Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 94 komentářů)

29. 5. 2021 13:54 | Petr Jánský

Na podzim mi pobočka ČSOB v Pelhřimově při osobní návštěvě zřídila internetové bankovnictví k BÚ Poštovní spořitelny během 20 minut. Se službami internetového bankovnictví ČSOB - PS jsem absolutně spokojen, za zhruba třičtvrtě roku nevznikl žádný problém.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 8. 2020 19:57 | Petr Dostál

Zatím nejhorší zkušenost s bankou. Zřídit tchyni internetové bankovnictví je pětiletka a komunikace s pitomci. Chtěl bych potkat někoho komu se to podařilo a je funkční. Mám zkušenost s EQUA bankou, FIO, Komerční a ČSOB vše v pořádku.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2020 19:50 | Lenka

Dobrý den, potřebuji poslat peníze na účet u csob, půjdeto i přes poštu když tam nemám účet, a chci použít hotovost?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2020 14:21 | Martina Foltová

Dobrý den ,18.3 jsemspatne poslala pladbu !Bohužel zhledem dnešní situaci co se děje nemůžu jsi zajít na pobočku .Mohla by jsem vás poprosit kde najdu formulář na vyplnění,aby jsem mohla situaci vyřešit
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 2. 2020 15:53

Citace - Radek / 24.02.2020 10:19

proč asi????
Proč asi? Nejspíš jste nechtěl nikdy nic, co nebylo každodenní rutinou. Také jsem si do nedávna myslel, že je všechno v pořádku, než jsem zjistil, že zatímco jinde pracují počítače a vše se dá vyřídit z domova, tady pracují lidé v drahých pobočkách s pravomovemi naprogramovaných počítačů.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 2. 2020 10:19 | Radek

mohu jedině souhlasit,nikdy jsem neměl problém,když čtu příspěvky,někdy se divím,že mne se nic takového nestalo,proč asi???? Prozatím nemám u úmyslu měnit účet,sice by něco mohlo býti lepší,žádná banka není in.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 2. 2020 10:13 | Radek

Nemohu si stěžovat,prozatím bez problémů ,nevím proč si stěžujete.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 2. 2020 4:10 | Láďa

Mohu potvrdit negativní zkušenost, také s dědictvím. Pro přepážkové pracovníky je jakýkoli úkon, který nemají rutinně nacvičený, nepřekonatelnou překážkou. Nic nejde vyřídít elektronicky. Vše se vyřizuje zastarale, zdlouhavě a draze pomocí hromady formulářů, dopisů a osobními návštěvami na pobočce. Obyčejný převod účtu a zřízení elektronického bankovnictví kvůli byrokratickému přístupu a chybám už trvá tři měsíce.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2020 15:24 | Jiří R

Nejhorší verbeš Era předčasně splacený úvěr ještě navíc 500kč,jiné banky vám odečtou úroky tohle je vrchol stávající klient horší podmínky než nový banda podvodníků!!!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 10. 2019 15:52 | Švecová Ludmila

Po zřízení bank. účtu jsem žádala o zasílání výpisů elektronicky. Již druhý měsíc mi přišel poštou za 40,- Prosím vás udělejte si tam pořádek, ev. mi těch 80,- vraťte. Děkuji.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 3. 2019 23:02 | Pavel

Upřimně řečeno, tuto banku nedoporučuji nikomu. Dva roky mi dluží výplatu hotovosti z účtu dle dědického nároku....je mě z nich opravdu špatně
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 1. 2018 12:10 | Josef

Mě stálo zrušení smlouvy 8000,-Jsou to vychcaní zloději.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2017 7:43

Výborný produkt že světa odměn. Objednal jsem si "sadu bitů a radní". K mému zděšení přišla opravdu řádná, ovšem s obrovským překvapením. Je asi 7 cm dlouhá, asi dárek dětem. Tuto společnost bych nazval "šmejdy". Jsem znechucen.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 11. 2017 13:51

Bankovní instituce podle mě jedna z nejhorších. Nic pořádně nefunguje. Já tam účet nemám, ale moje stará matka ano. Bohužel.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2017 17:25 | Nela

Lidi lidi lidi. Tady jde opravdu vidět jak je český národ tupý. Vy si všichni myslíte, že je to hrozně všechno jednoduché. To co zažívají pracovníci této banky bych vám nepřála. Důvodu je hned několik ze strany zaměstnavatele, ale hlavně i vás klientů!!!!pracovnici pracuji za neuvěřitelně směšné peníze za to co všechno musi umět a znát a poskytovat!!!Kolik kritérií musi splnit, aby nemuseli chodit na kobereček a vyjadřovat se neustále ke všemu. Či se tyče klientů nemam slov. Ne jen, ze chcete všechno zadarmo, ale když máte proto něco udělat tak jsou všichni špatní( mluvím například o využívání elektronického bankovnictví) myslíte si, že ten výpis se tiskne zadarmo a poštovné je taky zdarma? Ne není !!! Pokud bankovnictví využívat nechcete nemůžete počítat s tim, ze výpisy a složenky vám nikdo účtovat nebude. Další věc pošta nemá vůbec nic společného s Erou, je to pouze zprostředkovatel a pokud chcete vyřizovat něco co se týká ery nechápu proč lozite na postu a pak si stěžujete, že to nemáte vyřízené a nebo, že vám to nefunguje. Pracovnice na poštách nejsou školené, ale to je chyba pošty. Pokud někdo chce poskytovat tyto služby měl by být personál proškolen. Další věc je ta, že se neumíte ani vxjadřovat co potřebujete a co chcete, navíc, když jdete do banky tak by jste se mohli aspon umýt a navonat ne, že tam přijdete smradlavy a špinavý. Kdo to ma čuchat. Věřte, že to není přijmeme, cuchat cely den ty vaše smrady!!!!co se tyče účtu kdyz nechcete platit poplatky tak mate ústa a není těžké poprosit na pobočce pracovníka jestli by s tim neslo něco udělat, myslím že, když se slušně zeptáte není problém vám vyhovět, ne že vyhrožujete, že půjdete k jiné bance. Tak si běžte nikdo vás nedrží!!! Myslíte si, že to pracovníkům nejak trhá žily? ??Myslím, ze opravdu ne. Když podepisujete smlouvu mate si ji poradně přečíst, číst umíte a podpisem souhlasíte se vším co je napsáno. Navíc smlouvy jsou moc hezky napsané a člověk se v nich krasne vyzná. Česky národ nema vůbec finanční gramotnost takže se ani nedivím, že si neustále stěžujete, ale nejdříve se zamyslete nad sebou!!!! Tam je největší chyba. Co se týká dědického řízení. Zkuste se nad tim trošku zamyslet, pokud majitel účtu nema žádného disponenta tak to tak majitel asi chtěl. Přijde vám normální, že přijde člověk na pobočku a pracovník vám všechno sdělí a popřípadě zruší veškeré platby a ještě vám vyplatí peníze? ??Kam ta inteligence spěje ??Ja myslím, že každá banka ma své plusy a minusy a vy si neustále budete stěžovat, vždy si totiž najdete něco co se vám nebude líbit.
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 12. 2016 11:50 | Zbyněk

Dobrý den Všem, tuto bankovní instituci nedoporučuji ani svému nejhoršímu nepříteli. Nejhnusnější, hamižný přístup a arogance ke klientům jim není cizí, jde jim jenom o zisk. Mému již zesnulému bratrovi, který měl celý život tento účet jsme nemohly splnit jedno z jeho posledních přání i když jsme zařídily právníka a všechny možné plné moci k oprávnění rodičů, protože se nemohl dostavit osobně na jejich pobočku. Této bankovní instituci přeji vše nejhorší do budoucna a brzký zánik. Jdu se nachystat na poslední rozloučení se svým bratrem a rád bych varoval všechny, kteří uvažují o této volbě banky. Všem ostatním přeji hlavně zdraví
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 12. 2016 3:06 | Dejv

Citace - Ondřej / 13.10.2016 10:02

Pozor, od této banky ruce pryč. Bez poplatků z nich znamená cca 70 Kč... Navíc, pokud klesnete do mínusu (u nás to bylo 37 Kč, právě kvůli oněm neexistujícím poplatkům), okamžitě zasílají upomínku, a teď se podržte, za 300 Kč! Navíc jim není blbé ještě k tomu připlácnout poplatek za poštovně za 20 Kč. Klasická zlodějna, která ilustruje to, jak s klientem hodlají zacházet.
Více informací na http://pujcko.cz/

Ted promin, ale jsi totální vůl. Era ? Nejlepsí banka :) Mám u nich ucet kolik let, zadnej problem. Vedeni uctu zdarma, vybery vklady prevody zdarma. Jen mam poplatky za special platebni kartu par korun mesicne. A zkusenosti s upominkama mam také, pri registraci si volíš zda veskere info chces dorucovat do InternetBankingu nebo i písemne za urcitej poplatek na adresu. První mesic mne informovali na internetbankingu at to dorovnám co nejdrive, druhy mesic mi prislo varovani ze dostanu pokutu, a ta se muze sčítat kazdej mesic vic a vic. Ocividne si tady nekdo necetl to co podepisuje a pak pomlouvá, no jo Češi.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 8. 2016 21:48 | Martina

Tak nevím kde mám účet já, ale podle příspěvků asi u jiné Poštovní spořitelny. Účet mám cca 17 let, možná víc a zatím jsem neměla žádný problém.....kartou platím léta v zahraničí bez problémů, jak na čerpacích stanicích, tak v obchodech, elektronické bankovnictví funguje, půjčka do 3 dnů na účtě, kreditka perfektní na placení přes internet jak u nás, tak hlavně v zahraničí.....jestli to nebude chtít mít taky chochnes, neboli selský rozum a určité věci si pohlídat a přiznat si, že si za určité potíže může člověk sám. Všechno se dá vyřešit, jen člověk musí vědět co chce a taky to vysvětlit...a taky nevím, která banka vám dá peníze z účtu majitele, který zemřel...stačilo si nechat ůčet na základě úmrtního listu do vyřízení dědictví zmrazit a je po čerpání nákladů za vedení atd. řešila jsem to u babičky...nechtěla tam nikoho jako disponenta. Všechno se dá ošetřit. Reaguji na více příspěvků...ale nevím o prvním vkladu 2500,-Kč já dávala 200,-Kč, takže to byl váš vklad, nikoliv podmínka výše prvního vkladu...že vám nic nevrátí, taky blbost...a líbat prdel podle Lucie? No asi jedna z těch inteligentnějších...vždyť vás nikdo nenutí zůstat, najděte banku kde vám ji budou líbat a budete ok. Kdo se trochu zajímá, tak ví, že všude je něco za něco, žádná banka není charita...
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2016 20:04 | Šárka

Nikomu bych nedoporučila eru!!! Velké poplatky...nespolehlivé internetové bankovnictví(když jsem potřebovala poslat příkaz k úhradě..něšlo to!) Eru už nikdy!
+30
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 3. 2016 17:12 | Petr

Pro nevýhodné služby a hlavně do zahraničí nevýhodnou platební kartu,jsem zrušil u ery euro účet na kterém jsem měl dostatek prostředků na zrušení,velké překvapení pro mě bylo,když mi přišel nedoplatek.Protože nemám řád nesrovnalosti navštívil jsem banku s tím,že nedoplatek bude asi omyl,bohužel zaplatil jsem a opět tam nechal něco navíc.Po nějaké době se to opakovalo,tak jem si nechal vyčíslit opět dlužnou částku a zaplatil.Byl jsem si jistý že se všechno vyřídilo a konečně nic nedlužím.Jenže po půl roce mi přišel dopis od inkasniho řízení,že jsem měl nedoplatek na zmiňovaném účtu a opět mě to stojí peníze.Co je to za banku,která vám nedá vědět o nedoplatku a neumí ani spočítat doplatek k určitému datu?nebo to dělá záměrně?už bych tomu aji věřil a ještě ta drzost,že to předají na vymáhání.Už nikdy poštovní spořitelnu.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/5

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 824 907 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Občanská demokratická strana bude dominovat budoucí vládě a mnoho lidí se ptá: co čekat...více

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

„Japonsko je odstrašující případ, žije v zombie ekonomice. Teď hrozí podobný scénář zemím...více

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Mentální zátěž označuje nerovnost v rozložení činností v domácnosti, které zpravidla organizuje...více

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Fotky holek, které ať už hrdě nebo nejistě odhalují větší břicho, jizvy nebo třeba to,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Paroubek

politik

Tomio Okamura

senátor a podnikatel

Jiří Paroubek
ÚSPĚŠNOST
84,27 %

z 89 duelů
×
Tomio Okamura
ÚSPĚŠNOST
90,38 %

z 104 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.