Jak reklamovat boty, abyste uspěli

V Česku se nejvíc reklamují boty. Lidé si však často mylně myslí, že si u nich během dvouleté záruční doby mohou nechat opravit cokoliv. Pak bývají překvapení, že jim obchodníci reklamaci zamítnou, protože vada vznikla běžným opotřebením

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 8. 2013 22:27, Roza11

Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!

+222
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2012 21:26, jana nalová

budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.

Zobrazit celé vlákno

-57
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 251 komentářů)

11. 4. 2012 21:34 | Milena

Dobrý den,
koupila jsem si mokasíny u vietnamců v kamenném obchodě. Po 14 dnech se vršek obuvi vytrhal ze švu a popraskal. Dnes jsem boty reklamovala. Nejprve prodavačka řekla, že nejdou opravit(což bylo zřejmé) a následně prohlásila, ať přijdu za měsíc, že mi vrátí peníze. Mně se to ale nezdá, mohu vědět, jak postupovat? Děkuji za odpověď. P.S. jedno ale vím, že už u nich nikdy nic nekoupím! Teď dělají,že nerozumí. Milena
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2012 13:10

Pokud Vám ještě nikdo neporadil, radím ze zkušenosti.... Na druhou reklamaci si musíte nechat vypracovat znalecký posudek, který samozřejmě platíte Vy a v případě uznání reklamace Vám ho musí uhradit prodávající. Nicméně ani s posudkem, který bude ve Váš prospěch nemusíte uspět ( právě můj případ )pokud tedy stanovisko bude zamítavé ise znaleckým posudkem zbývá Vám jen !odstoupení od smlouvy " s návrhem navrácení peněz na účet do určitého data..takový poslední pokus vše urovnat..pokud ani na to prodejce nepřistoupí, pak už se můžeze jen soudit..anebo jak jsem psala - Černé ovce a podobné pořady...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 4. 2012 13:04 | Blatná K.

Dobrý den, celkem by mě zajímalo, jak pokračujete s reklamací...my jsme reklamovali sportovní obuv NIKE 2.800,- po 5-ti měsících se začaly na vrchní části tvořit vzduchové bublinky, které se po prasknutí olupovaly..první reklamace zamítnutá - špatná údržba atd..nechala jsem vypracovat znalecký posudek, který jasně říkal, že je to výrobní chyba. Druhá reklamace s posudkem opět zamítnutá, A3 si nechalo vypracovat taktéž znalecký posudek(velmi stručný vypadal jako doplněný z nějakého voru...) nicméně v náš neprospěch - takže ještě jeden pokus byl ten, že jsem napsala odstoupení od smlouvy jako poslední krok vyřešít smírnou cestou tenhle spor s tím, aby mi vrátili peníze...opět se mi vysmáli..ted už mi zbývá jen soud..po pravdě do toho se mi nechce, nicméně ta bezmocnost a to, jaké dělají z lidí BLBCE mě deptá..Nakonec možná skončím s celou reklamací vc Černých ovcích .-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 4. 2012 16:51 | Renata

Dobrý den chtěla bych se zeptat jak postupovat při reklamaci. v prosinci jsme synovi koupili boty a v pulce března jsme je reklamovali protože se rozlepili na špici a na pate. dnes nam řekli že reklamace je zamitnuta z duvodu který nechápu prý že jsme čekali a nereklamovali hned ale to neni pravda s postupem jsem nesouhlasila a reklamovala jsem je znovu tak mi prosim poradte jak postupovat kdyby to zase nedopadlo dobře.děkuji
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2012 20:52 | jana

Dobrý večer a jaký je postup když prodejce závadu odstrani proti vaší vůli ,?? Příklad reklamace uznána,provedena oprava boty nejsou starší 6 měsíců? V reklamačním protokolu uvedeno,že zákazník žádá výměnu nebo vráceni peněz:Prodejce se k reklamaci odmítá vyjádřit reklamace je pro něj tímto uzavřena.Díky
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2012 18:56 | veverová

Dobrý den,chci se zeptat, zda má prodávající právo po uznané reklamaci bot mi nutit si vybrat jiné zboží.Žádala jsem o vrácení peněz.Nebylo mi vyhověno.Děkuji za odpověď
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 2. 2012 10:07 | Lucka

