Jak reklamovat boty, abyste uspěli

V Česku se nejvíc reklamují boty. Lidé si však často mylně myslí, že si u nich během dvouleté záruční doby mohou nechat opravit cokoliv. Pak bývají překvapení, že jim obchodníci reklamaci zamítnou, protože vada vznikla běžným opotřebením

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 8. 2013 22:27, Roza11

Já mám velmi negativní zkušenost s reklamací bot v Humanicu.Během dvouhodinového nošení letních nazouváku na klínu jsem se třkrát zřítila k zemi a nebýt mého manžela, který mě stačil chytnout, tak bych si zřejmě přivodila i vážnější zranění, protože tato obuv absolutně nedrží nohu ve stabilní poloze.Při reklamaci jsem se setkala s neprofesionálním jednáním, neochotou, až drzostí, když mi ty samé křusky za tři dny vracela rádoby vedoucí,či co, která je posoudila tak, že na nich "nic neshledala".Ještě mi s jednoduchým úsměvem sdělila, ať si ty boty zase vemu a ať jí to podepíšu.Samozřejmě, že jsem nic nepodepisovala a budu si stěžovat u institucí k tomu určených.Já osobně, ani nikdo z mého okolí si v Humanicu už nekoupí ani tkaničky do bot!!!!!!

+222
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 12. 2012 21:26, jana nalová

budte trochu soudná ty vaše bot jsou opravdu zcela vynošené a zničené.

Zobrazit celé vlákno

-57
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 251 komentářů)

11. 10. 2012 18:02 | Monika Peroutková

Koupila jsem v březnu synovi (3roky) tenisky v Boťovi. Nosil je zjara, pak pouze občas v létě po dešti, protože jinak měl sandále a v srpnu jsme zjistili, že má na obou botách na patě prošlapanou podrážku durch. Dala jsem boty na reklamaci, s tím, že je to jasná vada materiálu, že to prostě odflákli, dali špatnou podrážku, protože 15ti-kilové děcko, přece nemůže prochodit boty ani ne za půl roku, když ještě k tomu jezdí víc autem, než chodí pěšky. No ovšem firma Baťa na to jde "chytře". Vyrobí boty z nekvalitních materiálů a reklamaci zamítne s obvyklým odůvodněním " BĚŽNÉ OPOTŘEBENÍ MATERIÁLU". A protože asi nemám nervy na soudní znalce a handrkování se po soudech, zbylo mi jen jedno: UŽ NIKDY NEKOUPÍM BOTY V BAŤOVI.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 10. 2012 17:23 | Michal

Take mám boty z obchodu Office shoes -značky CAT a zdá se že pán znalec asi jen kopíruje posudky - taky mi napsal že jsem boty pral a moc vystavoval velké teplotě - a to jsem reklamoval prošoupanou botu . Ted jsem se odvolal tak čekám co mi napíše ted. Tento obchod vážně nedoporučuji
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 10. 2012 13:53 | dominik

Office shoes nebrat to same se mi stalo boty lacoste za 2400 kupovane v srpnu a ted se rozlepila uplne podrazka!! Dnes mi prisla smska ze reklamace byla zamitnuta..tak uz se tesim jak jimtam rozbiju drzky!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2012 17:37 | Dagmar Kuncová

Již nikdy více Humanic. Ten měl ohledně reklamací vždy špatnou pověst, myslela jsem si, že se už Humanic polepšil. Ale nezklamal, furt ta stejná písnička. Během měsíce boty úplně poničené, prý normálně opotřebené.Humanic už nikdy!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 9. 2012 15:30 | Empina

Dobrý den, také mám stejný problém s obchodem A3 SPORT. Koupila jsem si letos v březnu obuv značky Puma za 1490 Kč. Po třech měsících mi praskly podrážky na obou botách a reklamace: samozřejmě zamítnuta z důvodu opotřebení bot. Shodou náhod jsem potkala u pokladny chlapa, který měl tu samou obuv se stejnou závadou, ale po zkušenostech s reklamacemi v A3, řekl že nemá žádný smysl reklamovat u nich vůbec nic. Jsou to vyděrači a hnus!!!! Nelezte do těchto obchodů, v životě s reklamací neuspějete!!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 8. 2012 0:29 | kajinek

