Rozvíjející se versus vyspělé trhy: Kam dlouhodobě investovat peníze?

Martin Exner | rubrika: Analýza | 7. 9. 2010 | 3 komentáře
Při současném trendu, kdy se drobní investoři snaží hlavně neprodělat, je možnost rozložení portfolia do více regionů vítanou příležitostí pro diverzifikaci. Podívejte se, jak doporučují někteří čeští odborníci rozložit pravidelné investice mezi vyspělé a rozvíjející se trhy?

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)

12. 9. 2010 22:16 | Harry

Nerozumím, jaká je relevance článku o investičním stříbru (zlatu) k článku o podílu akcií EM na portfoliích klientů. Netvrdím, že je to špatný článek, ale s tématem nemá nic společného ...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2010 8:45 | Bouček Antonín

Problém rozvíjejících se států je, že někdy může trvat proklatě dlouho, než se rozvinou. Dimson, Marsh and Staunton v Credit Suisse Investment Yearbook 2010 porovnávají HDP na hlavu 38 států z roku 1900 (všechny, které v tu dobu měly burzy a jejichž HDP bylo možné spočítat) se stavem z roku 2010. Pět států se přesunuly z rozvíjejících se zemí do rozvinutých (Finsko, Japonsko, Hong-Kong a Portugalsko s Řeckem - které má úspěšně vykročeno zpět). Dva se přesunuly z rozvinutých do rozvíjejících se (Argentina a Chile). Zbylých 31 států zůstalo tam, kde bylo - 17 je rozvinutých a 14 se i po 110 letech nadále rozvíjí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2010 3:11 | jezevec

co je tohle za jalové žvásty? jakou to má hodnotu??? nechte poradce sestavit seznam titulů a za rok udělejte analytiku jak se kdo trefil a proč. hic rhodos, hic salta.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 076 228 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Kde proboha žili? Fialův plán boje s covidem sází na nemožné

Kde proboha žili? Fialův plán boje s covidem sází na nemožné

Nediskriminovat, ale spojovat. Budoucí vládní koalice Petra Fialy, který bude brzy jmenován...více

Povinné očkování je tu. Můžeme se snad z covidu vyhrabat jinak?

Povinné očkování je tu. Můžeme se snad z covidu vyhrabat jinak?

Dosluhující kabinet vyhlásil další nouzový stav, a kromě toho vytasil zbraň těžkého kalibru...více

„Ať tě znásilní horda migrantů, ty tlustá krávo.“ Musíme si takové komentáře na internetu nechat...

„Ať tě znásilní horda migrantů, ty tlustá krávo.“ Musíme si takové komentáře na internetu nechat líbit?

„Doteď mi chodí výhružky smrtí nebo doporučení, aby mi někdo uřízl hlavu nebo mě znásilnil....více

Dá se v Hollywoodu vůbec stárnout „správně“? Body shaming celebrit vypovídá o našem strachu

Dá se v Hollywoodu vůbec stárnout „správně“? Body shaming celebrit vypovídá o našem strachu

Nenávistné komentáře se objevují u fotek hereček, které se vydaly cestou plastických vylepšení...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jitka Hurábová

podnikatelka, LD Seating

Andrej Babiš

podnikatel, Agrofert

Jitka Hurábová
ÚSPĚŠNOST
61,11 %

z 18 duelů
×
Andrej Babiš
ÚSPĚŠNOST
57,89 %

z 19 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
Nadílka

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.