Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Česká spořitelna od srpna letošního roku nabízí svým klientům novou verzi internetového bankovnictví Servis 24. Přichází s převratnými změnami, nebo jen kopíruje to, co je u konkurence již běžné?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 9. 2004 14:00

Servis 24 je člověku k ničemu, když nastane tato situace ( http://zpravodaj.netfirms.com ) a to i přes to, že Vám na telefonu pracovnice spořitelny potvrdí, že si peníze můžete převést.Spořitelnase chová jako hyena, když zjistí, že máte dědit řádově miliony a tlačí Vás pak k tomu, aby jste dědictví převedli na svůj účet u nich.Trochu nešťastné jednání, když dnes vidím kam až celá situace dospěla

Reagovat

 

+46
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 9. 2004 8:46, Jirka

Je pravda, že S24 je teď zase o něco schopnější. Jen mě kapánek míchá, že donedávna jsem měl dvě oddělené verze - ke Sporožiru a k běžnému účtu, obě téměř stejně slabé, ale pro nenáročné celkem vyhovující. Teď se sice nemusím hlásit a odhlašovat dvakrát, když chci na oba účty, fondy atd., ale platím zbytečně složitou aplikaci, z níž využiju možná polovinu možností. Myslím, že ta původní podoba vyhovovala spoustě obyčejných uživatelů dostatečně. Např. založení vkladového účtu bylo dříve velice prosté. Dnes je to maraton úkonů, které určitě mnohé odradí. Takže fronty u přepážek zase brzy narostou. Proč si nemůžeme vybrat z jednoduché a propracovanější verze? Pokud vím, tak firmy mohou používat místo S24 aplikaci Homebanking, která hromadné příkazy, export a import dat atd. umí už dávno. K čemu jsou samostatnému živnostníkovi hromadné příkazy a přístupová práva pro x uživatelů? Vzhledem ke složení klientely ČS to považuji za trochu neuvážený tah.

Reagovat

 

-11
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (13 komentářů)

1. 9. 2004 10:24 | spicka

Dobrý den, jak správně píšete, nejde o výjimečné prvky na našem trhu. Komerční banka mi certifikát na čipové kartě nabízela již téměř před rokem a možnost několika podpisů před odesláním příkazu funguje už od pradávna. Inu ČS není banka, je to spořitelna. :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

1. 9. 2004 11:13 | Štětináč

Jsou to tragédi. Nejprve neumějí aplikaci pořádně zabezpečit a tak tvrdí že to je bezpečné dost, nyní když konečně něco vyvinuli tak "změnili názor". Akorát že než to veledílo rozjeli, technologie se posunuly. Na místo čtečky a čipové karty by bylo daleko praktičtější držet token (v podstatě paměť ve formě klíčenky připojovaná ke kompu přes USB). Token pracuje s naprosto stejnými bezpečnostními standardy (používá dokonce i stejné čipy). Rozdíl je v tom, že zatímco token běžně nosím na klíčích a mám na něm i data pro jiné aplikace (hesla..), tak v případě Servis24 se buď musím smířit s tím, že účet lze ovládat pouze z jednoho compu anebo s sebou stále nosit čtečku čipových karet.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

1. 9. 2004 12:57 | Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

Co já tak pamatuji, oni nějaký ten přídavný vehikl dávali v Český spořitelně k internetbankingu už hned zpočátku, tuším, že za to chtěli něco kolem 1.000,- Kč. Když se podívám, kdo stojí vždy kolem 10. v měsíci ve frontách do ulice před jejich bankomaty (a před Vánocemi a v létě před dovolenými se tam dokonce mlátí vzájemně deštníky a hází po sobě dlažebními kostkami ještě v delších frontách a obvykle před nefungujícími bankomaty), tak se nedivím, že při této "bonitě" klientů a "lácí" za "produkt" s internetbankingem díru do světa spořitelna neudělala. Zvláště, pokud internet zobrazoval v databázi k účtu pouze(!!!) transakace z internetbankingu :-(( A tak spořitelní chytrá hlava přišla na to, se mi zdá a příkladem odjinud, že budou prodávat auta (to je ten příklad) jen(!!!) s ruční brzdou, že to vyjde klienta levněji. Bez té tisícovky. A klient ať se sám potom rozhodne (svatá prostoto liberalismu!), jestli tam tu normální běžnou brzdu chce a připlatí si navíc tu tisícovku (samo, že ceny šly nějak potom dolů a byly také nějaké ty marketigové akce). Je to stejný humus, jako s platebními kartami: místo nových technologií, dnes čipů, tak se zůstane pěkně, jako v České spořitelně, přistarém a klient, když se mu to nelíbí, tak si přece připlatí(!!!) nějaké to případné vymyšlené pojištění :-)) nebo raději spíše :-(( Stále dle mne platí a parafrázuji: "Od České spořitelny dále, nebo Vás stihne neštěstí nenadálé!"
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Štětináč 01. 09. 2004 11:13)

1. 9. 2004 13:09 | janvimr

Podlě mě to taky není žádná sláva. Spíše dodělala to co už dávno většina má. Jinak disponenti a ovládání cizoměnových účtů je v ČSOB od začátku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+22
Líbí
Nelíbí

1. 9. 2004 20:25 | Fredy

No jo, když někteří jsou nepoučitelní. Například moje švagrová (technický antitalent na všechno) běžně stojí tu frontu u bankomatu, hází dlažební kostkou, sem tam někoho bací deštníkem a ještě stihne pomluvit naši úžasnou vládu, která to tentokráte myslí upřímně. Tedy alespoň její šéf, neboť mi to píše na plakátu přímo proti oknu bytu. Teď ještě čekám, kdo další z vlády to myslí také upřímně. Ale zpět ke švagrové. Když se konečně, celá potrhaná, prodrala k tomu penězodávači z ČS a dostala tisícovku, tak s ní vyrazila do vedlejšího supermarketu, kde ji zase odevzdá. Asi stokrát jsem jí vysvětloval, že totéž může učinit přímo u pokladny, ale marně. Prý by zdržovala ostatní.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř ) 01. 09. 2004 12:57)

2. 9. 2004 8:46 | Jirka

Je pravda, že S24 je teď zase o něco schopnější. Jen mě kapánek míchá, že donedávna jsem měl dvě oddělené verze - ke Sporožiru a k běžnému účtu, obě téměř stejně slabé, ale pro nenáročné celkem vyhovující. Teď se sice nemusím hlásit a odhlašovat dvakrát, když chci na oba účty, fondy atd., ale platím zbytečně složitou aplikaci, z níž využiju možná polovinu možností. Myslím, že ta původní podoba vyhovovala spoustě obyčejných uživatelů dostatečně. Např. založení vkladového účtu bylo dříve velice prosté. Dnes je to maraton úkonů, které určitě mnohé odradí. Takže fronty u přepážek zase brzy narostou. Proč si nemůžeme vybrat z jednoduché a propracovanější verze? Pokud vím, tak firmy mohou používat místo S24 aplikaci Homebanking, která hromadné příkazy, export a import dat atd. umí už dávno. K čemu jsou samostatnému živnostníkovi hromadné příkazy a přístupová práva pro x uživatelů? Vzhledem ke složení klientely ČS to považuji za trochu neuvážený tah.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-11
Líbí
Nelíbí

2. 9. 2004 8:49 | copy z diskuse na idnes... Je to síla.

Porizoval sem si klientsky certifikat sporitelny pred 3 tydny, protoze sem jiz mel to same od CSOB, mel sem zajem jen o kartu a certifikat. Pracovnice mi rekly, ze je to bez problemu mozne. Kdyz to ale chtely provest, zjistily, ze to nejde. Volaly tedy nekam na centralu, kde jim bylo receno, ze to neni mozne, ze jejich software funguje pouze se cteckou CSAS a ze dokonce i kdyz uz jednu ctecku CSAS mate tak neni mozne koupit dalsi kartu k dalsimu uctu (je mozne dokoupit jen karty ke stejnemu uctu pro vice osob). Takze sem koupil vsechno a jak jsem ocekalval obe karty (jak CSOB tak CSAS) bez problemu funguji s obema cteckama.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

2. 9. 2004 21:37 | romanj

Netusite ktery InternetBanking mi umozni pridat si svoji poznamku ke kazde polozce? Chci si psat poznamky hlavne k platbam kartou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+44
Líbí
Nelíbí

3. 9. 2004 8:40 | Jirka

Díky, ušetřil jste mi cestu na okresní pobočku. Už jsem o té kartě s certifikátem taky uvažoval (až trochu zbohatnu a bude ta ochrana stát za to) a čtečku mám zabudovanou v PC. P.S.: Kterýže výrobce čteček si namaže kapsu?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (copy z diskuse na idnes... Je to síla. 02. 09. 2004 08:49)

4. 9. 2004 14:00

Servis 24 je člověku k ničemu, když nastane tato situace ( http://zpravodaj.netfirms.com ) a to i přes to, že Vám na telefonu pracovnice spořitelny potvrdí, že si peníze můžete převést.Spořitelnase chová jako hyena, když zjistí, že máte dědit řádově miliony a tlačí Vás pak k tomu, aby jste dědictví převedli na svůj účet u nich.Trochu nešťastné jednání, když dnes vidím kam až celá situace dospěla
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+46
Líbí
Nelíbí

5. 9. 2004 17:18 | ivo

ERSTE (nebo chcete-li ČS, a.s.) zavedla to co ostatní banky dávno mají. Jestlipak víte, že kromě "vstupního" poplatku za čtečku solí právnické osoby 100 Kč/měs. jen za možnost použití internetbankingu ? Pro několik málo jednorázových příkazů, které má nepodnikající občan je daleko nejlevnější a bezpečnější systém, který aplikuje např. ČSOB ( SMS zaslání 9-místného kódu na mobil pro každou transakci). V 50 Kč/měs. balíčku mám v ceně hybridní kartu, výpis a internet včetně zmíněných SMS a to není CSOB žádný lidumil. Spořka se chová sprostě vyděračsky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

12. 9. 2004 9:01 | pivko

přesně tak. jak už jsem tu o tom několikrát hovořil, posílání kódu přes SMS je podle mě nejrozumějším kompromisem mezi zabezpečením a nepohodlím.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (ivo 05. 09. 2004 17:18)

22. 9. 2004 1:30 | jan

http://zpravodaj.netfirms.com
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 04. 09. 2004 14:00)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Vladimír Železný

podnikatel a politik

Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
67,86 %

z 28 duelů
×
Vladimír Železný
ÚSPĚŠNOST
7,14 %

z 42 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Garanční fond burzy, Střední hodnota, Očekávaná výnosnost, čtú, účastnické fondy, jan sedláček, odstoupení od smlouvy, transformované fondy, investiční chyby, Sdružení na ochranu nájemníků, překvapení, znalec vína, ručitel, Městská policie Praha, all risk pojištění, Premium SMS, Česká školní inspekce, délka fixace

5J54658, 2SC4511, 2L02877, 1H11283, 5J72340

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK