Praha - O penzijní připojištění byl v letošním prvním čtvrtletí největší zájem za poslední zhruba tři roky. Počet lidí se smlouvou vzrostl oproti konci roku 2011 takřka o devadesát tisíc.
Čerstvá statistika Asociace penzijních fondů také ukazuje, jak dopadla "škatulata" způsobená důchodovou reformou, která lidem dala čas na změnu penzijního fondu jen do konce února.
Vítězem se podle očekávání stala společnost Allianz, která za první tři měsíce letošního roku získala více klientů než celý trh - více jak 93 tisíc, k čemuž vedle zcela nových klientů přispěly právě přechody od konkurence.
Allianz penzijní fond paradoxně vydělal na ekonomické krizi. Vklady klientů totiž před krizí vůbec neinvestoval do akcií, zatímco jeho konkurenti do nich dávali až desetinu prostředků. Zatímco před krizí ho tato strategie zařadila z pohledu připisovaných výnosů do podprůměru, v posledních pěti letech se s ní
…
Sdílejte článek, než ho smažem