Když se řekne | Gabriel Pleska | 18. 8. 2022 | 2 komentáře
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské časy internetového bankovnictví. Peníze.cz byly u toho!
Co se děje | Petr Kučera | 19. 1. 2024 | 6 komentářů
O nové éře pořád jen slyšíme, stěžují si dosavadní klienti. Banka jim neodpustila ani poplatky, které přitom od nových klientů už nechce. Zklamáni jsou i ti, kteří si novou aplikaci...
Co se děje | Petr Kučera | 30. 12. 2023 | 1 komentář
Banka chce motivovat klienty k využívání digitálních a bezhotovostních služeb. Od 26. ledna zdraží potvrzovací SMS, servisní služby na pobočkách nebo papírové výpisy.
Rozhovor | Petr Kučera | 16. 10. 2019 | 27 komentářů
Když jste měli v nedávné anketě webu Peníze.cz říct, jakou banku používáte jako hlavní, vyhrála to Air Bank. Volný seriál rozhovorů s lidmi, kteří mají blízko k produktům pro běžné...
Co se děje | Petr Kučera | 25. 5. 2020 | 25 komentářů
mBank přichází s vylepšením, které by přivítali i klienti konkurence. Podobnou inovaci chystá Fio. Snadnou ochranu před čím dál víc rozšířenými triky ale mnoho bank dál odmítá.
Rozhovor | Olga Skalková | 28. 11. 2022 | 3 komentáře
Moneta zůstává jednou z mála bank, která má hotovostní pokladny na všech pobočkách, nabízí i směnárnu. Plánuje jejich omezení? Kdy spustí platby na číslo mobilu, společné vkladomaty...
Co se děje | Petr Kučera | 9. 9. 2020 | 44 komentářů
Placení kartou na internetu má být ještě bezpečnější a jednodušší. Kdo však nepoužívá mobilní aplikaci nebo chytrý telefon, bude to mít naopak složitější.
Co se děje | Olga Skalková | 14. 8. 2023 | 1 komentář
Banky nasazují nový způsob, jak si ověřit, že vám skutečně telefonuje jejich pracovník. Funguje sice jen v mobilní aplikaci, přesto jde o užitečnou službu v době, kdy počet podvodů...
Co se děje | Olga Skalková | 27. 12. 2022
Všech čtrnáct bank, které nabízejí služby běžným klientům, přibližuje své plány a očekávání v novém roce.
Jak na to | Petr Kučera | 29. 7. 2019 | 19 komentářů
Už jenom ve dvou bankách máte smůlu: I když zadáte platbu online hned ráno, na účet do jiné banky dorazí až následující den. Konkurence je čím dál pružnější. Opravdová revoluce ale...
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 10. 1. 2024
Na klienty České spořitelny míří další scam. Ukazuje mimo jiné, jak se podvodníci zdokonalili: místo primitivních e-mailů se špatnou češtinou využívají věrohodnější nástroje.
Co se děje | Petr Kučera | 1. 2. 2021 | 23 komentářů
Aktuální přehled: Které banky už zvládají okamžité platby, kdo je teprve chystá a co se ještě hodí o nich vědět.
Aktuality | Petr Kučera | 15. 10. 2021 | 76 komentářů
Česká spořitelna upozorňuje klienty, že od pátku 15. října od 23:30 do sobotního odpoledne proběhne plánovaný podzimní úklid systému George. Jedná se o pravidelnou plánovanou odstávku,...
Očima expertů | Ondřej Tůma | 19. 3. 2021
Jaké aplikace se vyplatí mít nainstalované v mobilním telefonu? A které je naopak nejlepší co nejrychleji smazat?
Co se děje | Petr Kučera | 10. 9. 2022 | 3 komentáře
Klienti dostanou nové číslo účtu a nové internetové a mobilní bankovnictví. Přechodem k Raiffeisenbank získají víc poboček, vkladomatů nebo třeba věrnostní program. O některé dosavadní...
Aktuality | Petr Kučera | 18. 12. 2020 | 8 komentářů
Moneta Money Bank upozorňuje klienty na probíhající vlnu podvodných telefonních hovorů, kdy se volající vydává za pracovníka banky.
Aktuality | Petr Kučera | 9. 1. 2024
Česká spořitelna změní od 26. ledna podmínky, za nichž mohou klienti i nadále získat maximální úrok na spořicím účtu ve výši 5 %. Vedle pravidelného investování nově přihlédne hlavně...
Co se děje | Petr Kučera | 12. 9. 2022 | 9 komentářů
Tak nekompromisně jako Moneta to ještě žádná banka klientům neoznámila: Zrušíme ověřovací SMS, musíte přejít na potvrzování v mobilní aplikaci. Zjišťovali jsme podrobnosti. Výjimka...
Jak na to | Petr Kučera | 22. 6. 2020 | 16 komentářů
Většina bank už převede peníze v řádu vteřin, a to kdykoliv. Které to umí, na co si dát pozor a co čekat, když okamžité platby nemůžete využít?
Co se děje | Olga Skalková, Petr Kučera | 13. 11. 2022 | 10 komentářů
Hlavní část spojení Equa a Raiffeisenbank skončila s předstihem. Klienti se po odstávce dostali k účtu už v neděli odpoledne.
Co se děje | Olga Skalková, Petr Kučera | 10. 11. 2022 | 1 komentář
Spojení Equa bank a Raiffeisenbank vrcholí. Co všechno se pro klienty změní? V čem si polepší, v čem pohorší a co by si měli v nejbližších dnech pohlídat?
Co se děje | Petr Kučera | 14. 1. 2021 | 15 komentářů
ČSOB udělá na jaře další krok k úplnému spojení se svou dříve samostatnou značkou Poštovní spořitelna. Sjednotí internetové bankovnictví, chystá i novou mobilní aplikaci. Zároveň změní...
Rozhovor | Olga Skalková | 2. 2. 2022 | 18 komentářů
O nejbližších plánech Fio banky jsme si povídali s Janem Bláhou, který je jejím obchodním ředitelem a členem představenstva.
Co se děje | Kateřina Hovorková | 6. 3. 2024 | 4 komentáře
Zájemci mají na výběr ze tří balíčků. Účet si lze založit zatím jen přes poradce, od dubna také online přes aplikaci. Ve druhé polovině roku chce banka nabídnout i spotřebitelské úvěry...
Aktuality | Jiří Hovorka | 28. 12. 2020 | 8 komentářů
ČSOB upozorňuje klienty na novou vlnu phishingových útoků. Jde o e-mailové zprávy, přes které se podvodníci snaží dostat k penězům na účtech.
Když se řekne | Veronika Doskočilová | 18. 2. 2021 | 11 komentářů
Někdy je krátké, jindy dlouhé nebo dokonce s předčíslím. Formát čísla účtu se u jednotlivých bank liší. Základní pravidla jsou přesto pevně daná.
Co se děje | Olga Skalková | 9. 12. 2021 | 23 komentářů
Už to nemusí být jenom hloupý e-mail se špatnou češtinou. Zavolají vám z čísla, které vypadá jako bankovní. Pokusy o podvod jsou čím dál chytřejší. Oproti loňsku je jich i několikanásobně...
Co se děje | Olga Skalková | 8. 2. 2021 | 15 komentářů
Posílání peněz mezi klienty tuzemských bank se může zjednodušit. Místo čísla účtu by mohlo stačit, když zadáte číslo mobilu. A to bez stahování nějaké speciální aplikace.
Co se děje | Olga Skalková | 18. 12. 2023 | 3 komentáře
Všechny banky, které v Česku nabízejí služby běžným klientům, jsme oslovili s dvěma stejnými otázkami: Jaké největší novinky chystají pro své klienty a jaké bude největší téma celého...
Co se děje | Petr Kučera | 23. 11. 2022
Před dvěma lety to byl odvážný průlom na trhu: Kdo nepřejde na potvrzování v mobilní aplikaci, připlatí si. Teď Raiffka připouští, že zbývající klienty už stejně nepřesvědčí. Pro zpřísnění...