V D-Sportu Ostrava (Zbynek Ollender) jsem si koupil pred 3 mesici outdorovou obuv, ktera se mi po nekolika malo pouzivani prodrela na patni podsivce. Reklamace zamitnuta z duvodu nespravneho pouzivani. Boty mohu hodit do popelnice, sedrene paty a znicene trekove ponozky mam na pamatku. Jsou to zlodeji, nenakupujte v techto obchodech !!!!!!
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 8. 2012 14:53 | Sára

DObrý den,chtěla bych se zeptat,zda jdou reklamovat boty,na kterých je něco co nejde vyčistit ? Před necelým týdnem jsem si koupila bílé Adidas boty,dnes si je čistím od bláta a vidím na nich žluté fleky které nejdou očistit..Děkuji za odpověd'
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 8. 2012 16:53 | David

Dobrý den v unoru jsem si koupil v A3 sportu kotníkové tenisky stály 1390 kč v červnu jsem zistil že se mi odlepuje z vnější strany na pravé tenisce podrážka a kousek špičky.Šel jsem reklamovat tuto vadu a po čtrnácti dnech mi byla reklamace zamítnuta.Jako duvod zamítnuti mi bylo zděleno že jsem boty nosil mokré a pral jsem je v pračce.Byl jsem překvapen stoho jak jsou lidé kteří dělají reklamace školení,protože z jedné boty poznájí jak boty ošetřuji.Podal jsem i druhou reklamaci a ta taky nebyla uznáná.Bota je rozlepená né mou vinou potřebuji poradit co stím dál.Děkuji předem za radu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 4. 2012 8:46

Ale když znalec bude na vaší straně, zaplatí ho obchodník...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 8. 2012 21:00 | Klara65

Dobrý den, taktéž jsem jsi v květnu koupila tenisky Lacoste v obchode Office shoes, tesnisky staly 2 tisice. Nijak moc jsem v nich nechodila, jen sem tam do prace. Takze mi vetsinou lezely v botniku. V červenci jsem se na ně pořádně podívala a zjistila, že obě paty ze spodu jsou prošlapané a paty se trochu odlepují, tak jsem je šla reklamovat a reklamace byla zamítnuta. Neřeknu kdybych ty boty měla přes rok, tak nic neřeknu, ale za 3 měsíce mi to přijde dost nekvalitní. Můžu se nějak bránit a poslat to na reklamaci ještě jednou. Prosím o pomoc, nevím co s tím dělat a na co mám právo. Předem děkuji za odpověď.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2012 10:51 | Mirka Janoušková

Dobrý den, reklamovala jsem značkové treking.boty (cena 3 000 Kč), kdy po necelém 1 roce od nákupu se rozlepily nebo spíše roztrhl vršek od podrážky(nedalo se to opravit). Reklamaci mi neuznali s tím, že nemůžu zaměňovat záruční dobu s životností obuví, že je obuv opotřebená a nošená....byla to zpráva na celou A4. Tím mi však velmi pomohli, protože jsem ihned uplatnila novou reklamaci a to reklamaci životnosti obuvi s odúvodněním, že výrobce uvádí životnost obuvi 2 roky, uvádí, že je obuv určena k dlouhodobému nošení. Na tuto reklamaci zareagovali velmi rychle a vrátili mi peníze. Přiznám se, že se mi ulevilo, protože boty byly drahé a bylo to poprvé, kdy se mi něco takového stalo (trekové boty si kupuji již 20 let a mám vždy výbornou zkušenost). Tedy moje ponaučení: nevzdat se a nenechat se odbýt, když je právo na Vaší straně.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 8. 2012 8:32 | josef

Na Office SHOES pozor ! ja jsem si u nich poridil boty znacky CAT, kterym se rozlepil sev po mesici noseni. reklamaci mi sice uznali, ale penize vratit zamitli, at si pry vyberu jinou obuv. bohuzel v moji velikosti nemeli v zadne prazske pobocce pozadovanou obuv. Stale vsak trvaji na svem, ze mi pry penize v zadnem pripade nevrati! pritom podle obchodniho zakoniku pri kladne vyrizene reklamaci urcuje sam zakaznik jakou formou to chce resit. Cekam tedy jiz druhy mesic na to az budou mit spravne boty. Jak postupovat ptoti tomuto protipravnimu jednani ? nemam doma ani penize, ani jine boty.. proste zlodejina..
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 4. 2012 15:59

zabudla som dodať, že v Office shoes majú vlastného znalca, ktorý vypracoval posudok. Mne to nepríde objektívne, vzhľadom na poškodenie topánok
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 4. 2012 15:48 | simonkap

dobrý deň, v novembri som si kúpila v Office SHOES topánky Lacoste za 110 eur s tým, že som ich bola dať reklamovať v marci. Reklamáciu mi zamietli. Vzhľadom na to, že som nenosila často, sú v hroznom stave. Celá podrážka a lem sa odlepili, vnútri sú potrhané a tiež guma, čo držala pätu, sa rozlepila. Poraďte, prosím, ako postupovať ďalej
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 4. 2012 13:53 | Jan Klimeš

