Diskuze: Pošta razí tvrdý byznys: dělá z kozlů zahradníky

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 12. 7. 2012 | 116 komentářů
Česká pošta nutí zaměstnance prodávat finanční produkty. Úspěšnost prodeje ovlivňuje jejich plat. Těm, co neprodají dost, prý dokonce nadřízení vyhrožují vyhazovem. Jenže někteří pošťáci produktům, které lidem vnucují, vůbec nerozumějí.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 3. 2013 19:59, já

Ano, přesně takhle to opravdu u pošty funguje. je to normální šikana na zaměstnance a ve svém okolí mám dvě kolegyně, které skončily na dlouhodobé nemocenské z psychických důvodů a následně od pošty odešly. A já nad tím uažuji také. plat necelých 10.000, mkínus pravidelně krácená výkonná mzda za neplnění aliančních produktů. denně dělám v průměru 2-3 hodiny na víc zadarmo, jelikož na přesčasy není u pošty nárok, to Vám potvrdí každý pošťák. Pokud už se náhodou podaří založit produkt některého z aliančních partnerů, jsou za něj desetikorunové odměny pro toho, kdo produkt založil, ale pokud nezaloží, tak postih je ve výši několika sta korun.A plat je pravidelně krácený každý měsíc, protože plán produktů je postupně vyšší a lidé opravdu na zakládání nových peníze nemají. Dostáváme rady, ať lidem dáme ze svého peníze na první vklad, což jsem udělala, ale stejně mi byl plat pokrácen, jelikož jsem nesplnila plán celý(jako životní pojistku o ročním objemu 7000,- , dvě penzijka, dvě stavebka, další účty, Červené konto, kreditky , úvěry, ročního předplatitele na noviny, prodej zboží, stanovený počet poslaných balíku se službou DO ruky apod. a to je pouze čtvrtletní plán.Nebo také radu jako někom zrušit účet a založit nový, nebo si založit třeba další účet pro sebe. u nás v rodině už jich máme kvůli plnění 5 a bylo mi doporučeno, ať si založím 6. Nevím jak to půjde dál, ale je to Vážně neúnosné.

+355
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

12. 7. 2012 12:11, Petr

Ty věci existují. Ano. Ale že by to bylo až tak drsné, tak to ne. Ono totiž plno pošťáků na to rezignuje s tím, že si radši nechá nabančit. O vyhazovu jsem nikdy neslyšel. To bude nějaká urban legend.

-194
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 116 komentářů)

16. 5. 2013 16:55 | Pošta

Tak právě o tom píši, pošta to propočítá na hodiny a šlus. U mediaservisu to bylo zaplacené od kusu. Nechci se Medias.zastávat, taky to nebylo všude až tak růžové. Záleželo na inspektorech, někde byli arogantní, nepříjemní. Já nic takového říct nemůžu. Ten kdo dělal byl odměněn, ten kdo ne byl vyhozen. Já nejlépe vím, že to není až takový med, všechno má své. Když se vozilo nebo roznášelo ještě Makro, časopisy i adresné (třeba pojišťovny), něco to hodilo navíc. No, pošta vám bude tvrdit jak má auta v pořádku, zimní pneu atd. Já ty jejich auta také vidím, jeden novinář musel vždy nasvítit světla kopnutím do kufru. Jednomu zas nedali do auta dostatek benzínu, tak zůstal v půlce cesty.Proto se mi nechce do těch jejich aut moc sedat, protože kdyby se něco stalo hodí to všechno na vás. Pošta si myslím, že ani tak o noviny nestála jako chtěla zlikvidovat konkurenci. A to jejich najímání lidí je vlastně podvod jen, aby nemuseli nic platit. Bohužel, je to trafika i lidí z vlády, takže ať se dějě co se děje stát je vždy podrží. Zrovna dneska si říkám, že už to nosím jen kvůli těm lidem. Předem mnou to tu nosili taky dvacet lidi od Medias. a když jsem chtěla skončit tak mě lidi prosili, že jinak to budou dostávat v poledne. Jinak se jim tu lidí už vystřídalo také hafo, každý než si něco najde nebo přivýdělek. No, klid to je pokud nepadne metr sněhu a to je pak jak pro ty autem i kolmo lahůdka. To by se na noviny měli vyhnat ty jejich manažeři a vnucování produktů a šikaně a strhávání peněz za to pošťačkám bych je rovnou zavřela. Vím kolik bere takový manažer a vedoucí pokud jim jejich ovečky dobře slouží. kdyby to šlo tak začnou prodávat snad i lokomotivy.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 5. 2013 21:52 | ano

