Servis 24 má novější kabát

Česká spořitelna od srpna letošního roku nabízí svým klientům novou verzi internetového bankovnictví Servis 24. Přichází s převratnými změnami, nebo jen kopíruje to, co je u konkurence již běžné?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 9. 2004 14:00

Servis 24 je člověku k ničemu, když nastane tato situace ( http://zpravodaj.netfirms.com ) a to i přes to, že Vám na telefonu pracovnice spořitelny potvrdí, že si peníze můžete převést.Spořitelnase chová jako hyena, když zjistí, že máte dědit řádově miliony a tlačí Vás pak k tomu, aby jste dědictví převedli na svůj účet u nich.Trochu nešťastné jednání, když dnes vidím kam až celá situace dospěla

+46
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 9. 2004 8:46, Jirka

Je pravda, že S24 je teď zase o něco schopnější. Jen mě kapánek míchá, že donedávna jsem měl dvě oddělené verze - ke Sporožiru a k běžnému účtu, obě téměř stejně slabé, ale pro nenáročné celkem vyhovující. Teď se sice nemusím hlásit a odhlašovat dvakrát, když chci na oba účty, fondy atd., ale platím zbytečně složitou aplikaci, z níž využiju možná polovinu možností. Myslím, že ta původní podoba vyhovovala spoustě obyčejných uživatelů dostatečně. Např. založení vkladového účtu bylo dříve velice prosté. Dnes je to maraton úkonů, které určitě mnohé odradí. Takže fronty u přepážek zase brzy narostou. Proč si nemůžeme vybrat z jednoduché a propracovanější verze? Pokud vím, tak firmy mohou používat místo S24 aplikaci Homebanking, která hromadné příkazy, export a import dat atd. umí už dávno. K čemu jsou samostatnému živnostníkovi hromadné příkazy a přístupová práva pro x uživatelů? Vzhledem ke složení klientely ČS to považuji za trochu neuvážený tah.

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)

22. 9. 2004 1:30 | jan

http://zpravodaj.netfirms.com
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 9. 2004 9:01 | pivko

přesně tak. jak už jsem tu o tom několikrát hovořil, posílání kódu přes SMS je podle mě nejrozumějším kompromisem mezi zabezpečením a nepohodlím.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2004 17:18 | ivo

ERSTE (nebo chcete-li ČS, a.s.) zavedla to co ostatní banky dávno mají. Jestlipak víte, že kromě "vstupního" poplatku za čtečku solí právnické osoby 100 Kč/měs. jen za možnost použití internetbankingu ? Pro několik málo jednorázových příkazů, které má nepodnikající občan je daleko nejlevnější a bezpečnější systém, který aplikuje např. ČSOB ( SMS zaslání 9-místného kódu na mobil pro každou transakci). V 50 Kč/měs. balíčku mám v ceně hybridní kartu, výpis a internet včetně zmíněných SMS a to není CSOB žádný lidumil. Spořka se chová sprostě vyděračsky.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2004 14:00

Servis 24 je člověku k ničemu, když nastane tato situace ( http://zpravodaj.netfirms.com ) a to i přes to, že Vám na telefonu pracovnice spořitelny potvrdí, že si peníze můžete převést.Spořitelnase chová jako hyena, když zjistí, že máte dědit řádově miliony a tlačí Vás pak k tomu, aby jste dědictví převedli na svůj účet u nich.Trochu nešťastné jednání, když dnes vidím kam až celá situace dospěla
+46
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 9. 2004 8:40 | Jirka

Díky, ušetřil jste mi cestu na okresní pobočku. Už jsem o té kartě s certifikátem taky uvažoval (až trochu zbohatnu a bude ta ochrana stát za to) a čtečku mám zabudovanou v PC. P.S.: Kterýže výrobce čteček si namaže kapsu?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 9. 2004 21:37 | Roman

Netusite ktery InternetBanking mi umozni pridat si svoji poznamku ke kazde polozce? Chci si psat poznamky hlavne k platbam kartou.
+44
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 9. 2004 8:49 | copy z diskuse na idnes... Je to síla.

Porizoval sem si klientsky certifikat sporitelny pred 3 tydny, protoze sem jiz mel to same od CSOB, mel sem zajem jen o kartu a certifikat. Pracovnice mi rekly, ze je to bez problemu mozne. Kdyz to ale chtely provest, zjistily, ze to nejde. Volaly tedy nekam na centralu, kde jim bylo receno, ze to neni mozne, ze jejich software funguje pouze se cteckou CSAS a ze dokonce i kdyz uz jednu ctecku CSAS mate tak neni mozne koupit dalsi kartu k dalsimu uctu (je mozne dokoupit jen karty ke stejnemu uctu pro vice osob). Takze sem koupil vsechno a jak jsem ocekalval obe karty (jak CSOB tak CSAS) bez problemu funguji s obema cteckama.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 9. 2004 8:46 | Jirka

Je pravda, že S24 je teď zase o něco schopnější. Jen mě kapánek míchá, že donedávna jsem měl dvě oddělené verze - ke Sporožiru a k běžnému účtu, obě téměř stejně slabé, ale pro nenáročné celkem vyhovující. Teď se sice nemusím hlásit a odhlašovat dvakrát, když chci na oba účty, fondy atd., ale platím zbytečně složitou aplikaci, z níž využiju možná polovinu možností. Myslím, že ta původní podoba vyhovovala spoustě obyčejných uživatelů dostatečně. Např. založení vkladového účtu bylo dříve velice prosté. Dnes je to maraton úkonů, které určitě mnohé odradí. Takže fronty u přepážek zase brzy narostou. Proč si nemůžeme vybrat z jednoduché a propracovanější verze? Pokud vím, tak firmy mohou používat místo S24 aplikaci Homebanking, která hromadné příkazy, export a import dat atd. umí už dávno. K čemu jsou samostatnému živnostníkovi hromadné příkazy a přístupová práva pro x uživatelů? Vzhledem ke složení klientely ČS to považuji za trochu neuvážený tah.
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 9. 2004 20:25 | Fredy

No jo, když někteří jsou nepoučitelní. Například moje švagrová (technický antitalent na všechno) běžně stojí tu frontu u bankomatu, hází dlažební kostkou, sem tam někoho bací deštníkem a ještě stihne pomluvit naši úžasnou vládu, která to tentokráte myslí upřímně. Tedy alespoň její šéf, neboť mi to píše na plakátu přímo proti oknu bytu. Teď ještě čekám, kdo další z vlády to myslí také upřímně. Ale zpět ke švagrové. Když se konečně, celá potrhaná, prodrala k tomu penězodávači z ČS a dostala tisícovku, tak s ní vyrazila do vedlejšího supermarketu, kde ji zase odevzdá. Asi stokrát jsem jí vysvětloval, že totéž může učinit přímo u pokladny, ale marně. Prý by zdržovala ostatní.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2004 13:09 | Honza

Podlě mě to taky není žádná sláva. Spíše dodělala to co už dávno většina má. Jinak disponenti a ovládání cizoměnových účtů je v ČSOB od začátku.
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 9. 2004 12:57 | Jan Kolda von Žampach ( řečený Pancíř )

Co já tak pamatuji, oni nějaký ten přídavný vehikl dávali v Český spořitelně k internetbankingu už hned zpočátku, tuším, že za to chtěli něco kolem 1.000,- Kč. Když se podívám, kdo stojí vždy kolem 10. v měsíci ve frontách do ulice před jejich bankomaty (a před Vánocemi a v létě před dovolenými se tam dokonce mlátí vzájemně deštníky a hází po sobě dlažebními kostkami ještě v delších frontách a obvykle před nefungujícími bankomaty), tak se nedivím, že při této "bonitě" klientů a "lácí" za "produkt" s internetbankingem díru do světa spořitelna neudělala. Zvláště, pokud internet zobrazoval v databázi k účtu pouze(!!!) transakace z internetbankingu :-(( A tak spořitelní chytrá hlava přišla na to, se mi zdá a příkladem odjinud, že budou prodávat auta (to je ten příklad) jen(!!!) s ruční brzdou, že to vyjde klienta levněji. Bez té tisícovky. A klient ať se sám potom rozhodne (svatá prostoto liberalismu!), jestli tam tu normální běžnou brzdu chce a připlatí si navíc tu tisícovku (samo, že ceny šly nějak potom dolů a byly také nějaké ty marketigové akce). Je to stejný humus, jako s platebními kartami: místo nových technologií, dnes čipů, tak se zůstane pěkně, jako v České spořitelně, přistarém a klient, když se mu to nelíbí, tak si přece připlatí(!!!) nějaké to případné vymyšlené pojištění :-)) nebo raději spíše :-(( Stále dle mne platí a parafrázuji: "Od České spořitelny dále, nebo Vás stihne neštěstí nenadálé!"
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2004 11:13 | Štětináč

Jsou to tragédi. Nejprve neumějí aplikaci pořádně zabezpečit a tak tvrdí že to je bezpečné dost, nyní když konečně něco vyvinuli tak "změnili názor". Akorát že než to veledílo rozjeli, technologie se posunuly. Na místo čtečky a čipové karty by bylo daleko praktičtější držet token (v podstatě paměť ve formě klíčenky připojovaná ke kompu přes USB). Token pracuje s naprosto stejnými bezpečnostními standardy (používá dokonce i stejné čipy). Rozdíl je v tom, že zatímco token běžně nosím na klíčích a mám na něm i data pro jiné aplikace (hesla..), tak v případě Servis24 se buď musím smířit s tím, že účet lze ovládat pouze z jednoho compu anebo s sebou stále nosit čtečku čipových karet.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 9. 2004 10:24 | Vašek

Dobrý den, jak správně píšete, nejde o výjimečné prvky na našem trhu. Komerční banka mi certifikát na čipové kartě nabízela již téměř před rokem a možnost několika podpisů před odesláním příkazu funguje už od pradávna. Inu ČS není banka, je to spořitelna. :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Kolik musíte spořit na?

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Hodboď

podnikatel, Miton

Martin Wichterle

podnikatel, Wikow Industry

Tomáš Hodboď
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Martin Wichterle
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services