,kč.mimochodem všude už mám dluh.co s tím.když to těm bankám dokola 10x řeknete za jeden takový tf. rozhovor...tak to vypadá jako když mluvíte s hluchým.navíc ještě zabedněným.ALE STÁLE S TÍM NIKDO NIC NEDĚLÁ.POLITIKY ČI VŮBEC NAŠI VLÁDU TO NEZAJÍMÁ.DĚLAJÍ JAKOBY TENTO PROBLÉM NEEXISTOVAL.BANKY SE CHOVAJÍ JAKO HYENY NAPROSTO PŘEHLÍŽEJÍ OSUDY LIDÍ,KTEŘÍ NEVLASTNÍ VINOU PŘIŠLY O PRÁCI,TUDÍŽ O PŘÍJEM,MOŽNOST DOSTÁT SVÝM ZÁVAZKŮM.TÍMZTRÁCEJÍ NADĚJI,SEBEVĚDOMÍ,JSOU V DEPRESÍCH.A TED JIM K TOMU JEŠTĚ VYHROŽUJÍ BANKY,DLUH JIM ZVYŠUJÍ O RUZNÉ POPLATKY A PENÁLE...ATD. A JEŠTĚ S VÁMI JEDNAJÍ JAKO S HAJZLEM KTERÝ NECHCE PLATIT.NIC Z TOHO CO POPPSALA MLUVČÍ BANKY NEPLATÍ.Takže příjdem nakonec i o bydlení.tak tedy děkuji za systém který tady nastolily vlády celého světa.příjmy nízké ,vem si půjčku na běžné věci,plat!nemůžeš?Tvůj problém nemáš si půjčovat!takhle to tady chodí,hlavně,že ty hyeny nahoře mají plný kapsy,mají absence,nic se neděje,ale pořád jim chodí nehorázný plat......jsou to všeobecně známé věci,ale náš stát je zřejmě NEVIDOMÝ......
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

4. 4. 2010 15:36 | Iva Nová

Mám skvělou zkušenost se CITI BANK. X-krát do roka volá operátorka a jako váženému klientovi mi nabízí kdejakou půjčku. Pak banka udělá chybu ve formě špatně natištěných variabilních symbolů na poukázkách, rozešle klientům, já řádně napochoduji na přepážku, peníze zašlu. A najednou vám přijde výhrůžný dopis jako kdyby byl člověk notorický neplatič a že pokud okamžitě nezaplatím, tak mě uvedou do veřejného registru neplatičů. Volám banku, ani nemusím dopovědět a paní operátorka ví a přiznává, že chybu udělala banka, platby vrátila klientům na účet ale jaksi je o tom zapomněla informovat!!! A navíc vyhrožují člověku zcela neprávem při vědomí, že to podělali sami. A účtují si okamžitě 500 Kč pokuty. No hnus a víc to nekomentovat. A to je jistě slabý odvar toho, jakou mají zkušenost jiní lidé s bankami.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

21. 10. 2010 10:54 | Šárka Holečková

Mé zkušenosti z bankami jsou hrozné... Mám kreditní karty i úvěry... bohužel, po nástupu na MD mi rapidně klesl příjem a na splácení nestačím... řešení jsem hledala různá. 1) konsolidaci - jedním úvěrem zaplatit ty stávající a mít jen jednu (o dost nižší) splátku. Odpověď? Máte již mnoho splátek a na další nemáte příjmy. 2) restrukturalizace úvěrů (u ČS) - výsledek? Zamítnuto, nesplňuji podmínky a exekutorský zápis. CITIBANK - chápou mou situaci, ale možnost snížení splátek u nich neexistuje. Ale několikrát denně volají. Platím, ale protože mi na 2 měsíce vypadla splátka a dále platím akorát mi narůstá dlužná částka... GE - každý měsíc posílám penize na kreditní kartu, ale jelikož mi vypadla jedna splátka a nemám peníze na poslání dvou splátek, převzala to inkasní společnost... Všichni si myslí, že když ty peníze prostě nemáme, že se nám v peněžence objeví, když to dají k vymáhání. Všechny banky mají tuny reklam, ale jsou to jen kecy... nikdo vstříc nevyjde.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