Ronos novin - ať si napíšete jakýkoliv čas a máte třeba 100 novin na okrsek, platí vám pořád stejně, 2 hodiny za den a nikoho nezajímá, že to děláš např .i 3 hodiny, když je toho hodně. Sice je to celkem klid roznášet(rozvážet) noviny, ale za ty peníze a s tím vozovým parkem české pošty...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 4. 2013 19:13 | Pošta

Tak jsem si to tady hezky přečetla a také přispěji trochou do mlýna. Já dříve dělala u Mediaservisu než si pošta znovu vzpomněla na noviny. Také to nebylo nic moc, ale byli jsme tam většinou malí živnostníci, ženské měly krámky atd. Práce byla na DPČ, soc. a zdravotní zaplacené. Pokud byl člověk spolehlivý přidala mu inspektorka i nějakou tu korunu, taky cesťák byl proplacený. Nakonec jsem byla takzvaná hlavní doručovatelka- vedoucí doručovacího střediska.Plat byl okolo 23 tisic i s cesťákem. Nejdříve pošta vzala deníky, pak ostatní noviny. Kolikrát bych vraždila, když si na to vzpomenu, lidi s námi byli spokojení, noviny i časopisy nejdéle do sedmi hodin. Jen několikrát se stalo při náledí, že se vyjíždělo déle. Pošta teď má rajóny na ranní doručování novin dvojnásobné než jsme měli na město my. najednou není možné to vzít na kolo, to se ve čtvrtek v pátek nevejde ani omylem. My zatím jsme si to nechaly jak jsme to měly dříve. Sama jsem si dala požadavek na práci na alternativní síť až se u nás ve městě zavede a jsem zděšena výškou platu, (co tu psala paní) a taky jsem měla za to, že to bude na HPP a ne DPČ. S těmi novinami na DPP to taky je od pošty vyčuranost. A to ze začátku vymýšleli ,aby lidi nemuseli měnit každé tři měsíce, že jim to dají pak na DPČ a zbytek peněz by se napsalo na příbuzného, jen aby pošta nemusela nic platit. Ach, jo, to mají ti manažeři pořád málo, že neví co by už sežrali? Peníze chtěli vozit, rychlost budou měřit, dluhy vymahat, ceny benzínu sledovat, o pojištění psát asi netřeba. Chudáci pak pošťáci. A dvěstě balíků za den, no to je opravdu neuvěřitelné, už stovka je dost a ještě na DPČ? Bohužel, práce není a ti hajzlové nahoře toho zneužívají. Lidi mi kolikrát říkají, že by to chtějí vrátit, aby i časopisy byly včas, že i volali na poštu, že to chtějí zase ráno, ale tam, že je jim řečeno, že teď to donese pošťačka až se tam dostane. Podobně to dopadne i s novinami až to celé bude nosit jenom jedna a nebo až nebudou lidi a potáhne to pošťačka s dopisy atd a noviny budou opět ve tři odpoledne.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 4. 2013 11:18 | Pavla

Včera mě dostali na poště ráno jsem byla u lékaře,ve schránce jsem našla papír na doporučený dopis,tak jsem si pro něj odpoledne šla a bylo mi řečeno,že je v Přerova na poště.Doručovatelku nám vyměnily.Je to takový nepořádek.Tak musím čekat až mi zas z přerova dovezou.Pošta dělá z lidí otroky a jsou psychicky velice zatěžováni.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 4. 2013 14:23 | :-(

No tak to gtedy nevím, kde Vaše kolegyně pracují , jestli třeba někde v republice je vyjímka a funguje to jak má . Ale u nás , v Jiížních Čechách, si s námi dělají naši ,,šéfové " co chtějí. jednají s námi jak s něčím podřadným, krátí pravidelně plat za neplnění aliančních partnerů, denně se běžně dělají 1-3 hodiny přesčas a nárok proplacení, nebo vybrání volna za přesč. hodiny neexistuje. Nikdo si ani náhodou přesčqasové hodiny nárokovat nesmí.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 3. 2013 12:02 | Sabina

