Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

ČSOB pro obě své značky používá tu samou aplikaci, která se liší jen barvami a některými funkcemi. Obě tedy budeme hodnotit v jednom článku.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 4. 2005 14:46, voit

Ad Kvalita služeb: když jsem měl nějaký problém, napsal jsem dotaz na "svou" pobočku ČSOB přes on-line formulář na internetu. Pokaždé se mi během pár minut ozval přímo ředitel pobočky a problém promptně vyřešil. Řada služeb by ale mohla fungovat jednodušeji, lépe a možná i levněji. Např. u trvalého příkazu nejde udělat změnit většinu parametrů (např. účet příjemce) ani na pobočce, je třeba trvalý příkaz zrušit a zadat nový. To je možné udělat i přes internetbanking, ale banka si za to strhne příslušné poplatky.

Reagovat

 

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 19. 04. 2005 01:32)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

26. 4. 2005 18:12, Speedy

...hm, hm, to uschopnění prohlížeče Firefox je zatím asi v provozu pro normální uživatele nepoužitelné, zvláště, když klient potřebuje se soustředit na obsah úkonu a ne se rozptylovat ještě "nějakým" prohlížečem a z něj odvozenými nefunkčnostmi aplikace. Tak i nadále budu volat ve woknech pro tyto účely IE, tak jak musím činit i pro obchody s akciemi na Patrii Finance.

Reagovat

 

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Speedy 25. 04. 2005 10:51)

Další příspěvky v diskuzi (17 komentářů)

19. 4. 2005 1:32 | Petr

Jsou banky, které je lepší se vyhnout. ČSOB bych jmenoval na jednom z prvních míst. Poměr cena/kvalita služeb je naprosto otřesný, internetbanking nevyjímaje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

19. 4. 2005 14:26 | prozac

Nevím, odkud autor informace čerpal, ale mě chodí SMS klíč z ČSOB nezašifrovaný a na mobilu, žádnou aplikaci o ČSOB nahranou nemám.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

19. 4. 2005 14:46 | voit

Ad Kvalita služeb: když jsem měl nějaký problém, napsal jsem dotaz na "svou" pobočku ČSOB přes on-line formulář na internetu. Pokaždé se mi během pár minut ozval přímo ředitel pobočky a problém promptně vyřešil. Řada služeb by ale mohla fungovat jednodušeji, lépe a možná i levněji. Např. u trvalého příkazu nejde udělat změnit většinu parametrů (např. účet příjemce) ani na pobočce, je třeba trvalý příkaz zrušit a zadat nový. To je možné udělat i přes internetbanking, ale banka si za to strhne příslušné poplatky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 19. 04. 2005 01:32)

19. 4. 2005 14:51 | Roman

Taky by mě zajímalo, odkud autor čerpal informace, protože mám taktéž Internetbanking od ČSOB a SMS klíč mi chodí jako obyčejná SMS a ne šifrovaná. Vzhledem k tomu, že mám od ČSOB na stejný účet zřízenu i službu GSM banking a tam mi chodí veškeré SMS šifrované, byl jsem kvůli tomu i na pobočce, jestli by mi nemohl i SMS klíč chodit jako šifrovaná SMS a velmi vstřícný a ochotný pán mi po chvilce hledání v nastavení mého účtu řekl, že to bohužel u internetového bankovnictví není možné. Tak bych taky rád věděl od autora, odkud tuto informaci má, protože bych si to nechal u banky hned nastavit, aby mi SMS klíč chodil šifrovaně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (prozac 19. 04. 2005 14:26)

19. 4. 2005 14:59 | Roman

Nesouhlasím s Vámi. Účet u ČSOB mám něco přes 3 roky, na pobočce jsem za tu dobu byl přibližně ?x - 1x zřízení účtu, 1x zřízení pasivního Internet bankingu, 1x zřízení GSM bankingu, 1x zřízení aktivního Internet bankingu, 2x vyzvednout platbní kartu (první krátce po zřízení účtu, druhou po vypršení platnosti té první), 1x vybrat hotovost v takové výši, kterou by mi bankomat už nevyplatil a 1x zadat příkaz k úhradě (když jsem ještě neměl ani GSM ani Internetové bankovnictví). Vždycky se mi někdo z pobočky ochotně věnoval, když jsme byli domluvení na jednání na konkrétní čas, tak na mě čekali bez jakýchkoliv průtahů, takže si nemůžu stěžovat. Co se cen týče, myslím, že jsou obdobné, jako u většiny ostatních bank, takže přechodem bych nic moc nezískal. Jediné, co mě zamrzelo, bylo před lety zpoplatnění výběru z bankomatu - dřív jsem vybíral peníze tehdy, když jsem je potřeboval, teď většinou vybírám 1x - 2x za měsíc vyšší částku, abych zbytečně neplatil poplatky za výběr. Kdyby poplatek nebyl, banka by s těmi penězi mohla volně disponovat, protože by ležely na účtu až do doby, než bych je konkrétně potřeboval.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 19. 04. 2005 01:32)

19. 4. 2005 15:05 | Roman

Ještě jednou já; omlouvám se za překlep místo ?x má být samozřejmě 8x. Jinak na pobočku už nechodím, všechno vyřizuji pomocí Internetu. Kromě inkasa mám prakticky každý měsíc příkazy k úhradě. I kredit na mobilu dobíjím pomocí mobilního telefonu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Roman 19. 04. 2005 14:59)

19. 4. 2005 15:16 | Honza

Možné to samozřejmě je, nejlépe je informace čerpat přímo od zdroje. http://www.csob.cz/eb/sg-produkt.asp?prmKod=EB25.5.1&pdKod=KPS243 kde je uvedeno: V případě vlastnictví služby ČSOB Mobil 24 vám může být SMS klíč zaslán šifrovanou SMS zprávou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Roman 19. 04. 2005 14:51)

19. 4. 2005 17:13 | Roman

Díky moc, tak se zase zastavím v bance a nebo to zkusím vyřídit přes infolinku a nedám pokoj, dokud mi to zasílání SMS klíče nezřídí :)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 19. 04. 2005 15:16)

19. 4. 2005 18:54 | Ondřej Čečák

ach jo, zminovat alternativni prohlizece je opet na me. To vsichni opravdu pouzivate deravy Microsoft Internet Explorer?
Ebanking CSOB a tim padem i PS funguje celkem bez problemu v Opere (zkousel jsem pouze autorizaci pomoci SMS), v Mozille je potreba pouzit docela drsneho figle. (viz CSOB v Linuxu: http://www.linuxsoft.cz/article.php?id_article=230).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

21. 4. 2005 20:02 | Ivo

Znám ještě horší banky. ČSOB má sice zbytečně složitý přístup do aplikace a otřesně malé písmo ale autorizace SMS je zdarma a plně mě vyhovuje (kromě skutečnosti, že to nefunguje na Firefoxu a musím používat IE). Taková spořka (Erste) Vám nabídne login a heslo a čipovku jen za cca 1t.Kč. ČSOB také jako první zavádí čipové karty (byť jsou to hybridy) a v tom má mé plné sympatie. Kdyby nenažraná spořka nezavedla poplatky u bankomatů měli bychom je v ČSOB stále zdarma. Byli poslední, kteří to zavedli až je spořka začla inkasovat. Na helplinku nebo pracovnice přepážek mohu pět jen chválu. Možná mám štěstí, ale "moje" pobočka na Milady Horákové v Brně si ji zaslouží.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr 19. 04. 2005 01:32)

21. 4. 2005 20:06 | Ondřej Čečák

Potesim vas,
autorizace pres SMS v CSOB (a tim padem PS) funguje i v Mozille/Firefoxu, sice trosku obskurne, ale jde to.
Mrknete se na http://www.linuxsoft.cz/article.php?id_article=230
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ivo 21. 04. 2005 20:02)

24. 4. 2005 1:42 | Ivo

Děkuji za radu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ondřej Čečák 21. 04. 2005 20:06)

25. 4. 2005 10:51 | Speedy

Já jsem u ČSOB skrze Poštovní spořitelnu a souhlasím s Vámi: proti opravdu zlým skutkům ČS vůči mě a špatným zkušenostem odtud si myslím, že jsem si zatím u ČSOB polepšil. To malé písmo na webu internetbankingu je nepříjemné, ale stravitelné, používám také Firefox a zkusím proto odkaz na zveřejněný návod.
Co vážně vytýkám, je opakovaně zjištěná příliš dlouhá doba odezvy než pošlou skrze SMS potvrzovací klíč. Mít vytáčené připojení, čekat a dívat se, jak naskakuje čas a tedy moje korunky, asi bych byl velmi nespokojen, u paušálu to překousnu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ivo 21. 04. 2005 20:02)

26. 4. 2005 15:39 | ZikaM

Dobrý den, na základě upozornění tiskového oddělení ČSOB jsme v článku upravili tyto nepřesnosti: - obě banky nabízejí oba způsoby zasílání SMS klíče, - T-Mobile nyní nabízí již pouze nový typ SIM karty, které umožňují provozovat GSM bankovnictví až 2 bank, - PIN je možné změnit prostřednictvím služby ČSOB Linka 24.
Čtenářům se omlouváme.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+13
Líbí
Nelíbí

26. 4. 2005 18:12 | Speedy

...hm, hm, to uschopnění prohlížeče Firefox je zatím asi v provozu pro normální uživatele nepoužitelné, zvláště, když klient potřebuje se soustředit na obsah úkonu a ne se rozptylovat ještě "nějakým" prohlížečem a z něj odvozenými nefunkčnostmi aplikace. Tak i nadále budu volat ve woknech pro tyto účely IE, tak jak musím činit i pro obchody s akciemi na Patrii Finance.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Speedy 25. 04. 2005 10:51)

14. 5. 2005 21:00 | Josef

Dodávám svoji zkušenost s aplikací Poštovní spořitelny.Pokud to nezměnili, je v článku nepřesnost : jestliže se na svůj účet přes internet podíváte vícekrát než jednou za měsíc, tak za každé nahlédnutí platíte !!!! To byl pro mne důvod zrušení běžného účtu u PS, přestože jsem ho několik let využíval ke své spokojenosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

26. 7. 2005 13:11

pokud to je ještě aktuální, tak šifrovanou formu sms klíče Vám nastaví na lince24, ale opravdu jen pokud máte aktivní i mobil24
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Roman 19. 04. 2005 17:13)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Mojmír Čapka

podnikatel, Brisk

Zdeněk Pelcl

podnikatel, GZ Digital Media

Mojmír Čapka
ÚSPĚŠNOST
62,96 %

z 54 duelů
×
Zdeněk Pelcl
ÚSPĚŠNOST
70,21 %

z 47 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Spotový kurz, Reálný výnos, Renting, nemovitosti, t-mobile, o2, mobilní operátoři, operátoři, Opencard, ŽIVNOSTENSKÁ BANKA, janis varoufakis, ARIZ, E85, příspěvek na pořízení auta, zdravotní reforma, dividendové fondy, obchodní systém, reforma vysokých škol

2T88064, 5L15971, 6C87423, 2SD2267, 2S73032

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK