Churning aneb Jak motivovat vázané zástupce k odírání klientů
Měsíční výpis obchodů na několika desítkách stran. I tak může vypadat churning v praxi. Stačí "správně" motivovat vázaného zástupce a klient je v pasti. Motivace k nadměrnému počtu obchodů nemusí být složitá. Stačí "vhodně" nastavit provizní systém.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)
24. 2. 2011 11:18 | Laďka Žáková
10. 2. 2011 18:45 | Richard
1. 2. 2011 21:56 | Pepa
14. 10. 2010 13:19 | Semuli
4. 10. 2010 18:47 | honza