Ok Zdeničko. Keště to vyšperkujte k dokonalosti. Vezměte si pleny, abyste nemusela odbíhat na WC, do ruky si nechte zavést infuzi, abyste nemusela jíst a pít. Klientům nabízejte třeba točenou zmrzlinu, párek v rohlíku a můžete i rozpékat pečivo jako v Albertu.Po pracovní době popadněte balíky, co nerozvezli balíkáři a hurá roznášet. Nezapomente při tom nabízet životka, penzijka, stavebka, účty a jiné voloviny. které nikoho nezajímají. Pokud nestihnete už brát složenky, tak si je berte domů na vbíkend a razítkujte je třeba zubama. Rodina vam jistě ráda pomůže. Za ten luxusní plat a dokonce ještě STRAVENKY.....no co byste pro takového zaměstnavatele neudělala.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 4. 2013 12:11 | Ivušánek

Je to opravdu tak, alternativní síť je placena úkolově. Já jsem chodila s letáky /1600/ za první je odměna 0.08 a za další 0,05, záleží tedy na tom, kolik ten daný den roznesete letáků. Někdy je jich 5, někdy 1. Taky jsem u toho roznášela ranní noviny. Přišla jsem na pátou na poštu, převzala své noviny, popsala, pak jsem šla na sídliště a roznesla /ve tmě, někde nefungují světla no domech, síla, chodila jsem s čelovkou/ za jedny je odměna 1,20 /!!!!!/ nosí se i v sobotu, vychází to měsíčně na mém rajonu 900 Kč /denně asi 38 kč hrubého/ Do půl 8 musí být rozneseno, fakt síla. Rajon jsem měla velký, protože je málo dep, musela jsem se vracet na poštu nabírat letáky, někdy, když v úterý byly Spary, tak třeba 7 x zpět na poštu (km a kila ani psát nebudu/. Je to opravdu placeno úkolově, žádná minimální mzda, nic takového, moje kolegyně měly třeba měsíčně 3600 hrubého. A ještě dodám, že se jedná o Českou Lípu, kde je opravdu šílená nezaměstnanost, tak si tady zaměstnavatelé dělají co chtějí. Celou dobu na DPČ, kolega, který jezdil - vozil balíky /taky na DPČ - smlouvy jiný nedávají/ vozil okolo vánoc a plat : řekl mi, že bral 6300 čistého /tak ten možná minimální mzdu měl/ Ale u Dohody o pracovní činnosti neexistuje minimální mzda, to mi vysvětlila i paní vedoucí, je to dohoda, takže možná třeba dělat zadarmo. Ale nedivím se, že tomu nevěříte. Mně, kdyby to byl někdo kdysi řekl, za kolik budu pracovat na poště, tak bych mu to taky nevěřila. Od dubna už mám práci, sice v Praze, ale smlouvu, 5 týdnů dovolené, krásný plat ... Měla jsem štěstí, do důchodu mám 15 let, to bych měla z pošty důchod 10 Kč. Stejně se jim to na poště jednou sesype, jako domeček z karet. Jsou to opravdu šílený podmínky.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 4. 2013 19:05

Pracovala jsem jako doručovatelka přes 10let, jelikož jsem byla vybrána na alternativní síť z pošty jsem odešla. Zřejmě i o poště platí jiný kraj jiný mrav. Moje dnes už bývalé kolegině si nemají na co stěžovat, plat je minimálně 14OOOhrubého a i v době výpisů a sipa jsou v pohodě ve dvě hodiny doma. Přesčasy si vybírají náhradním volnem. Takže zkuste si to vydělat jinde na jednu směnu, jo pošta je bordel a šikana, ale máte pocit, že jinde to takhle není. Můžu vás ubezpečit, že je to ještě horší, jen pošťačky byli zvyklé na větší veget.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 4. 2013 18:59

Alternativní síť je opravdu dílo, ale mzda má být dorovnávána do minimální mzdy, což opravdu nejsou 4000Kč, tak proč se mi nechce vašemu příspěvku věřit ?!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 3. 2013 19:59 |

