Praha - Až vám příště zavolají z call centra, možná budete mít s operátorem či operátorkou větší soucit. Třeba zrovna musí pracovat ve spodním prádle jako trest za to, že prodal po telefonu málo produktů.
V některých call centrech zakazují neúspěšným operátorům jít na toaletu, musí pracovat přesčas a zadarmo, seberou jim židli.
Potvrzují to osobní zkušenosti lidí, kteří práci v takových call centrech zažili. Redakce online deníku Aktuálně.cz jejich identitu zná, rozhodla se ale nezveřejnit příjmení.
Proč zaměstnanci z takových firem jednoduše neodejdou? Při předčasném ukončení pracovního poměru totiž u některých musí doplácet náklady na zaškolení. "Na začátku musíte podepsat, že zde budete pracovat alespoň půl roku, jinak zaplatíte pokutu deset tisíc korun. Takže pokud zjistíte, že to není práce pro vás, máte na nějaký čas smůlu," upozorňuje Jiří.
Je tu ale i jiný důležitý důvod,
…
Sdílejte článek, než ho smažem