100 tisíc Oranžových kont (tentokrát už doopravdy)

Velké cíle pro nový spořící účet měli představitelé ING již při jeho spuštění. To, že se je nepodařilo naplnit, připouštějí i oni sami. Letos se prý ale určitě polepší.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 3. 2003 1:16, Petr

Oranžové konto to nebude mít jednoduchý. Začínalo to poměrně slušným úrokem a dobrou myšlenkou, skončilo na razantním pádu úrokový sazby. Dneska těch pár korun úroků čas spojený se založením, převody a hlídáním nestojí.

Jinak by mě docela zajímalo, proč to je u nás úročeno tak nízko, když ING nabízí stejný produkt v zemích EU s postatně vyšším úročením.

+6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)

7. 3. 2003 11:57 | Katerinka

otištěných :-)?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2003 11:28 | karel

Nemohu uvěřit některým článkům zde otištěných. Jako každej smrtelník chodím i do jiných bank, kde mají citované údaje o mně, výši mého konta, ofocený občanský průkaz i podpisový vzor. Nechápu, proč bych měl podezírat zrovna ING bank ze zneužití těchto údajů. Je to slušný produkt na přebytečné peníze, vedení je bez poplatků tak nechápu co se lidem nelíbí. Poskytování údajů dalším dceřiným subjektům je výplod našeho zákonodárství a je normální i u "našich" bank a společností.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 3. 2003 11:42 | greenhorn / ocapek@yahoo.com

Přesně. Když začínali a nabízeli 4% či kolik to bylo, to vypadalo jako zajímavý produkt a řekl jsem si proč to nezkusit. V průběhu uzavírání smlouvy, kdy jsem si přečetl co všechno mohou dělat s mými osobními údaji, jsem nabyl dojmu že jde spíše o marketingovou akci zaměřenou na sběr dat než o seriozní produkt a že v krátké době nabízený úrok spadne někam k běžným sazbám. Což se koneckonců vyplnilo. Co mne ale hlavně odradilo, byl jejich požadavek zaslat ofocený výpis z účtu a občanského průkazu. Spolu s vyplněnou smlouvou to znamenalo poslat jim v jednom balíčku znalost tváře, věku, adresy, čísla občanského průkazu, čísla běžného účtu a podpisový vzor. Jakou paseku s tím lze udělat v případě zlé vůle je nabíledni. Přitom je naprosto nekontrolovatelné, kolika rukama tyto dokumenty v jejich firmě projdou. Lovu Zdar!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2003 11:12

Zalozeni je trosku tezkopadne, ale sluzba je to prima - rad vyuzivam. OK pouzivam predevsim jako "parkovaci ucet" na nadbytecne prostredky, ktere nechci mit na beznem uctu, ani ne tak kvuli urokum, ale protoze k nemu jsou karty ktere se mohu dostat do ruky kapsarskym gangum, spousta lidi a instituci jiz zna jeho cislo a zaroven muj podpis atd. Kdyz potrebuju, prevod penez zpet je jednoduchy.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 3. 2003 0:24 | M

Mohu potvrdit, zakládání je velmi komplikované a složité. Posílat ofocené stránky z občanského průkazu a z výpisu konta mě připadá zbytečné. Copak si něco půjčuju, že se tak složitě jistí? Po přečtení smluvních podmínek jsem to málem vzdal. Osobní údaje totiž mohou sdělit v podstatě skoro každému. Já jsem si ho nakonec založil, ale později jsem se bavil s jedním známým a ten si to kvůli složitým procedurám a zadávání velkého množství osobních údajů rozmyslel a tu trochu peněz na úrocích oželel.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 3. 2003 0:01 | SkrivanekT

Protože mezibankovní zazby v EU jsou vyšší než u nás přece :-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 3. 2003 20:00 | allesh

Chtel jsem si zalozit Oranzove konto, vyplnil formular a cekal a cekal a cekal. Cela reklama byla zalozena na lakavem uroku a ten, nez mi stihli poslat smlouvu k podpisu, vyrazne klesl. Navic jsem si precetl nektere komentare na tomto serveru (ne clanky, to ho chvali jakoby byly zaplacene, ale komentare lidi) a rozhodl jsem se pripravenou smlouvu zrusit. Udelal jsem dobre? Po precteni tohoto clanku si myslim, ze spis ano.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2003 19:05 | KDOSI

JE TO DOBRÝ PRODUKT NA ZAPARKOVÁNÍ PENĚZ. chtělo by to jednodušší poceduru, bezplatnou help-line a větší dostupnost call centra. Článek trefil do černého, ale přece snad není špatné, že existuje něco i pro nás, kteří nehodláme platit dealerům za iluze. Jenom snad jednu poznámku. Existuje pověra o vysokých maržích na fondech. U nás se prodává hlavně fixed income a nejvíc peněžní trh. MM fondy mají nulovou marži, narozdíl od spořících vkladů. Důvod - v konečném důsledku banka investuje (v nejhorším) do téhož, ale na rozdíl od IS je přímo účastníkem trhu, neplatí nesmyslné poplatky dealerům, bankám, SCP ä má menší administrativní náklady.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2003 16:05

Chtelo by to zjednodusit zalozeni konta po proceduralni strance. Ten korespondencni pristup je pekny opruz. (I kdyz prijdete osobne na pobocku, sepisi s vami jen navrh smlouvy a vlastni smlouvu a cislo uctu poslou postou) Zalozeni uctu tak efektivne trva 1-2 tydny a nad tim vetsina lidi mavne otravene rukou. Dalsi problem jsou uroky: to snizovani image ING OK nevylepsilo. Co se tyce problemu kreditni karta / sporici ucet: nejsem banker, ale pokud vim tak marze na kreditnich kartach jsou pohadkove. Mozna by stalo za to riskovat, udelat kreditni kartu (prechodne si pujcit penize na mezibankovnim trhu) a pak az bude dost klietnu kreditek, tak zvednout trochu urok na OK, tak aby to prilakalo klienty a zaroven to porad bylo levnejsi nez si pujcit jinde. (Zkratka pustit trochu zisku z kreditek klientum OK.)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2003 10:35

Také jsem uvažoval o založení Oranžového konta. Pak jsem si ale přečetl tu hroznou smlouvu, respektive obchodní podmínky a řekl si, že být jako kus hadru pro ty chrochty (Holanďany) mi za ten umrněný, navíc stále klesající úrok nestojí. Konto tedy nemám a nelituji.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2003 4:17 | jpp

Pro pány z Oranžového světa mám jednoduchou radu. Zapravte do provizních směrnic pro výplaty provize za životní pojistku a nebo penzijní připojištění podmínku získání nového klienta na Oranžové konto. Dealeři, kteří chtějí dostat plné provize za předražené pojistky musí ke každé přinést 5 klientů na OK. Nebo druhá varianta, při které se snížila provize za životní kapitálové pojistky na deset procent (i tak by to byl ještě slušný odvar) a těch devadesát procent by šlo na získání nových klientů tohoto úžasného holandského zázraku. Bylo by to, jako s povinným ručení, to by se dealeři přetrhli a pánové od poldrů by si mnuli ruce.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2003 1:16 | Petr

Oranžové konto to nebude mít jednoduchý. Začínalo to poměrně slušným úrokem a dobrou myšlenkou, skončilo na razantním pádu úrokový sazby. Dneska těch pár korun úroků čas spojený se založením, převody a hlídáním nestojí.
Jinak by mě docela zajímalo, proč to je u nás úročeno tak nízko, když ING nabízí stejný produkt v zemích EU s postatně vyšším úročením.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ludmila Müllerová

politička

Ilona Švihlíková

ekonomka

Ludmila Müllerová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Ilona Švihlíková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services