Praha - Na lidi, kteří mají pocit, že je o peníze připravil jejich obchodník s cennými papíry, se v posledních měsících zaměřila společnost KLV Consulting.
Ke své kampani si najala schopnou mediální agenturu, díky níž jednatel a zakladatel KLV Consulting Pavel Kočalka v mnoha seriózních médiích například radil, jak vybírat dobrého obchodníka.
Kočalka svou novou společnost sám pasoval na novodobého Jánošíka. Zapomněl přitom ale desítkám klientů zmínit svou problémovou minulost. Kromě jiného patřil k výrazným postavám obchodníka s cennými papíry Capital Partners, kterému Česká národní banka právě kvůli podvodnému obchodování udělila dosud nejvyšší pokutu - 20 milionů korun.
Právě dokonalá znalost podvodných postupů má být podle Kočalky hlavní výhodou společnosti KLV Consulting ve sporech s obchodníky. Mimochodem on sám není v obchodním rejstříku uveden mezi spoluvlastníky, poloviční podíl
…
Sdílejte článek, než ho smažem