Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Které řetězce vás dál matou? Prozkoumali jsme slevy
Po roce jsme znovu prošli největší obchodní řetězce. Zajímalo nás, jak vypadají jejich...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jaroslav Pajonk
podnikatel, Centr Group
Ilona Švihlíková
ekonomka

50,00 %
z 12 duelů

44,44 %
z 9 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Dieselgate. Než se to promlčí
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
18. 3. 2018 18:14, Czhunter
Já nejsem právník, ale předpokládám, že nárok na odškodné má pouze první majitel, který koupil nové auto přímo od VW.
A v tom vidím problém, proč v ČR (na rozdíl od USA nebo Německa) moc odškodnitelných nebude.
Tady totiž fyzické osoby nová auta nekupují. A když už, tak levné Dácie a Škodovky, ne VW.
Právnické osoby už mají rádi auta po těch letech dávno odepsaná, nebo vrácená do operativního leasingu nebo odprodaná zaměstnancům.
A tak vlastně není moc těch, kdo by takové odškodnění mohli získat ...
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
18. 3. 2018 11:00, jezevec
mně se tihle rocketeeři nijak nelíbí. neskrývají, že tzv "cinknuté" volkswageny tady jezdí a budou jezdit - nikdo je neopraví ani jinak neseřídí. všem je tedy zřejmé, že nejde o emise ani o ekologii. chtějí jen vyrazit nějaké prachy, a požrat z nich provizi. jaká je tedy přidaná hodnota jejich činění? emise zůstanou, napakuje se pár budižkničemu advokátních parazitů, a zaplatí to všichni kupující aut koncernu. hurá?
ostatně, sám termín "podvod" nebo "aféra" mi v tomto případě připadá dost na hraně. způsob emisního testu byl zřejmý a exaktně popsaný - software auta mu vyhověl. pokud by testovací autority chtěly měřit emise jinak, například v reálném provozu, nic jim v tom nebránilo. jenže to nedělaly. pak se zlobily na křivou hubu v zrcadle.
a spousty lidí se nás nyní snaží přesvědčit, že si nekupovali úsporné oblíbené a kvalitní německé auto, ale rigidně jakékoliv cosi co hlavně má emise NOx pod limitem N_1. xmíchu!
přitom dvacet největších nákladních lidí, spalujících to nejnekvalitnější svinstvo, spotřebuje asi tolik nafty, co všechny auta na světě. a koho to zajímá??? prej emise! pche.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)
21. 3. 2018 20:19 | LAla
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 3. 2018 18:16 | Czhunter
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 3. 2018 18:14 | Czhunter
18. 3. 2018 11:00 | jezevec