Hovor je forma komunikace, která se odehrává mezi dvěma či více účastníky. Jedná se o výměnu slov, názorů a myšlenek. Hovor může probíhat ve formální rovině, ale také v neformální rovině. Může se jednat o plánovaný rozhovor, ale také o spontánní komunikaci.
Hovor může probíhat v reálném čase ústně, ale také může být realizován prostřednictvím telefonu, internetové komunikace či e-mailu. Vždy se jedná o důležitý nástroj komunikace a výměny informací mezi lidmi.
Články | Petr Vykoukal | 31. 5. 2001
Každý čtvrtý hovor do penzijního fondu skončí jinak, než spojením se zodpovědnou osobou. Pokud už se dovoláte, není to záruka, že dostanete kvalitní a přesné informace. Co vše se vám při volání do penzijního fondu může stát si přečtěte v našem testu.
Články | Tomáš Skřivánek | 19. 12. 2001
Tisková zpráva Českého Telecomu ke zdražení platnému od února 2002.
Články | Eva Hníková | 25. 4. 2001
Vaše dítě navštěvuje základní školu a tvrdí, že nutně potřebuje mobilní telefon. Koupíte mu ho. Možná zaplatíte spoustu telefonátů a zpráv, které jsou podle vašeho názoru zbytečné, ale na druhou stranu budete mít přehled, co váš potomek právě dělá.
Články | Petr Vykoukal | 17. 1. 2001 | 1 komentář
Pracovníci infolinek většiny pojišťoven nabízejících povinné ručení jsou připraveni vám pomoci. Problémem ale bývá dostat je k telefonu, v průběhu našeho testu skončila v některých ústavech až polovina hovorů na záznamníku.