Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

AIG

Srovnání: Pojištění rakoviny prsu a dalších ženských nemocí

Když se řekne | Petra Dlouhá | 21. 10. 2013

-15

Mluví se o tom jako o efektu Angeliny Jolie. Ve skutečnosti se ale fenomén začal šířit ještě dřív. Vedle velkého tématu prevence rakoviny prsu, jejíž výskyt narůstá, se rozvíjí také celý segment pojištění zaměřený pouze na ženy a pouze na konkrétní nemoci. Srovnali jsme, co je na českém pojistném trhu k mání.

Pád Lehman Brothers: Poslední výkřik trhu

Komentář | Lukáš Kovanda | 18. 9. 2013 | 9 komentářů

+26

Září nebývají v posledních letech zrovna zářná. Mnozí finančníci a ekonomové mají 15. září 2008 za podobně temný milník, jakým je 11. září 2001 obecně. Většinou jsou schopni přesně říci, kde před právě pěti lety byli a co dělali. Pád investiční banky Lehman Brothers je zkrátka historickým mezníkem finančnictví – finanční svět už nikdy nebude takový, jakým byl před oním pět let starým víkendem.

Daniel Martínek: Učíme se naslouchat klientům

Rozhovor | Martin Vlnas | 10. 12. 2012

0

„Když objednáte zboží na internetu, hned vás bombardují informace: v jaké fázi je objednávka, že se zboží expeduje, kdy k vám dorazí, kdo je doručí. Pojišťovny tento ‚proklientský‘ přístup zatím moc neuplatňují. A to je špatně,“ říká v první části našeho rozhovoru Daniel Martínek, generální ředitel pojišťovny MetLife, která nedávnou akvizicí pojišťovny Aviva posílila své postavení na českém trhu a má ambice růst dál.

Petr Procházka: Sdělovat klientovi, jaká je výše provize prodejce pojištění? Populismus!

Rozhovor | Petra Dlouhá | 13. 8. 2011 | 30 komentářů

+6

Měl by stát mluvit do toho, jaké jsou provize prodejců pojištění? Jsou pojišťovny vůči klientům transparentní? Jak funguje jejich vztah se zajišťovnami? Proč je nesmysl stejné pojištění pro ženy a muže? O tom všem s ředitelem úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny Petrem Procházkou.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Analýza | Jan Stuchlík | 15. 9. 2009

+6

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Krachy a zestátní velkých bank a pojišťoven v USA krizi odstartovalo. Světové burzy se propadly, cena zlata vystřelila vzhůru. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 998 053 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Muzeum bankovek a mincí

Na Peníze.cz najdete největší sbírku platných i historických bankovek a mincí.

Muzeum bankovek

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK