Komerční banka vystrašila klienty. Špatně zaúčtovala platby kartou
14. 3. 2024 | Kateřina Hovorková
Klientům Komerční banky se v elektronickém bankovnictví ukazoval chybný údaj o platbě kartou ze středy 13. března, případně byly platby bez popisu.
Obchodní řetězec Tesco se distancuje od SMS, které přišly mnoha českým uživatelům. Zprávy informují o údajné výhře v soutěži.
„Neorganizujeme žádnou soutěž, na kterou zaslané podvodné zprávy odkazují. Zároveň žádáme zákazníky, aby na podvodné zprávy nereagovali,“ varuje Tesco.
V případě pochybností mohou lidé kontaktovat zákaznickou linku a předem si ověřit, zda se jedná o oficiální soutěž organizovanou společností Tesco. Bezplatná infolinka je k dispozici na čísle 800 222 555.
Podobné SMS nebo e-maily mířily v posledních týdnech i na uživatele elektronického bankovnictví různých bank nebo třeba na majitele telefonů. Před fiktivní soutěží o nový iPhone 11 varovala i Česká pošta.
Zaplaťte, zbavím vás exekuce. Komora varuje před novým podvodem
Srovnávat se vyplatí
Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění a financí. My počítáme, vy šetříte.
Sdílejte článek, než ho smažem