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli můžu reklamovat boty, které jsou zdravotně závadné. Jde o to, že si moje mamka koupila nazouváky a začla ji otékat nohy tak, že se na ně nemohla postavit. Zjistilo se, že má zhroucenou nožní klenbu a ortopedický výstupek který se nachazí na tom nazouvaku přímo v místě klenby ji utlačuje cévy a tím ji nohy otékají. Chtěla bych je zkusit vrátit a vyměnit za nějaké jiné, ale myslím, že neuspěju. Děkuji za odpověď a přejí hezký den.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2012 17:26 | Pepe

Zajímá mě jak dopadnete to samé opět A3Sport ,řeším podobný případ
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 2. 2012 14:11 | Pepe

Dobrý den dotaz boty koupeny v A3 prodejně ,návod na obuv cituji :běžecká obuv-kožená vhodná pro volný čas,sportovní činnost-sportovní,tréninkový i rekreační běh,chůzi a turistiku . Boty se mě po 4,5 měsících rozlepily ,reklamace neuznána důvod:mechanický původ z titulu nesprávné údržby. Jak se bránit -bota není kožena ,ale ze syntetické kůže ,kde je údržba jiná než u kůže normální . Děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 1. 2012 12:12 | Lucie

Koupila sem dceři boty sandálky,už jsem je byla reklamovat už čtyřikrát!Bud´byla dvakrát ulomené zapínání,nebo ulomenej plíšek od zapínání,nebo utržené poutko u toho zapínání.Vždycky ty boty vzala jednou na sebe,adala sem je reklamovat.Dnes je du reklamovat po páté!Tak nevim jak dopadnu.Můžete mi poradit jak na to?Kalašová
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 12. 2011 12:46 | Martina

ustanovení §616 občanského zákona tzv. rozporu s kupní smlouvou
Pro vysvětlení o rozpor s kupní smlouvou se jedná v případě, že se vada objeví do 6 měsíců od koupi zboží. V tomto případě máte právo si vybrat způsob vyřízení reklamace a to konkrétně mezi opravou, nebo výměnou věci a pokud by tato vaše volba nebyla možná, tak máte právo na odstoupení od smlouvy nebo přiměřenou slevu. Jedná se o jakési „zvýhodnění reklamace“ v prvních šesti měsících, z toho důvodu, abyste hned od prvopočátku neměli opravované zboží.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2011 8:48 | Petra

Souhlas, prodejny office shoes obcházím obloukem. Koupila jsem si tam converse zimné boty za 2.000 a po měsíci nošení se rozlepily. Reklamaci vyřidili tak, že je zalepily a celé byly opatlané od lepidla, což jsem odmítla převzít. Po dalším měsíci je dokonce někde zahrabali a nemohli je najít. Udělal jsem na prodejě trochu halo a vrátili mi peníze. Ale s jejich přístupem už nikdy víc. Totéž se mi teď stalo s lodičkama od Vagabond - po týdnu nošení přes den ma veletrhu jsou ošoupané. Reklamaci vyřídili tak, že je to opotřebením - - což se na mě nezlobte, ale to přeci po týdnu nemůže být možné. V německu Vám vrátí peníze bez jakýchkoli diskuzí...řeknete že jsou boty kaput a omluví se a penízky jsou zpět. O tom si zde můžeme nechat tak zdát.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2011 9:28 | Jana

Dobrý den. Prosím všechny o vyplnění 5 otázek v mém dotazníku, jehož výsledky použiji do své bakalářské práce. Zkoumá znalosti spotřebitelů ohledně reklamací bot. Zabere to jen minutu a moc mi to pomůže. Díky :) http://reklamace-obuvi.vyplnto.cz
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 11. 2011 9:52 | Michaela

Dnes jsem volala do prodejny A3 Sport v Brně Olmypii, jak mi dopadla reklamace mých bot za 2.300kč! Problém byl v tom, že byly rok staré a velmi občasně nošené, takže opotřebení mělo malou šanci. I tak se mi na patách udělaly díry, od kterých se mi dělají puchýře, takže nejsou nositelné. Prý je to obnošením! Jsem velmi nazlobená a budu reklamovat znovu. Klidně 100x, než se mi podaří reklamaci vyřídit kladně. Tohle je opravdu vrchol!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 9. 2011 19:00 | Jan Janík

Baťa šel po všech stránkách hodně dolů s kvalitou obuvi. Tytam jsou doby, kdy jsem si koupil boty, které vydržely 3 roky. Dnes vyrábí šunty, u kterých se po třech měsících oderve podrážka. I poté jsem se domníval, že firma si zachovala jistý solidní ráz. Byl jsem naivní. Reklamace naprosto neuznává. Přitom jsou závady způsobeny evidentně špatnou kvalitou obuvi. Totéž firma Humanic. Dobrou zkušenost mám s českou firmou Meindl. Péče o zákazníka je nevídaná. Reklamaci jsem osobně nepotřeboval, ale opírám se o zkušenosti mých známých, horalů. Veškerá reklamace byla řádně a včaqs vyřízena.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 8. 2011 10:58 | Tomáš Kopecký

Přídávám i svojí zkušenost s reklamací bot. Před necelými 3 měsíci jsem si v prodejně Office Shoes zakoupil boty Hillfinger za nemalých 2.500 Kč. Po 2 měsících nepravidelného nošení se mi odlepil spodek boty, nechal jsem je reklamovat u prodejce a na to mi po měsíci dali odpověď, že na základě malé korozní skvrny na tkaničce (!!!) jsem se o ně nesprávně staral (prý sem je pral v pračce, co je absolutní nesmysl). Teď hledám znalce, který by to posoudil a prodejny Office Shoes budu zdaleka obcházet...
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 7. 2011 13:46 | petra

No já už nikdy nepudu do Baťi po tom co jsme tam koupily nové boty. A přítel je měl 2x na noze a začali se rozpadat a jejich soudni znalec v oboru reklamací mi na mojí otázku jak mohu vědět, že se nejedná o vadný výrobek, když nebyl zhotoven žádnej znaleckej posudek, který by zhodnotil kvalitu prodáváného výrobku a jestli vada na obuvi neby již v den koupě a tudíž se nejedná o tvz. rozpor s kupní smlouvou. Mi ten milí pán oznámil. Vada mohla být na výrobku již v den koupě, ale jde to přilepit tak se to přilepí a tím to je v pořádku. a vůbec nevadí, že podrážka je evidentně vadná. Podle nich to je vše o.k. Jinak rada zní. Pokud hledáte novou obuv hledejte spolehlivého prodejce. Baťa ani A3 to nejsou jen samí stížnosti na ČOI i na SOS obrany spotřebitele.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 5. 2011 9:52 | renča

Tak to já se přidávám-zamítnuto.Koupila jsem malému trekové zimní boty za 1200kč-to je podle mne už kvalitní bota a za necelé 3měs.máme pročlapané podrážky.Bylo mi řečeno,že špatně chodí-po patách a to má 15kg!Tak to vypadá,že ho budem muset naučit létat!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 5. 2011 17:51 | Kajazz

To je bordel!Jak se vůbec může prodejce(ne švec!)apriori vymlouvat na to,že se jedná o opotřebení?No samozřejmě,že si kupuju boty proto,abych se na ně asi díval,ne??To je snad možný jenom u nás!Raději budu chodit bosý!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 5. 2011 14:32 | Jarka Sládková

Dobrý den,chci se podělit o zkušenost z reklamace bot,Je to sice pár let zpátky,ale takové případy se stávají i dnes.Moje dcera si za vydělané peníze z brigády koupila značkové a drahé boty zn.Adidas.Po několika týdnech občasného nošení se začaly odlupovat od podrážky a vnitřek boty se deformoval.Samozřejmě reklamace nebyla uznána,prý to bylo nošením bot.Musela jsem nechat zhotovit posudek od odborníka,který stál 1000 kč.I když to pro mne bylo dost peněz,šla jsem do toho,protože jsem věděla,že jsem v právu.Nakonec mi prodejce musel vrátit peníze za boty,posudek i poštovné(posílala jsem boty do Prahy).Tak se lidičky nebojte a bojujte o svá práva.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Pohlreich

restauratér a podnikatel

Ilona Švihlíková

ekonomka

Zdeněk Pohlreich
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Ilona Švihlíková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services