Jak se vyhnout pokutě za nevyplnění záznamu o dopravní nehodě

Věra Tůmová | rubrika: Jak na to | 14. 11. 2008 | 35 komentářů
Banální srážka aut je dnes na českých silnicích častým jevem. U nehod bez zranění a škody do 50 tisíc, respektive 100 tisíc korun od 1. ledna 2009, není třeba volat policii. Bude ale povinné vyplnit záznam o nehodě, takzvaný euroformulář. Vytiskněte si, jak má vzorově vyplněný záznam vypadat.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

17. 11. 2008 9:00, 3. osoba

Ono asi ani tak nezáleží, jestli je některý z řidičů spíše řidič "sváteční", řidič referent anebo řidič profesionál. Spíš bude záležet na tom, jestli řídí své vlastní vozidlo nebo vozidlo, které patří někomu jinému - např. vypůjčené auto (např. od nějakého příbuzného), firemní vozidlo nebo vozidlo, které patří až do doby splacení nějaké leasingové společnosti. V takový případech určitě vzniká škoda 3. osobě a k tomu bude asi nutné volat policii vždy(?) bez ohledu na výši škody.

Zobrazit celé vlákno

+5
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

19. 2. 2012 9:17, bycekmilda

Jer to jako reklama na auta...zaplatíte a nic nedostanete..Berou údajně jen 40%,ale zapomělo se ještě +DPH A očešou Vám vše...

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 35 komentářů)

10. 8. 2019 23:16 | Někdo

Auto vám sjede, když nedostatečné zatahnete ruční brzdu. To nemá s technickým stavem nic společného.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2018 8:46

Vyplnění formuláře není sranda, ještě když jste po nehodě ve stresu. V takovou chvíli se hodí mít formulář v autě už dopředu vypsaný!
Zavinil jsem dopravní nehodu. Paní přede mnou prudce dupla na brzdy a já to nedobrzdil. Škoda skoro žádná - lehce poškrábaný lak.
Ale ta scéna, co paní stropila byla jak z amerického filmu. Byla šíleně hysterická. To Vám moc na klidném vyplňování nepřidá, ještě když Vám pořád otevírá dveře od auta a řve. A to se jednalo vážně o banalitu.
Tím chci říct, budte VŠICHNI vždy připravení. Nemusí spáchat těžkou dopravní nehodu, ale narazíte na lidi, s kterými je těžká spolupráce... A to co byste vyřešili za pár minut, tak řešíte třeba 3hod.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 5. 2018 12:53 | dobešová

Máte pravdu poškozený je na tom hůř.V pátek nám sousedovo auto nabouralo do našeho stojícího auta.Tím že se mu samovolně rozjelo s kopce.Ani o tom nevěděl že homá zapasovano do našeho a to jsme asi deset mim.před nárazem vystoupili a odnesli nákud domů.Náraz a celou nehodu jsme viděli na vlastní ači.Je to silnice kde se pohybuje dost malých dětí má štěstí že se nikomu nic netalo bylo to po 14 hod.a to jsou již děti doma ze školy.V prvním šoku jsme volali policii.Přijel,konstatoval že musí přijet dopravní policie.Zeptal se řidiče-viníka kterého jsme pomocí sousedů sehnali jestlimá jeho vozidlo dobrý tech.stav.a že by mu měl dát pokutu,ale že toto nebude řešit a pokutu mu nedal.Dopravnípolicie také nepřilela.Volali jsme tedy znovu a příslušník byl tak arogantní a sprostý že si to nedovolím ani popsat. Hlavně pomáhat a chránit.Ptám se koho? Takže výsledek?Dopravní policie nepřijela,jen nás seřvala,policista nesepsal nic,viník odjel beztoho aby se aspoň slušně omluvil za vzniklou škodu,bez pokuty bez správního řízení a my máme rozbité auto před domem.Nedivím se že poškozenému rupnou nervy a s viníkem si to vyřídí ručně.Dnes se nedivím.Jeho tvrzení že ná vozidlo v dobrém tech.stavu? Asi těžko jinak by již podruhé nesjelo samovolně s kopce dolů.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 12. 2017 15:16 | Řidička

Dobrý den, dnes jsem jela se synem v autě a omylem jsem zajela do slepé ulice a chtěla z ní vycouvat a jak jsem couvala tak jsem si nevšimla zaparkovaného auta za mnou a bouchla do něj. Ihned jsem vylezla a ptala se kluka co u něho stál zda dobrý a on jako že z jeho strany je všechno v pořádku, ale auto co jsem řídila utrpělo horší škody jako prasklý nárazník a poničení. Nijak jsme to neřešili a prostě každý odjeli svým směrem. Co teď dělat? Auto mám půjčené od otce a já jako začínající řidička (řidičák mám asi třičtvrtě roku) nejsem vůbec obeznámena co dělat. Proplatí mi pojišťovna škodu? Nebo si to budu muset na vlastní náklady opravit a kolik by to stálo a jak dlouho to bude trvat oprava? Popřípadně jedná se o vážné poškození, když u kufru je prasklý a promáčknutý nárazník a jinak je auto defakto v pořádku. Poraďte prosím. Děkuji.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 7. 2014 17:47 | EVROPSKÉ CENTRUM ODŠKODNÉHO

MĚLI JSTE NEHODU? Pomůžeme Vám získat odškodné za následující události: * újma na zdraví * smrt blízké osoby * ušlý zisk * stížení společenského uplatnění * náklady na léčení Pokud považujete odškodnění, které jste dostali u jiné společnosti za neadekvátní, ozvěte se a my se pokusíme získat vyšší částku !
Vše vyřídíme za Vás bez vstupních poplatků ! VOLEJTE: 722 701 459 www.evco.cz
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 5. 2012 20:14

Lidé jako Vy natropí svými "radami" více škody než užitku. Až si zase někdy budete chtít hrát na chytrého, uvádějte taky související fakta , nikoliv jen tendenčně laděné polopravdy. Jaroslav 608 978 999
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 2. 2012 9:17 | bycekmilda

Jer to jako reklama na auta...zaplatíte a nic nedostanete..Berou údajně jen 40%,ale zapomělo se ještě +DPH A očešou Vám vše...
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 11. 2009 12:06 | EvCO

EVROPSKÉ CENTRUM ODŠKODNÉHO Stali jste se obětí dopravní nehody, nebo někoho takového znáte? Nedostali jste odškodné, nebo nejste spokojeni s jeho výší? Zdarma se postaráme o to, abyste dostali více! Vyřešíme i 4 roky staré nehody. pomahame.info@email.cz, www.pomahame.info
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2009 11:14 | Jiřina

Na vlastní kůži jsem zažila menší dopravní nehodu. Viník ujel a já jako poškozená zůstala uprostřed rušné silnice sama, bezradná, bez pomoci. Po nahlášení nehody na policii ČR jsem se jako poškozená (a abstinentka !) musela podrobit ponižující dechové zkoušce a pak asi hodinu čekat na příjezd dopravní policie. Domů jsem se dostala až po další hodině, po objasnění celé situace na místě samém a po sepsání zápisu, ... Přestože jsem středoškolačka, ŘP vlastním 30 let - bez nehod a dokonce pracuji jako úřednice v oboru dopravy, účastníci nehody jsem se stala poprvé a musím přiznat, že v tomto případě jsem opravdu nevěděla jak se mám zachovat. Příští den jsem si zjišťovala postup a všechny možnosti a povinnosti (protelefonovala jsem spoustu peněz) a musím konstatovat, že zákony této republiky nejen v této oblasti, ale ve všem nahrávají lumpům!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 5. 2009 13:38 | Brelan

Zabýváme se získáváním odškodného z povinného ručení viníka nehody a to pro všechny účastníky dopravní nehody, kteří utrpěli újmu na zdraví. Nárok na odškodné mají i lidé, kteří v době nehody nabyli nikde pojištěni! Jsme první a jedinou společností svého druhu v ČR! Disponujeme vlastními právníky, advokáty a posudkovými lékaři. Nebereme žádné poplatky předem! Info na tel. č. 725 805 504.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2009 11:29 | Maří

Nevím, proč vypisovat ten úžasný formulář, když ho ani pojišťovna po nehodě nežádala a i když jsem jí ho poslala, tak mi sdělili, že vzhledem k tomu, že nebylo šetřeno Policií ČR a nebyl svědek(pán vjel do protisměru na parkovišti naboural nám auto), tak nemůžu prokázat, že se tak opravdu stalo a pán se jim k nehodě dosud nevyjádřil, je nekontaktní, takže to odkládají! Že tento formulář slouží jen jako podklad k lepšímu vyřešení věci. A škodu si mám uhradit sama nebo sehnat pána. Moc děkuji našim zákonodárcům, že mi opět vylepšili život!!!!!!!!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2009 11:29 | Maří

Nevím, proč vypisovat ten úžasný formulář, když ho ani pojišťovna po nehodě nežádala a i když jsem jí ho poslala, tak mi sdělili, že vzhledem k tomu, že nebylo šetřeno Policií ČR a nebyl svědek(pán vjel do protisměru na parkovišti naboural nám auto), tak nemůžu prokázat, že se tak opravdu stalo a pán se jim k nehodě dosud nevyjádřil, je nekontaktní, takže to odkládají! Že tento formulář slouží jen jako podklad k lepšímu vyřešení věci. A škodu si mám uhradit sama nebo sehnat pána. Moc děkuji našim zákonodárcům, že mi opět vylepšili život!!!!!!!!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 2. 2009 9:43 | mcg

Zkuste si cvičně v klidu vyplnit záznam o nehodě. Měl jsem to "štěstí" vyplňovat tento formulář po nehodě a některé kolonky jsou pro laika nesrozumitelné. V pojišťovnictví se používají tři termíny: jeden pro toho, kdo uzavírá pojistku, další pro toho kdo je pojištěný (já uzavírám pojistku, ale pojišťuji manželku) a další termín pro pojišťovnu. Pojistitel je v tomto případě kdo? Po zkoumání dojdeme k tomu, že je to pojišťovna, ale proč tam kruci není jasně napsáno "Vozidlo pojištěné u...". Co je "Hraniční pojištění platné do". Je to do kdy mám zaplaceno pojištění nebo do kdy mám smlouvu. Teď si představte, že máte toto vyplňovat po nehodě, za deště, sněžení, potmě někde v rozbitém autě při stropní bludičce nebo při svícení pouličního světla. Nám toto vyplňování v relativním klidu trvalo hodinu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 1. 2009 22:51 | Dan

To je tedy pěkná blbost, je vidět, že s tím nemáš zkušenosti. Ani bych ti je raději nepřál. I když bych si sám přál aby to takto fungovalo.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 1. 2009 22:51 | Dan

To je tedy pěkná blbost, je vidět, že s tím nemáš zkušenosti. Ani bych ti je raději nepřál. I když bych si sám přál aby to takto fungovalo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2009 18:23 | maisner

Zdravím všechny, koho toto téma zajímá. Jsou tady názory, že policajti nechtějí k nehodám jezdit a že si budou za naše peníze válet šunky. Musím se zastat, tento názor je mylný, ale musí pracovat tak, jak jim to nadřízení nalinkují. Vím, že sami policajti jsou z této změny špatní, sami cítí, že toto je nesmysl. Normální praxe při dopravní nehodě je ta, že viník nehody se téměř vždy snaží zbavit jakékoli odpovědnosti. Co ho přinutí, aby sice po vypsání Záznamu o nehodě na místě pak zašel do pojišťovny, aby mu pak strhli bonus ( třeba 45% z pojistného ) ?? kvůli cizímu člověku, se kterým se už asi nikdy neuvidí. Můj názor je, jednoznačně hlásit na policii vše, i sebemenší škrábanec, pokud se sám nerozhodnu, že si to zaplatím sám. Od toho je tady policie, která je placená z našich daní, tak ať za ty daně pracuje pro nás, i za cenu, že na místě budu muset nějakou dobu počkat. Za vymožení škody to snad stojí. Za další, jak poznám, že mám na autě škodu 100.000,-Kč, je to jen blatník ( na oko ) nebo celý podběh i s nápravou např. na Š-Octavia? pod tím blatníkem. Pak se s viníkem domluvím, on to neoznámí a 100.000,-Kč si můžu zaplatit sám. Nebo mi pak zapře, že tam vůbec byl a pak je tady další a docela pravděpodobnější varianta, že zcela změní děj dopravní nehody s tím, že na místě byl v šoku a že to bylo úplně jinak, že jsem do něj vlastně narazil já sám. A co když si pak ještě vymyslí, že na místě mu sice nic nebylo, ale teď se cítí být strašně zraněný, co pak. Soudy, správní řízení, ublížení na zdraví a následně soudně moje peníze. Špatně !!! Od toho je tady policie, která má svoje odborníky ( vím, že se to špatně poslouchá nebo čte, ale myslím, že to nejsou zase úplní tupci ), kteří to dělají dnes a denně a hlavně nejsou u první nehody v životě jako my. Hlavně posoudí situaci na místě a pokud už na tom místě jsou, nezbývá jim, než vše řešit podle zákona. Dám příklad: Nedám přednost, nehoda přitom nevznikne, uvidí mě policajt a mám to za 4 body a 2.500,-Kč pokuta. OK, ale k nehodě nedošlo. Další je možnost, že mi někdo nedá přednost v jízdě, dojde k dopravní nehodě, já mám rozbité auto, viník má pěkně vypito, na místě odhadnu škodu třeba kolem 90.000,-Kč, takže pokud se s ním na místě domluvím a uvěřím, že všechno udělá tak jak má přes pojišťovnu ( v to musím doufat ), tak je vlastně bez jakéhokoli postihu za alkohol, za nehodu i za tu přednost, takže ožralý odjíždí dál ohrožovat životy jiných, nevinných lidí. Super zákon. Pokud to někoho bude zajímat a dočetl to až sem, tak můj názor je ten, že by se měly dopravní nehody dále hlásit a nechat prošetřit policií, snad by to chtělo jen zjednodušit administrativu při lehkých nehodách, ale jednoznačně prošetřit všechny okolnosti a mít nějaký právně podložitelný závěr od státního orgánu, tedy od policie, pro další řešení škody na pojišťovně, tak jak je tomu doposud. Jinak je to zase udělané na míru lumpům a podvodníkům. Tak obrovský prostor pro pojišťovací podvody kryté zákonem, to tady snad ještě nebylo, pak nám akorát navýší povinné ručení na několikanásobek a podvodníci z toho budou žít a vysmátí jezdit v nových superautech a nikdo na ně nebude mít. Nechci se nikoho dotknout, i když jak se říká, potrefená husa se vždycky ozve, ale český člověk není bohužel vychován k nějak bůhvíjak čestnému jednání, když se jedná o jeho peníze. Říkám, bohužel, ale je to tak. Snad jsem se nikoho z vás nedotkl, to v žádném případě nebyl záměr, pokud ano, tak se omlouvám.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 1. 2009 11:36 | m

Citace - maf / 05.01.2009 12:39

Panebože - pomóóóc - co to v té české republice máme za paskvil a ještě to všichni přiživujeme, místo abysme důrazně řvali, aby se ta hloupost nevolat policii okamžitě zrušila. To pak ti policajti budou už totálně k H. Celý život si platím daně a za ně ti policajti berou větší plat, než mám já, a když je potřebuji, tak si jejich práci mám udělat sám??? Kde to jsme? A víte co? Až třeba policajt dostane chuť na čerstvý chléb, pokud ho bude chtít jen v množství do 500 Kč, tak ať si ho laskavě upeče sám a neobtěžuje s tím pekaře. Taky navrhuji, že pokud uvidím někde třeba vraždícího maniaka zrovna v procesu, tak když bude zabíjet maximálně do 5 lidí najednou, tak že by to byla věc občana a až od šesti lidí víš bysme mohli beztrestně volat pány policajty, aby zvedli prdele. Navíc, jestli policajti nestíhají, jak říkají, za to si můžou především sami. Kdyby elimnovali silniční gaunery (takové, co nedodržují rychlost, jezdí na červenou nebo ožralí), ubylo by jim práce na všech stranách. Jelikož je za úplatek pouští, ať se pak nediví, že ti samí někde dál způsobí nehodu. Svoji neschopnost pak přenášejí na nás - slušné lidi. V západné Evropě je na hlavu mnohem méně policistů a jde to! Protože znají, co je to morálka. Naši policajti a většina řidičů o tom nemá šajnu a proto se snažší přenést povinnosti z policajtů na nás všechny. Jenže - my slušní pak budeme mít opět co do činění s těma gaunerama, od kterých nás policajti před tím sami ochránit nedokázali. My všichni se s těma darebákama budeme dohadovat o vině, budeme čelit jejich snahám vykroutit se ze všeho, vylhat se.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 1. 2009 8:39 | vlak

Jsem pojišťovák. Věřím, že spousta lidí nebude schopna tento záznam na místě nehody řádně vyplnit..A hlavně, když narazíte na hulváta, tak z toho budete mít ještě šok. Nechápu jak poznám, zda je někdo zraněný. Znám případy, kdy člověk nejevil známky zranění a za několik hodin se mu přitížilo, ba i zemřel na následek vnitřního zranění/třeba krvácení/. Tuto pitomost si vymysleli zase poslanci , kteří jdou na ruku těm, kteří jsou v balíku. A ti se v případě nehody vyplatí. Uvidíte zjevně opilého škůdce při dopr. nehodě a máte zavolat policii. Ne, nic se mu nestane, vytáhne prachy, vše vám na místě zaplatí a uplatí vás za to, že nebudete volat policii. A odjede si vesele dál ohrožovat další životy. To, co se dnes děje v politice, to je hrozné. Veřím, že ne osmička, ale devítka bude rokem změn . Nezaměstnanost, propouštění, celkový bord..To chce změnu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 1. 2009 12:39 | maf

Panebože - pomóóóc - co to v té české republice máme za paskvil a ještě to všichni přiživujeme, místo abysme důrazně řvali, aby se ta hloupost nevolat policii okamžitě zrušila. To pak ti policajti budou už totálně k H. Celý život si platím daně a za ně ti policajti berou větší plat, než mám já, a když je potřebuji, tak si jejich práci mám udělat sám??? Kde to jsme? A víte co? Až třeba policajt dostane chuť na čerstvý chléb, pokud ho bude chtít jen v množství do 500 Kč, tak ať si ho laskavě upeče sám a neobtěžuje s tím pekaře. Taky navrhuji, že pokud uvidím někde třeba vraždícího maniaka zrovna v procesu, tak když bude zabíjet maximálně do 5 lidí najednou, tak že by to byla věc občana a až od šesti lidí víš bysme mohli beztrestně volat pány policajty, aby zvedli prdele. Navíc, jestli policajti nestíhají, jak říkají, za to si můžou především sami. Kdyby elimnovali silniční gaunery (takové, co nedodržují rychlost, jezdí na červenou nebo ožralí), ubylo by jim práce na všech stranách. Jelikož je za úplatek pouští, ať se pak nediví, že ti samí někde dál způsobí nehodu. Svoji neschopnost pak přenášejí na nás - slušné lidi. V západné Evropě je na hlavu mnohem méně policistů a jde to! Protože znají, co je to morálka. Naši policajti a většina řidičů o tom nemá šajnu a proto se snažší přenést povinnosti z policajtů na nás všechny. Jenže - my slušní pak budeme mít opět co do činění s těma gaunerama, od kterých nás policajti před tím sami ochránit nedokázali. My všichni se s těma darebákama budeme dohadovat o vině, budeme čelit jejich snahám vykroutit se ze všeho, vylhat se.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 1. 2009 19:13 | Vlastimil Křížek

Dobrý den, měl jsem podobný, i když ne úplně stejný problém, viděl jsem borce jak na parkovišti naboural auto sousedovi, oslovil jsem ho, on na to nereagoval a se slovy MĚ TO TAKY NĚKDO UDĚLAL , se sebral a normálně ujel. Samozřejmě že jsem si napsal spz vozidla a s tím jsem pak zašel za sousedem, ten zavolal policii, ta si podle spz našla viníka ještě ten den si ho vyhledali a panáček dostal pokutu jak barák a ještě mu aspoň podle slov policistů sebrali řidičák, tak se mi zdá ten váš příspěvek nějaký divný, když jsem na vlastní kůži zažil jak to v takovém případě chodí. pojištovna mě jako svědka ani nekontaktovala.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 952 667 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Reklamace televizoru
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám dotaz na délku lhůty určenou na reklamaci. Vím, že když produkt reklamuji u prodejce, tak je lhůta na reklamaci 30 dní. Já jsem však výrobek reklamoval na speciální telefonní lince určené... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Ubavit se v karanténě. Seriálové tipy pro neurotiky i masochisty

Ubavit se v karanténě. Seriálové tipy pro neurotiky i masochisty

V době nucené izolace zkrátka koukáme na seriály, a to hodně. Máme ovšem k dispozici tak...více

Karanténa s babičkou je náhlá a tvrdá příprava na důchod

Karanténa s babičkou je náhlá a tvrdá příprava na důchod

Možná teď trávíte většinu času s někým, s kým na kontakt v režimu 24/7 nejste zvyklí....více

Domácí výuka podle zásad Montessori. Spořádané prostředí je klíč

Domácí výuka podle zásad Montessori. Spořádané prostředí je klíč

Jak nejlépe zvládnout situaci, kdy se s dětmi doma střídáme u jednoho notebooku? Na čem...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Pelta

podnikatel, Baumit Jablonec

Michael Kocáb

hudebník a politik

Miroslav Pelta
ÚSPĚŠNOST
25,00 %

z 20 duelů
×
Michael Kocáb
ÚSPĚŠNOST
26,83 %

z 41 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.