Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Úvěr ze stavebního spoření je pro někoho nástrojem, který již využil a pro jiného pojmem z oblasti, která nemá daleko ke sci-fi. Víte, jak moc a jak rády půjčují stavební spořitelny svým klientům? Změnila se situace se zavedením nových podmínek, tak jak by se dalo předpokládat?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

10. 11. 2004 23:13, SedivyJ

Tak to souhlas s tim koncem, ale na ten zacatek...

To muze napsat jen nekdo hodne prizemni, kdo je zaslepen a nevidi si na psicku nocu. Minimalne jedne (spise dva) vypis rocne, neco za papir, neco za vytisteni, neco za vlozeni do obalky a postovne. To se fakt do te jedne koruny nevejde. A pak, kdyz neco potrebujete a volate do sporitelny, tak vam taky neuctuji zadny dalsi poplatek.

Zaverem: zvysovani je zverstvo, hnus. Ale argumetujme korektne.

Reagovat

 

+30
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 10. 11. 2004 00:34)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

9. 11. 2004 13:25, SedivyJ

Jenze ty poplatky delaji par korun, za to se zit neda. Vynosnejsi je nepujcovat a ukladat penize na mezibankovnim trhu. Teda vynosnejsi asi ne, ale delaji to.

Reagovat

 

-17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 09. 11. 2004 11:05)

Další příspěvky v diskuzi (11 komentářů)

9. 11. 2004 8:59 | PSafranek

Děkuji za pěkný přehled! V této souvislosti již delší dobu přemýšlím nad tím, kde bere HYPO na úročení vkladů? Přitom ještě letos na podzim dovolovala navyšovat CČ při zachování vysokého úročení - to už si nedovolila žádná jiná stavební spořitelna, byť by jí to příjmy z úroků z úvěrů mohly spíše dovolit, než HYPO, kde je úvěrový obchod opravdu minimální (počty smluv jsou přibližně srovnatelné s W a R, ovšem úvěrový obchod je cca 5 x nižší).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

9. 11. 2004 11:02 | Kateřina

Ono je to celé nějaké divné. Např. používání hodnotících čísel má význam v případě, normálních stavebních spořitele-družstev, ale dnes, při tom obrovském převisu vkladů, by měly spořitelny půjčovat dychtivě každému, číslo nečíslo, a hned, jak je to možné. Měly by úvěry přímo vnucovat. A ony ne - tak z čeho vůbec žijí, to je prostě záhada.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PSafranek 09. 11. 2004 08:59)

9. 11. 2004 11:05 | Honza

No přece z těch poplatků, co pořad zvyšují a vymýšlejí nové.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+27
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kateřina 09. 11. 2004 11:02)

9. 11. 2004 13:25 | SedivyJ

Jenze ty poplatky delaji par korun, za to se zit neda. Vynosnejsi je nepujcovat a ukladat penize na mezibankovnim trhu. Teda vynosnejsi asi ne, ale delaji to.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 09. 11. 2004 11:05)

9. 11. 2004 15:50 | Honza

Vemte si cca 200 Kč/ rok * 4 mil klientů nebo kolik a výsledke porovnejte se ziskem spořitelen :((
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SedivyJ 09. 11. 2004 13:25)

9. 11. 2004 16:37 | Pavel

Nojo, jenže spořitelna mi taky připíše cca 2000 Kč úroků. Kde bere na ty úroky - to je asi podstata té úvodní otázky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 09. 11. 2004 15:50)

9. 11. 2004 17:26 | SedivyJ

ony maji ale fakt nejake naklady, nezastavam se poplatku, jen varuji pred takovymi pocty.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 09. 11. 2004 15:50)

10. 11. 2004 0:34 | jezevec

Jaký asi jsou náklady na účet, který má vždy buď jen 12 transakcí za rok, nebo dokonce jen jednu? Korunu? Stavební spořitelny by měly mít zákonem zakázáno vybírat poplatky, jakož i investovat peníze kamkoliv jinam než do úvěrů klientům. Pokud někdo není schopen zhodnocovat více-méně pětileté termíňáky bez poplatků, nebo k tomu potřebuje státní dluhopisy - měla by mu být odebrána bankovní licence.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (SedivyJ 09. 11. 2004 17:26)

10. 11. 2004 8:18 | k

Přesně tak, jenže to by u nás nesměla vládnout bankovní lobby...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 10. 11. 2004 00:34)

10. 11. 2004 23:13 | SedivyJ

Tak to souhlas s tim koncem, ale na ten zacatek...
To muze napsat jen nekdo hodne prizemni, kdo je zaslepen a nevidi si na psicku nocu. Minimalne jedne (spise dva) vypis rocne, neco za papir, neco za vytisteni, neco za vlozeni do obalky a postovne. To se fakt do te jedne koruny nevejde. A pak, kdyz neco potrebujete a volate do sporitelny, tak vam taky neuctuji zadny dalsi poplatek.
Zaverem: zvysovani je zverstvo, hnus. Ale argumetujme korektne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+30
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 10. 11. 2004 00:34)

24. 11. 2004 8:07

Pane Safranku, zrovna vy jste me prekvapil svou otazkou. Zakladni uroceni vkladu HYPO odpovida trhu (nebo je nizsi). Bonifikace je vazana na splneni podminek - mj. zaplaceni uhrady a pravidelne sporeni. Jako zkuseny poradce jiste vite, ze ne vsichni klienti zacnou sporit hned, natozpak zaplati uhradu (zvlast), k tomu je nutne zaplatit navic poplatky za vednei uctu,... Vznikne-li prodleva klient nesplni podminky a na bonifikaci narok nema. Pokud se mylim, budu rad pokud me nekdo opravi. Takze shrnuti: dobry marketingovy tah, zavazky male.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PSafranek 09. 11. 2004 08:59)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Aleš Hušák

podnikatel

Helena Fibingerová

koulařka a podnikatelka

Aleš Hušák
ÚSPĚŠNOST
20,00 %

z 10 duelů
×
Helena Fibingerová
ÚSPĚŠNOST
7,14 %

z 14 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Fondy smíšené/balancované, Makroekonomická rovnováha, Hmotný investiční majetek dlouhodobé povahy, mobilní operátoři, podílové fondy, eet, ivnestice, fayn, kampeličky, zákon proti praní špinavých peněz, břidlicový plyn, růst nezaměstnanosti, Krátký prodej, Freddie Mac, Eurogroup, částečné odbytné, obyvatel, inkasní příkaz

4Z14116, 4A06153, 4T94161, 9A91141, 4AC7447

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK