Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Martin Jahn
manažer
Lukáš Kovanda
ekonom
0,00 %
z 1 duelů
100,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Brno se chtělo stát velkoměstem, dopadlo to jako vždycky
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
20. 4. 2018 10:22, Ramesse II.
Sice to sleduji jen okrajově, v Brně jsem jen tu a tam jako turista na výstavě apod. a když tam nepojedu, nic se nikomu nestane - ale jako člověku jezdícího vlakem mi připadá logické mít nádraží v centru a ne někde za městem. Taxikáři by jistě měli radost, ale člověk co by do taxíku nevlezl jako jsem já by do Brna už prostě nejel. Mimochodem základ článku je asi v té větě, že "generace architektů si nebudou mít kde hrát" - takže así víme odkud vítr vane.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
20. 4. 2018 11:47
Se vším tedy vlastně ne - ještě je druhá sorta věcí, která je taky na ho*no, ale pro změnu drahá.
To je ta takzvaná "třetí cesta", kterou budujeme.
Jaká by to však byla nuda, kdyby bylo všechno stejné.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 37 komentářů)
25. 4. 2018 19:05 | Pavel Novák
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 18:53 | josef
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:26 | HoK
V současnosti je ÚAN více než 500 metrů (zkuste si na mapy.cz najít trasu z Brno, ÚAN Zvonařka na nejbližší zastávku tramvaje Zvonařka).
Linka 12 není žádný zázrak, většina lidí (pochopitelně) směřuje tam, kde jezdí více než jedna linka (teď častěji, kvůli studentům do capmusu VUT).
"Odsunuté" vlakové nádraží je ještě dál. Po 2 letech se sice (snad po 40 letech) linka 12 přesune k blíž nádraží, ale stále neobvykle daleko (a pořád spojení tramvaj 1x 5 minut to nevytrhne).
Nákladní vlaky projíždějící osobním nádražím budou taky evropská rarita. Ale to je jen drobnost.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:22 | Petr Brno
Citace - H_o_K / 23.04.2018 17:11
Jo, všichni vystupovali/nastupovali v Židenicích aby pak jeli do toho centra násobně déle než z Dolního. Ve špičce z/na Dolní pod deset minut úplně běžně, protože konkrétně trasa 60/61 je docela v pohodě, odbočení vpravo od Vaňkovky bývá v podstatě volné skoro pořád. Večer 3-5 minut i s čekáním na přistavení busu, které zvládal na Dolním DPMB velice dobře ihned při příjezdech vlaků. Hledáte problémy tam, kde prostě nejsou.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:16 | Petr Brno
Citace - H_o_K / 23.04.2018 17:13
Já nic o 800m nepsal, s tím začal někdo jiný, takže ji hledat nepotřebuju, že...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:15 | Petr Brno
Citace - H_o_K / 23.04.2018 17:06
Hlavně že argument typu MHD je 800m je ok... Jinak samozřejmě, mám tam asi 30 hektarů pozemků, takže jsem zainteresován jako naprosto každý, kdo si dovolí říct, že by třeba řeka mohla být lepší než Zelený paskvil Petrov či "nulová varianta". Na rozdíl od většiny aktivistů tím vlakem jezdím a docela často, takže všechny ty pseudoargumenty typu MHD kilometr daleko nebo prodloužení dojezdnosti o desítky minut mi přijdou naprosto k smíchu. Jinak pokud se bude stavět Petrov, tak na tu slavnou MHD to budete mít nějakých 300-500m stejně, takže to bude trvat taky o dost déle než dnes. Hezky od Malé Ameriky k nádraží pěšky. Čili ještě horší než dnešní Zvonařka a její (slabé) napojení na MHD. Ale to asi taky nechcete slyšet, že...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:13 | HoK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:11 | HoK
Pokud jsou Vaše zkušenosti někdy večer, chápu. Večer autobusy možná k hlavnímu dopravnímu uzlu projely za 5 minut. Zkuste v dopravní špičce, 8h ráno nebo v 16h odpoledne, kdy jezdí většina lidí.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:06 | HoK
Takže buď lžete, jste finančně zainteresován, nebo věříte tvrzením stavební lobby, že "MHD určitě bude".
Při tempu staveb nových tramvajových tras 1 km za 10 let (to nadsazuju, ve skutečnosti je to 0 km / 10 let) tak koncem století (jako u ÚAN, 30 let stavby nádraží, 40 let kolejí).
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:04 | Petr Brno
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:03 | Petr Brno
Citace - H_o_K / 23.04.2018 16:57
Kde bude u řeky 800m k MHD? Pochopte už, že aktivistické Zelené / ŽB lži už v Brně opravdu nikdo nežere a spíš je to kontraproduktivní. A pokud byste chtěl slovíčkařit, tak nejbliží MHD je autobusová zastávka "Autobusové nádraží" a ta rozhodně není 800m. Jinak ve výluce jsme taky pěšky chodit nemuseli, provizorní linky 60 a 61 zvládali cestu ve špičce za cca 5-6 minut, večerní spoje v prázdném okolí Zvonařky mě od EC běžně dovezli k nádraží do tří minut... a to bylo provizorium. Takže asi tak.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 17:00 | Petr Brno
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 16:58 | Petr Brno
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 16:57 | HoK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 16:57 | HoK
23. 4. 2018 16:55 | Petr Brno
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 16:51 | HoK
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 16:50 | Petr Brno
Citace - josef / 23.04.2018 09:21
1,3 km? To ti měřil asi ten expert co dělal aktivistům cedule, kilometr sem, kilometr tam. A proč bys tahal zavazadla od UAN ke Grandu? Stejnou demagogií můžu říct, že někde z Lískovce je to ke Grandu 6 km a je to nepohodlné, pokud bych přestupoval z nějaké IDS linky ukončené někde tam na dálkovku u Grandu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 16:47 | Petr Brno
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2018 16:45 | Petr Brno
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/2
Předchozí