Dobrý den, jediný soudně znalecký posudek, je ten, který vypracoval soudní znalec a je opatřen kulatým razítkem se státním znakem. Znalec musí být na www.justice.cz Pro všechny: jakýkoliv jiný posudek bez řádného označení kulatým razítkem a znaleckou doložkou nelze považovat za soudně znalecký posudek. TJ nemá úřadní význam... V případě dotazů mě kontaktujte JK - soudní znalec se specializací na posuzování obuvi
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 4. 2012 13:40 | Jan Klimeš

Dobrý den,
pokud si u soudního znalce necháte udělat posudek a ten bude ve Váš prospěch tak máte dle paragrafu 598 občan.zákoníku právo na úhradu nutných nákladů, které Vám vznikly v souladu s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.
JK
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 4. 2012 13:37 | Jan Klimeš

dobrý den, obuv reklamujte = nechte si vypsat reklamační list. Prodejce má na vyřízení reklamace 30dní. O ukončení reklamace Vás informovat nemusí = je na Vás aby ste se dotazovala zda je ji reklamace vyřízena. Pokud Vaší reklamaci neuzná nechte si to písemně zaznamenat do reklamačního listu. s pozdravem ing. Jan Klimeš soudní znalec se specializací na posuzování obuvi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 4. 2012 7:13 | ivana

Již jsem reklamovala boty několikrát..., odlepení svršku od podrážky, prasklá podrážka atd. Vždy mi vrátili peníze nebo jsem si mohla vybrat obuv jinou. Tentokrát jsem se zklamala u kozaček v obchodě CCC, které jsem před 6 týdny reklamovala. Reklamovala jsem na obou kozačkách odlepené svršky, kterými mně do botů teče. Reklamaci mi neuznali, ani byty neopravili, bylo mi sděleno, že toto vzniklo opotřebením ( za půl roku?..asi těžko).Kozačky jsem nenosila v zimním období každý den a jen na cestu do práce a zpět. Na co je pak záruční doba 2 roky? Řekli mi, ať to dám soudnímu znalci. No, to bych se nedoplatila. Boty stály 900 a k tomu když připočítám znalce, tak to si raději koupím boty nové. Teď je budu moci nosit jen v suchém období, no nic musím si koupit nové. S pozdravem I.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 4. 2012 20:33 | Andrea

Dobrý den, 2 týdny zpátky jsem koupil u ťamanů boty v hodnotě 300 korun. Lodičky na asi čtyřcentimetrových podpatcích. Měla jsem je na sobě dvakrát - poprvé v den kdy jsem je koupila, měla jsem je na sobě cestou domů a poté následující den ale když jsem došla domů, zjistila jsem, že mi z boty odpadl kramflík. Kdyby celý podpatek, bylo by mi jasné, že jsem jej ulomila neopatrných zacházením, ale mě odpadl pouze kramflík. Dnes jsem byla reklamovat a prodavačka mi nechtěla reklamaci uznat, že prý to není jejich problém, že reklamaci berou jen když jsou popraskané švy a tak. Nevíte někdo, jestli mám nebo nemám právo na reklamaci? zatím jsem to nikde nenašla :(. Předem děkuji za odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2012 21:34 | Milena

Dobrý den,
koupila jsem si mokasíny u vietnamců v kamenném obchodě. Po 14 dnech se vršek obuvi vytrhal ze švu a popraskal. Dnes jsem boty reklamovala. Nejprve prodavačka řekla, že nejdou opravit(což bylo zřejmé) a následně prohlásila, ať přijdu za měsíc, že mi vrátí peníze. Mně se to ale nezdá, mohu vědět, jak postupovat? Děkuji za odpověď. P.S. jedno ale vím, že už u nich nikdy nic nekoupím! Teď dělají,že nerozumí. Milena
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

David Ondráčka

ředitel Transparency International

Ilona Klímová

podnikatelka, Aspius

David Ondráčka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Ilona Klímová
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services