Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Rozhovor | 11. 2. 2012 | 17 komentářů
Vklady střadatelů v českých bankách jsou pojištěné u Fondu pojištění vkladů. Exkluzivní rozhovor s jeho ředitelkou Renátou Kadlecovou o tom, co by se dělo, kdyby padala banka, i o tom, jak to mají zařízené jinde.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 2. 2012 16:08, eďa

Tak trochu od vedle. Ve fondu je cca 18 mld.Kč, které údajně jistí vklady v celkové výši 2 bil.Kč ze 100%. Každý idiot přece vidí, že je to nesmysl. No, ať se na mě p. Kadlecová nezlobí, ale těch 18 mld. stačí leda pro pár vyvolených vkladatelů či akcionářů, kteří budou první vědět, kdy rupne měna zvaná Kč. Ostatní ostrouhaj leda suchou větev včetně toho 100% ručení z fondu nula prt.

Reagovat

 

+4
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

11. 2. 2012 18:53, mike_fish

Mit penize dlouhodobe v bance je hloupost. Protoze jen stat nikoliv momentalni drzitel rozhodne, jakou hodnotu ty penize budou mit. Podporovat tedy banku a jeste v systemu castecnych rezerv je jako vyhodit ty penize z okna. Bohuzel utracene penize jsou nejlepsi investice, acokoli to zni pro vetsinu lidi nelogicky.

Reagovat

 

-3
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (17 komentářů)

11. 2. 2012 8:29 | la_da

Asi bude dost zajímavé zjistit, kolik činí mzdy a odměny pracovníků těchto "pracovníků" ve fondu, když zisk z investovaných peněz nestačí ani k jejich financování. Opět se jedná o další ohromnou díru, kterou financujeme ze svého.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

11. 2. 2012 9:59 | benzin

Vy nechapete ze investovat je nutne? Je preci uplne lhostejne jestli na tom prodelavate.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (la_da 11. 02. 2012 08:29)

11. 2. 2012 13:42 | No

Zajímalo by mne jak to dopadlo s Unibonem. ten zkrachoval a nebo nezkrachoval. Zatracení novináři, neumí nic dotáhnout do konce. Jen opisují jeden od druhého a pak to zhasne. Stejné je to i u Rodinné záložny, tam už 9.12.2010 soud pro lidská práva ve Štrasburku rozhodl, že záložna byla poškozena českým státem a proto se mají domluvit s ministerstvem financí o odškodnění a zase je ticho po pěšině a nikdo nic neví. To i za komunistů jsme tu byli lépe informování než dnes !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

11. 2. 2012 15:45 | kotelnik

unibon funguje normálně akorát má méně produktů
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (No 11. 02. 2012 13:42)

11. 2. 2012 16:08 | eďa

Tak trochu od vedle. Ve fondu je cca 18 mld.Kč, které údajně jistí vklady v celkové výši 2 bil.Kč ze 100%. Každý idiot přece vidí, že je to nesmysl. No, ať se na mě p. Kadlecová nezlobí, ale těch 18 mld. stačí leda pro pár vyvolených vkladatelů či akcionářů, kteří budou první vědět, kdy rupne měna zvaná Kč. Ostatní ostrouhaj leda suchou větev včetně toho 100% ručení z fondu nula prt.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

11. 2. 2012 18:35 | hejhula

zeptat se kolik je tam zaměstnanců , jejich odměny ostatní provozní náklady atd. jinak je vypovídající hodnota článku nula
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

11. 2. 2012 18:53 | mike_fish

Mit penize dlouhodobe v bance je hloupost. Protoze jen stat nikoliv momentalni drzitel rozhodne, jakou hodnotu ty penize budou mit. Podporovat tedy banku a jeste v systemu castecnych rezerv je jako vyhodit ty penize z okna. Bohuzel utracene penize jsou nejlepsi investice, acokoli to zni pro vetsinu lidi nelogicky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

11. 2. 2012 19:12 | FPV

Průměrný počet zaměstnanců Fondu pojištění vkladů je pět, z toho je jeden řídící zaměstnanec.
Celkové mzdové náklady v roce 2010 činily 4 934 tis. Kč (2009: 4 158 tis. Kč).
Osobní náklady celkem 4 934 tis. Kč
Mzdové náklady 3 557 tis. Kč (tj. v průměru cca 59 300 Kč měs. na zam.)
Zákonné sociální pojištění 1 228 tis. Kč Zákonné sociální náklady 73 tis. Kč Ostatní sociální náklady 76 tis. Kč
------------------------------ -----------
Z celkové výše 18 655 tis. Kč (2009: 24 533 tis. Kč) úrokových výnosů činí 15 281 tis. Kč (2009: 10 473 tis. Kč)výnosy z buy-sell operací.
Zisk za rok 2009 ve výši 712 572 tis. Kč byl převeden do Nerozděleného zisku minulých let.
Zisk za rok 2010 ve výši 526 996 tis. Kč je navržen k převedení na účet Nerozděleného zisku minulých let.
VÝROČNÍ ZPRÁVA 2010 http://www.fpv.cz/data/files/vyrocni-zprava-2010-fpv.pdf
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hejhula 11. 02. 2012 18:35)

11. 2. 2012 19:13 | bambula

Kdyby to byl státní podnik, chápu to. Ale tohle (byť ze státního nařízení) zřizujou a platí banky. Takže nejdřív si račte napsat do své banky, ať vám povědí, kolik mají zaměstnanců a kolik kterému z nich platí. Asi vás odkážou do někam. A já se jim divit nebudu. Přemýšlejte, jinak vaše hlášky vypovídají jen o tom, že jste nula.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hejhula 11. 02. 2012 18:35)

12. 2. 2012 7:17 | fracek

Mohli byste podrobněji uvést, jak to dopadá s Unibonem ? A vyplácí se při krachu peněžního ústavu i dosud naběhlé úroky ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 2. 2012 18:26 | baterieW

Dva dotazy: 1. Jestliže FPV většinu peněz investuje do dluhopisů i dlouhodobých a pod., kolik tedy ve skutečnosti je schopen vyplatit do stanovených 20 dnů? 2. Dle zákona tedy musí výplaty peněz zahájit do 20 dnů. OK, ale do kdy musí vyplatit všechny peníze klientům? To jsem v zákonu nenašel.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2012 8:34 | cohen

Minulý týden mi doběhl termíňák v Unibonu a podle vyjádření paní za přepážkou ani oni nevědí a čekají na rozhodnutí ČNB.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (fracek 12. 02. 2012 07:17)

13. 2. 2012 11:12 | Breburda to zařídí

Takže pokud to dobře chápu, tak peníze v jakékoli záložně jsou nyní "bezpečnější" než je mít v jakékoli větší bance :) Teda pokud nepadne na hubu všechno najednou :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

13. 2. 2012 13:36 | péťa

Najednou, říkáte ? Kdepak, jde to pěkně pomalu a postupně,aby se nikdo nemohl vymlouvat,že něco přehlíd. Až bude na dveřích bank napsáno zavřeno, to už bude opravdu pozdě z nich tahat probenděný peníze.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Breburda to zařídí 13. 02. 2012 11:12)

13. 2. 2012 13:40 | expet na krize

A jak si páníček předtavuje výplatu něčeho, co neexistuje, snad jen v jeho snech. Zákon o zachování energie stále platí, leč je různě interpretován.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (baterieW 12. 02. 2012 18:26)

14. 2. 2012 18:22 | Gabriel Pleska

Nemohli, bohužel. Dokud ČNB nerozhodne, není se zatím o čem bavit. Unibon neví, neřekne – a štěnice do aut šéfům Unibonu nasazovat nebudeme.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (fracek 12. 02. 2012 07:17)

22. 2. 2012 2:24 | A.

máte pravdu. Každý idiot to vidí tak jako vy.
Banka operuje asi v následujících mezích: 141mld (EUR) závazky, 143mld pohledávky. 5mld cash a 11mld vlastní jmění! Banka se dostane do problému už v okamžiku, kdy přeceněním pohledávek jejich objem klesne na 130mld, protože to není schopná krýt vlastním kapitálem a úroky z rozdílu by byly vyšší než roční zisk.
To, že "krachne" neznamená, že je ohroženo těch 141mld, které banka dluží. Ale jen rozdíl mezi závazky a zbytkem pohledávek (pořád obvykle mnohonásobně převyšujícím tržby/jmění a naprostou většinu ostatních ukazatelů).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (eďa 11. 02. 2012 16:08)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Hrušínský

herec a podnikatel

Pavel Bém

politik

Jan Hrušínský
ÚSPĚŠNOST
22,54 %

z 71 duelů
×
Pavel Bém
ÚSPĚŠNOST
27,78 %

z 18 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Směrodatná odchylka, Price index (cenový index), Osobní vyměřovací základ a hranice redukce vym. základu, čtú, penzijní připojištění, penzijní společnosti, Český telekomunikační úřad, jaromír novák, pohyb pracovních sil, moody’s corporation, Josef Duben, krácení dovolené, martin c. putna, studentské účty, průzkum trhu, vypovězení smlouvy, poplatky za soudní spory, Mt.Gox

9B71616, 2AB3662, 4AE9198, 7B91616, ABC12345

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK