Aktuality | redakce Peníze.CZ | 11. 1. 2024
Velkoobchodní řetězec Makro chce letos výrazně rozšířit síť malých prodejen pod značkou Bonveno. Koncept takzvaných sousedských obchodů má cílit na lidi „v uspěchaných českých městech“.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 16. 1. 2024
Český maloobchodní trh ovládá šest obchodních řetězců, které v něm drží 75procentní podíl. Tito obchodníci v průběhu let postupně zvyšují své marže a zisky. Potvrdila to nová studie vědců z Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity, kterou dnes zveřejnili ve spolupráci s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže.
Aktuality | Pavla Adamcová | 30. 1. 2024
Velkoobchodní řetězec Makro se letos zaměří na rozšiřování malých obchodů „v sousedství“. Do nové sítě městských prodejen pod vlastní značkou Bonveno během dvou týdnů přibydou dvě nové v Praze: na Vinohradské třídě a Prokopově náměstí na Žižkově.
Když se řekne | Jana Divinová, Pavla Adamcová | 13. 2. 2024 | 8 komentářů
Kam míří zisky, které vydělávají největší prodejci v Česku? Projděte si seznam.