Když se řekne | Michal Kašpárek | 26. 4. 2013 | 6 komentářů
Britský výzkum mimo jiné ukazuje, že si kamarády za peníze nekoupíte, ale taky že vám známosti ještě nemusí pomoct k penězům.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 24. 9. 2011 | 5 komentářů
Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 8. 7. 2011 | 11 komentářů
Otázka týkající se veřejnoprávních médií rozdělila dotazované odborníky do dvou skupin s diametrálně odlišným pohledem na věc. Přečtěte si, co si myslí ekonomové Petr Mach a Pavel Kohout, politolog Jiří Pehe, zástupci komerční a veřejnoprávní televizní stanice Pavel Krbec a Milan Fridrich a mnoho dalších.