Komentář Aleny Urubkové k hodnocení webů leasingových společností

| 19. 12. 2003

Alena Urubková, internetová komunikace, Stavební spořitelna České spořitelny, a.s.Alena Urubková, internetová komunikace, Stavební spořitelna České spořitelny, a.s.
Přečtěte si více o porotci

CAC Leasing
Známky (uživatelské prostředí, informační hodnota, praktický test): 3*; 2; 3
* Otravný pop up, vánoční přání by se dalo decentněji řešit v rámci homepage. CCB Finance
Známky: 1*; 2; 3
*Redesign - velký skok pro CCB i pro klienta.

ČSOB Leasing
Známky: 2*; 2; 3
* Uf, zase pop up. Tentokrát má v sobě alespoň nějakou informaci. GE Leasing
Známky: 3*; 3; 5
* Prázdné, zastaralé.

Leasing České spořitelny
Známky: 2*; 2; 3
* Bože, co je to za pop up epidemii?

ŠkoFIN
Známky: 2*; 1; 2
* Odvolávám slova o epidemii. Toto je pandemie. 57 % webů zasaženo pop upem! A tento je obzvlášť ohavný.

VB Leasing CZ
Známky: 2; 3; 4

Odeslat
e-mailem

Líbil se vám článek?

-4
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Oblíbená témata

Leasing, Leasingová společnost

Partners Financial Services

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.