22. 2. 2011 23:29 | Ladislav Gottwald

Měl jsem kreditku CITIBANK. Nejprve na 70 000 Kč, jelikož jsem ji využíval a pravidelně hradil nekřesťanský úrok 23,99%, tak mi postupně navyšovali kredit na 120 000, 170 000, 220 000 až na konečných 296 000 Kč. V době stavby RD jsem měl vyčerpáno maximum a minimální splátka 5% činila 15 000 Kč. S velkými problémy se mi ji podařilo splatit za pomocí stavebního spoření. Rozhodl jsem se tento super produkt v létě 2010 zrušit. I zavolal jsem na jejich CITIFOUN a sdělili mi, že kartu ruším, ale poměrnou část z ročního poplatku 2000 Kč za vedení karty mi nevrátí (nejsou prý na to zařízeni). Nechal jsem to být a počátkem prosince 2010 před vystavením nové ZLATÉ CITIKARTY jsem požádal o zrušení tohoto produktu. Zřejmě o takového klienta nechtěli přijít, tak mi nabídli vedení karty na rok 2011 za polovinu - 1250 Kč !! Sdělil jsem jim, že umím spočítat polovinu z 2000.... oni ti chytráci z CITIBANK zvedli poplatek za roční vedení karty z 2000 na 2500 Kč. I tak jsem kartu odmítl a proto mi nabídli jako VIP klientovi vedení zlaté karty na rok zdarma. Souhlasil jsem – co kdybych náhodou potřeboval jejich drahé peníze. V zápětí přišla nová CITIKARTA s návodem jak ji aktivovat. Jelikož peníze nepotřebuji, tak jsem ji strčil i s dopisem na kterém je nalepena do zásuvky. Dnes 22.2.2011 mi přišlo vyúčtování, že mám uhradit minimální splátku na kartu….. 100 Kč, což činí 5% z hodnoty 2000 Kč, kterou mi ONI zatížili kartový účet ročním poplatkem za vedení karty. Volání do CITIBANKY mi zabralo asi 20 minut a bylo mi nějakým mladíkem v Praze tvrzeno, že ON tam žádné odpuštění ročního poplatku nevidí !!!!! Dále jsem se zeptal, jak je možné mi účtovat roční poplatek , aniž bych si jejich kartu aktivoval….. v tomto případě zase tvrdil, že ON tam aktivaci vidí !!!!!!! To už jsem se nasral na ultimum a poslal jsem ho i s celou slavnou CITIBANK do zadní části těla……..prý to nechá prošetřit a milostivě mi pošlou SMS. Závěr je jasný. Celá CITIBANK je v prdeli a zkouší okrádat klienty za bílého dne JAK KDYBY SE NECHUMELILO. Jejich náhončí v obchodních centrech s nabídkou typu : pane, nakupujete vy? Chcete ušetřit 25 % na nákupech ? Už posílám do hajzlu s patřičně hlasitým projevem. CITIBANK je nejhorší, nejsprostější a nejvíce okrádající banka na českém trhu. Uhradíte splátku o den později, či o korunu méně, tak Vám ihned naúčtují smluvní pokutu 550 Kč. Jsou to ZLOĎEJI.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

26. 2. 2011 10:06 | Šach

FÍÍÍ . . . a peníze jsou fuč! JOO banka.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

10. 10. 2016 21:55 | Martin

Ozvěte se kvůli banky..taky mám problém a nevím co dál ..((
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Dagmar Nosková 09. 11. 2009 11:36)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Bezděk

ekonom

Ilona Klímová

podnikatelka, Aspius

Vladimír Bezděk
ÚSPĚŠNOST
97,30 %

z 37 duelů
×
Ilona Klímová
ÚSPĚŠNOST
46,34 %

z 82 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Pojistné plnění, Reálná hodnota, Čisté obchodní jmění fondu, referendum, daň z příjmů, eet, ministerstvo financí, zdravotně postižení, Ivan Gašparovič, Nejisté pojištění, příměstský tábor, zoot, konvergence, úmrtní list, Martin Žabka, mimořádná pomoc, podnikatelská strategie, osamělá matka

000LMCAR, 2SZ4144, 5E33363, 5E33364, 5E33362

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK