Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Podařil se vám překlep v čísle účtu příjemce a řešíte, jak svou chybu napravit? Poradíme vám, do kdy je možné platbu stornovat, kolik storno stojí, jaké údaje banka ke stornu potřebuje a jaký je postup v případě, že banka již peníze na chybný účet odeslala.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 9. 2006 12:08, Riccardo

Tak to je ale divná banka, že si počítá sazby za příkaz k úhradě podle času,jak dlouho jim to "visí" v systému.....měnil bych... :-)

Reagovat

 

+77
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka 03. 09. 2006 11:47)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 5. 2012 21:03, igor

vcjera zen pozlal brachi negomu ynemu asy 52321kc pozlal to spet to godiny lugusni

Reagovat

 

-24
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (52 komentářů)

27. 2. 2007 12:54 | xy

Přišla mi platba od jedné nejmenované firmy ve výši 90000 Kč, hodili by se mi, ale bohužel nejsou moje. Pořádně netuším co mám dělat, ale v každém případě půjdu vše nahlási na banku a výpis "reklamovat!. Nechci se dostat do rozporu se zákonem a nechat se někde popotahovat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

2. 5. 2011 15:53 | Jirka

Zdravím, Mám zkušenost s posláním peněz na cizí účet.Spletl jsem si číslo účtu nezadal jsem předčíslí(platba z mobilu) a peníze přišli na cizí účet.Protože se jednalo o celkem cca. 14000kč okamžitě jsem to začal řešit.Zašel jsem do své banky abych zjistil co se dá dělat.Bankéřka mi sdělila,že pokud se jedná o cizí banku nedá se dělat nic jiného než sepsat čestné prohlášení o chybné provedení platby které se řeší cca.2-3 měsíce.Nedalo mi to a zašel jsem do banky příjemce.Bankéřka se mnou sepsala dopis kterým žádala svého klienta a vrácení peněz.Ihned ho poslala.Všichni mě strašili,že peníze už neuvidím.A ejhle do 14dnů byli peníze zpět na účtě.DO KORUNY!Takže pokud se vám povede to co mě je zapotřebí to ihned řešit jinak peníze už neuvidíte.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

15. 6. 2011 22:55 | Věra Večeřová

Mám zkušenost s tím, že mi na podnikatelský účet přišla platba, která mi nepatří. Chtěla jsem vše co nejdříve vyřešit, ale je to horor. Moje banka za to nemůže, protože peníze došli z jiného pěněžního ústavu, nechce tedy nic řešit. Sama jsem kontaktovala odesílající banku, ta mi sdělila, že chybu udělal klient a ona za nic nemůže. Žádala jsem, aby mi poslali písemně údaje k vrácení platby, ale jsou neochotní. Kontakt na klienta, který udělal chybu mi dát nechtějí. Takže nevím co s tím. Chci peníze vrátit a všude narážím na neochotu. Zatím mě telefony stály asi 300 Kč. A nic se nevyřešilo. Máte nějakou podobnou zkušenost? Podařilo se Vám ji vyřešit? Docela z toho šílím a pak, že s poctivostí nejdál dojdeš.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

1. 9. 2011 14:15 | jm

Dnes se mi podařil překlep - správné číslo účtu, ale jiná banka, místo 7970 jsem udala v elektronickém bankovnictví 0300 a 50 tisíc je v tahu. Ihned jsem kontaktovala pracovníky poštovní spořitelny, ale paní mi v naprostém klidu několikrát přečetla nějaký návod, jak postupovat, když klient udělá podobnou chybu. Chtěla jsem po ní, aby kontaktovala kolegu, který tipuje a příkazy podává, že peníze mi ještě z účtu neodešly, takže je čas to jedním telefonátem stornovat, bohužel mi pouze opět přečetla návod... a během hodiny peníze opravdu odešly... 50 tisíc... V poledne jsem tedy zašla na přepážku poštovní spořitelny, kde jsem vyplnila reklamační list, a kde jsem se dozvěděla, že musím čekat, jestli je klient, kterému jsem peníze poslala, solidní a vrátí mi to a nebo ne. Opět bez jakékoli empatie. Je to opravdu zoufalé, jakým způsobem je těmto lidem fuk, že jste malou chybou přišli o několikaleté úspory... a hlavně to, jak vám to dávají najevo. Budu tedy doufat, že se mi peníze co nejdříve vrátí a od poštovní spořitelny okamžitě odcházím. Je to pro mě nedůvěryhodná banka.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

15. 5. 2012 21:03 | igor

vcjera zen pozlal brachi negomu ynemu asy 52321kc pozlal to spet to godiny lugusni
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-24
Líbí
Nelíbí

20. 2. 2014 20:48 | Ivan T.

Tak já nevím jak ve Vaší bance ale v mé bance když mi přijde nějaká platba, je její součástí i číslo učtu a banka odesílatele, tak že v mém případě nic snažšího, než částku neprávem mi poslanou odeslat na účet odesílatele.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Věra Večeřová 15. 06. 2011 22:55)

10. 6. 2014 10:37 | Lucie

Já jsem špatně odeslal 1.500 Kč a nevrátili mi je, 2x jsem urgovala reklamaci, nakonec jsem musela odeslat žádost o identifikaci příjemce platby. Nyní mám údaje o člověkovi, který bydlí na druhé straně republiky a nevím zda zajít na policii kvůli této částce nebo zda to nechat být, což se mi nechce, jelikož peníze zrovna netisknu (studentka). Co myslíte?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

20. 2. 2015 8:12 | Radek

...já si myslím, že celá koncept "Poštovní spořitelny" je poněkud nešťastný, Pošta by měla být poštou a ne strkat nos do věcí, které jí nepřísluší... většinou na to nemají ani pořádné prostory, ani dostatek pracovníků - a chtít po "obyčejné" ženské za přepážkou na vesnické poště, aby dělala různé bankovní a finanční služby mi přijde trošku šílené...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jm 01. 09. 2011 14:15)

23. 5. 2015 23:24 | Michal

a co delat když odešli peníze na spatny účet v Rusku a Ruska Reifaisen bank nam nechce sdělit info o příjemci takze mame jen jméno a jakou si adresu... Ruska policie se tím asi zabírat nebude jelikož sme P.O. Se sídlem v ČR. Česká policie asi nic nemuze se svim polem působnosti. Poradíte mi někdo prosím?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

11. 10. 2015 7:24 | Jad Kimi

Pan Am Jad Kimi jsou legitimní úvěr věřitel dobrou pověst. Jsme dynamicky se rozvíjející společnost s tím Zajišťujeme prostředky finanční pomoci, na který Jednotlivci potřebují finanční pomoc, které mají špatnou kreditní nebo potřebují peníze na zaplacení účtů, aby investovali do obchodní .JAD Kimi tento prostředek používat Vás informovat, že Zajišťujeme spolehlivou příjemce pomoci rádi Vám úvěr Prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu: jadkimi@gmail.com
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

8. 1. 2016 17:34 | Mirka

Dobrý den , požádala jsem o upadku v insolvenci , tudíž jsem si musela změnit číslo banky , kvůli uvěru v bance kde jsem měla dluhy , abych neplatila splátky kvůli insolvence. Nevím kde se stala chyba,ale mzdová učetní ,mi minulý měsíc poslala výplatu už na nový učet a tento na ten starý. V bance mi poradili , že pomocí formuláře o chybném finančním zprostředkování může zažadat ,aby tu platbu zaslali zpět na její učet , že zachybovala a tím mi jí může poslat pak zpět na nový , myslíte si , že je to možné ? Díky
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

7. 12. 2016 10:52 | Maja

Už je to přes měsíc co jsme poslali omylem nemalou sumu, která již ale odešla na jiný existující účet. Banka podle všeho udělala vše co mohla a kontaltovala majitele účtu ať peníze vrátí. Jak postupovat dál když se stále nic neděje ? Volali jsme mnohokrát :-/ ...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Roman Vaněk

kuchař a podnikatel

Radovan Krejčíř

podnikatel a kriminálník

Roman Vaněk
ÚSPĚŠNOST
85,45 %

z 55 duelů
×
Radovan Krejčíř
ÚSPĚŠNOST
13,89 %

z 36 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Krátkodobé závazky, Cizí zdroje, Kontinuální režim, nta, eet, evropská unie, daň z příjmů, e-shopy, margin, Euro>26, Operativní leasing, autoritativní režim, Maledivy, závažné choroby, Burzovní indexy, Swap, Nový normál, Státní fond rozvoje bydlení

1111111, 4B13333, 1111111, 2E49762, 1Z16002

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK