Jak na to | Táňa Chadrabová | 17. 7. 2008 | 44 komentářů
Pokušení obohacovat se na úkor jiných patří asi k univerzálním pudům. Všude ve světě lze potkat skořápkáře či ruličkáře, nabízející „výhodný“ kurs. Jestliže něco ale vypadá příliš dobře, dobré to zřejmě vůbec nebude. A to ani v případě renomovaného vydavatelství Reader ´s Digest Výběr.
Co se děje | Petra Dlouhá | 13. 1. 2015
Od ledna platí třetí sazba DPH. Z knih, hudebnin, léků a nenahraditelné dětské výživy se nově do státní kasy odvádí na místo dřívějších patnácti procent jen deset. Změnily se ale ceny pro koncového zákazníka? Naše kalkulačka vám spočítá, kolik byste mohli ušetřit, kdyby obchodníci změnu do cen promítli v plné výši. Zjišťovali jsme, jestli to skutečně udělali – nebo udělají.
Rozhovor | Petr Ocásek | 2. 12. 2010 | 2 komentáře
Jan Dvořák získal v září 2010 titul „Osobnost českého direct marketingu. V našem rozhovoru jsme se však dostali i k mnoha dalším zajímavým tématům. Pro své šéfy pracuje již 17 let. Během této doby rozvíjel jejich podnikání v USA, Kanadě, Brazílii, několika evropských zemích a nyní expanduje do Ruska. Dozvíte se také o tajích marketingového průzkumu. Z krátkého rozhovoru se tak snadno může stát povídání na celé odpoledne. O to více jsem rád, že přijal mé pozvání.
Co se děje | Michal Kašpárek | 7. 5. 2011 | 11 komentářů
Jeden z mýtů o digitálních médiích říká, že srazí cenu i kvalitního obsahu kamsi k nule, v případě knih do řádu desetikorun. E-booky přitom stojí skoro stejně, a někdy dokonce více než tištěné knihy. Nehoráznost? Má to přinejmenším čtyři rozumné důvody.