Ano, přesně takhle to opravdu u pošty funguje. je to normální šikana na zaměstnance a ve svém okolí mám dvě kolegyně, které skončily na dlouhodobé nemocenské z psychických důvodů a následně od pošty odešly. A já nad tím uažuji také. plat necelých 10.000, mkínus pravidelně krácená výkonná mzda za neplnění aliančních produktů. denně dělám v průměru 2-3 hodiny na víc zadarmo, jelikož na přesčasy není u pošty nárok, to Vám potvrdí každý pošťák. Pokud už se náhodou podaří založit produkt některého z aliančních partnerů, jsou za něj desetikorunové odměny pro toho, kdo produkt založil, ale pokud nezaloží, tak postih je ve výši několika sta korun.A plat je pravidelně krácený každý měsíc, protože plán produktů je postupně vyšší a lidé opravdu na zakládání nových peníze nemají. Dostáváme rady, ať lidem dáme ze svého peníze na první vklad, což jsem udělala, ale stejně mi byl plat pokrácen, jelikož jsem nesplnila plán celý(jako životní pojistku o ročním objemu 7000,- , dvě penzijka, dvě stavebka, další účty, Červené konto, kreditky , úvěry, ročního předplatitele na noviny, prodej zboží, stanovený počet poslaných balíku se službou DO ruky apod. a to je pouze čtvrtletní plán.Nebo také radu jako někom zrušit účet a založit nový, nebo si založit třeba další účet pro sebe. u nás v rodině už jich máme kvůli plnění 5 a bylo mi doporučeno, ať si založím 6. Nevím jak to půjde dál, ale je to Vážně neúnosné.
+355
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2013 23:03

jo to znám, mám tolik pojistek, že nevím co dřív platit....
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 3. 2013 13:32 | Bessy

Tak nám vyhodili dalšího poštovního doručovatele balíků. V dnešní době nic výjimečného. Prostě na něj přišlo dvanáct stížností za nedoručení balíků a je na dlažbě. Nám balíky vozil a problémy jsme s ním neměli. Udivilo mne, když k večeru přijel s naším balíkem doručovatel jiný, proto jsem se zeptala, co se to vlastně děje. Ten předchozí doručovatel byl také mladý chlapec, vzhledem k mému věku, a nejdříve přijížděl plný nadšení a elánu a do půl roku z něj byl unavený, naštvaný a ponížený člověk. Říkal, že není v lidských silách rozvést tolik balíků a v práci by musel být patnáct hodin, aby objel vše, co objet má. Při první vidině jiné práce u konkurence pošty, vzal nohy na ramena. Na svou otázku jsem od nynějšího doručovatele balíků dostala odpověď, že mají mít na autě osmdesát balíků, mají jich dvěstědvacet!!!!!. Nejsou auta, nejsou lidé. Řekl, že to není v lidských silách. Všichni na poště to vědí. Co se na to dá říct, že ? Další mladý člověk bez práce, zbavený iluzí o poctivé práci a poctivém výdělku. Budu vděčná všem, kteří vědí o čem je vlastně práce u pošty, když to dají veřejně vědět. V tomto státě vlastně už nic jiného dělat nemůžeme. Všichni, kdo pracují na poště a jsou v přímém kontaktu s lidmi, považuji v současné době za hrdiny této doby.
+32
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 3. 2013 0:02 | Ivušánek

Moc Vám rozumím. Tento týden na naší pobočce pošty vymysleli, že každí doručovatelka musí kvůli zvýšení hospodářského výsledku denně prodat za 17 Kč, týdně tedy za 85 Kč zboží /nepočítají se do toho noviny, známky, losy.../ třeba propisky, pexesa apod. Jinak se jim krátí pohyblivá část mzdy /to já na poště ani nemám ...:DDD/ Tak jsem si dneska od kolegyně koupila sušenku /tak snad má splněno/. Opravdu snad jedině se obrátit na Evropskou unii, co si ta pošta dovoluje to si obyčejný člověk neumí představit ani v nejdivočivějších snech ...
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 3. 2013 23:55 | Ivušánek

Dneska na mě zavolali policii, rvala jsem letáky do schánek /přede mnou tam byli s Lidlem a s Penny a Liberecký noviny, .../ mají tam na bytovce BOX NA| LETÁKY/ a já to stejně musím rvát násilím do schránek, přiběhl domovní důvěrník. Nad schránkami mají nápis, že si přejí letáky do boxu, já bohužel dle nařízení pošty musím do těch schránek /fakt nejsou nafukovací/. Ještě, že už na tý poště končím, to se nedá vydržet .... A ještě za ty 4 000 Kč měsíčně, fakt nemůžu ...
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2013 19:42 | Jirka

Je jasné , že manažeři České pošty budou své praktiky obhajovat a nejspíš i úmysl jak docílit plánovaného zisku jsou zpracovány dle všech kritérií co pan manažer tvrdí. Praktiky vedoucích pracovníků jsou ovšem nahony vzáleny těmto představám. Nevím jak jinde na pobočce naší pošty má provizi za produkty pouze paní vedoucí - řadové pošťačky 0. a Praktiky předražené pojištění celé rozvětvené rodiny , 5 účtů a to i u dětí jen kapka v moři , novinkou je prodej cetek zaměstnancům pošty - paní vedoucí vezme z peněženek pošťaček peníze a za to jim dá cetky , které nechtějí , ale koho to zajímá , vrátíš se z rajonu a místo peněz ve vlastní peněžence máš v kabelce třeba vařečky a alobal - holt máme dány normy a zákazníci to nechtějí a k tomu nějaké to pojištěníčko ať má paní vedoucí odměny za splnění plánu. Tak to měsíčně stojí pošťačky cca 2-3 tis z jejich ohromného platu do kapsy manažerů České pošty. Tak co vy na tyto praktiky pane manažere líbí se vám.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 1. 2013 17:09 | Ivušánek

Musím se také přidat, už nemohu déle tohle číst. Pracuju na poště od června 2012 /bezplatně jsem se "zaučovala" na doručovatelku polovinu května, tak je to na poště běžné/. Plat nic moc /za těch hodin navíc/ třídění pošty od 5, když byla inkasa člověk byl v terénu až do pozdního odpoledne. Nyní doručuju letáky /alternativní síť, možná někteří zasvěcení vědí, oč jde/. Některé dny je nosím i 6 hodin /když je třeba dvojí vhazování - t.zn. že nelze zakládat do sebe/ a výdělek : 4600 hrubého. A to můžu být spokojená protože za roznos ranních novin /přijdete na pátou - i v sobotu, převezmete, nadepíšete roznesete - máte 1,20 Kč !!!!! za jedny, takže za 38 kusů novin, které jsem roznesla do půl osmé- takže 2.5 hod. práce máte 40 Kč hrubého /potmě s baterkou, v mraze, dešti ..../ a to se fakt vyplatí /u některých rajónů to vychází 1000 Kč za měsíc/ ... No, není třeba více dodávat. A pořád na DPČ /bez stravenek, placené dovolené i svátků - bez ničeho/ No, člověk může být rád i za tohle málo, protože práce fakt není ... Ještě dodám k roznosu letáků : lidem je musím vhodit /někdy NACPAT / do schránek, nesmím použít speciální boxy na letáky, které jsou na některých domech. Za mnou jde totiž kontrolorka pošty a fotografuje nedostatky ...... Tolik můj příspěvek.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2013 16:11 | Zdenicka

Vážený pane Radku, za běžného pracovníka se považuji. U pošty jsem zaměstnána jako přepážková pracovnice. Ale jsem moc ráda že jste reagoval na můj komentář. V dnešní době je opravdu málo času na zábavu a musím přiznat, že Váš komentář mi, několikrát, vyvolal úsměv na tváři. Děkuji! Takže chcete aby se pošta věnovala tomu čemu má, ale sám jdete na poštu využít služby, jak jste to napsal czechpiont?, no je to czech point, ale to neva :). Víte já si myslím, že tato služba patří k poště mnohem méně (min. z časového hlediska) než taková poštovní spořitelna. To že to ta slečna neuměla je další sranda že? A ona za to nemůže? To si vážně myslíte? Co toto - půjdete si koupit boty a chcete velikost 42 dostanete 44 páč se na to ta prodavačka zrovna vykašlala. Jak dlouho myslíte, že ty boty bude prodávat??? Dále k Vaší poznámce o konkurenci pro poštu. Liberalizace trhu Vám asi nic neříká že? Najděte si to na netu je to zajímavé čtení. A další úsměvná záležitost od Vás. Co se asi stane, když přijde konkurence, bude méně zásilek? Ano bude a co udělá pošta, jako dobrý obchodník, zavede czech point a tím si, alespoň z části, zajistí zisk o který přišla (datové schránky) No a srovnání s řetězci je opravdu třešnička na dortu. Pozdravuji Vaší známou pane Radku a pro Vás nedejte na to co kdo kde řekne. Pěkný den
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 1. 2013 22:02 | tojsemcela

JÁ TAK PRACUJI NA POŠTĚ VÍC JAK 10 LET CHODÍM S POŠTOU,JE TO BUZERACE ABY SI NAMASTILI KAPSU NAHOŘE ZA PRODUKDY,CO JEDINÝ JE PRVDA ŽE NA UČTU JSOU PENÍZA,ALE JAKÉ............MI TAKY DĚLÁME PŘESCASY A NEDOSTANEME ANI KORUNU ALE UKRAJINCI TO JISTÍ BUDOU URČITĚ RÁDI ZA THLE PRÁCI A TAK AŽ MI ODEJDEM BUDE SE PŘED POŠTAMI TVOŘIT FRONTA JEN ABY NAŠI OBČANÉ JIM TAKY ROZUMĚLI.CHTĚJÍ PO NÁS PRODUKTY,ALE MI TO LIDEM NEJSME SCHOPNÍ VYSVĚTLIT NA ULICI NEBO ANO TAK MI NĚKDO PORADTE JAK ZA CHODU VYPLÁCÍM DŮCHOD K TOMU DÁVÁM DOPORUČENÝ DOPIS ZÁROVEN MAJÍ BALÍK A JEŠTĚ VYSVĚTLOVAT POJIŠTĚNÍ...................TA K MI FAKT NEBUDE STAČIT MOJE PRACOVNÍ DOBA 7.5 HOD
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 1. 2013 16:59 | Radek

No tedy paní Zdeničko, klobouk dolů. Asi jste ta správná na svém místě, ale tak nějak se mi zdá, že jste jedna z těch, co nepatří mezi ty běžné pracovníky, protože já mám zcela jiné zkušenosti a jsou to fakta přímo od pracovnice na poště. Pošta by se měla věnovat činostem ke kterým je určena. Mě stačilo jen minulý týden když jsem chtěl po slečně u přepážky využít služby czechpiont. Nejprve na mě vyvalila kukadla mezi těma plyšákama a jinýma brakama co se tam mimo jiné prodávají, a potom se jala studovat manuál k této aplikaci a mezi tím několikrát volala asi na nějakou infolinku jak to má vlastně dělat. Bez 4minut jsem tam strávil hodinu s výsledkem NULA!!! Vím, že ona pracovnice za to nemůže, ale neodpustil sem si poznámku, že druhý den přijdu a budu chtít sjednat životní pojštění, povinné ručení a ještě nějakou záležitost přes czechpoint, a tak že by bylo lépe, kdy dali na dveře upozornění, že bude zavřeno, protože tím pádem nebudou schopni nikoho jiného obsloužit. Už aby měla Česká pošta nějakého konkurenta, který ji jistě pomalu vytlačí z trhu, pokud se tato zprofanovaná společnost konečně nezačne věnovat tomu, čemu má. Že jsou řadové doručovatelky šikanovány přes prodej různých produktů je neoddiskutovatelný fakt. Je mi zaměstnanců pošty líto, ale to je asi tak všechno co se s tím dá dělat. Česká pošta se ke svým zaměstnancům chová stejně jako se to děje v některých obchodních řetězcích, kde jim bylo doporučeno, aby nosily plíny a nechodili na záchod. Zkrátka nenažranost rádoby managerů je až odporná. Přeji hezký den. Radek

Citace - Zdenicka / 10.01.2013 18:55

Já pracuji u pošty již 15 let a řeknu vám, že jsem nikdy neslyšela nic takového, že když nebudu plnit přijdu o práci. Že je na plnění vázaná část mzdy si myslím je v pořádku. Každý dobrý obchodník odměňuje své zaměstnance podle zásluh. A jen tak pro zajímavost přepážková pracovnice má vázanou část mzdy ve výši 25% a ta se skládá z 5 částí a jedna z nich je prodej produktů. Takže paní co tu píše že jí berou 1000 Kč měsíčně a bere 9 000 Kč tak to je prostě hloupost. Pošta se musí, ať chce nebo nechce, posouvat stále dál a dál a rozhodně je nutné nabízet klientům další a nové služby. A co se týče proškolení a toho zda pošťák dokáže nabídnou kvalitní služby - asi to záleží na poště, ale u nás je to zavedené takto - každá přepážková pracovnice je proškolená na základy produktů a očekává se od ní základní nabídka nic víc. V případě zájmu je klient odkázán na pracovníka spec. přepážky, který velice odborně předá veškeré informace. Ale ano, každý si může vybrat však v marketech berou na 3 měsíce stále: )na dvanácky, svátek nesvátkem, za 8 000 Kč. Tak jděte, když vás neba výplata vždy 12tého na účtě, stravenky, 25 dní dovolené, příplatek na dovolenou. Na závěr bych ráda řekla, že pošta opravdu není to co byla a také už nikdy nebude, ale tak to je přece všude ne? Pamatujete bužírkové košíky v sámošce s velmi omezenou nabídkou zboží? A je vám po tom smutno? Mě ne takže hurá ku předu a nikdy zpět!!!
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 1. 2013 21:54 | tojsemcelaja

Tak to teda vyhrožují a myslím ůplně všem tak at dají za poštáky Ukrajince,urcitě budou dělat účty a pojištění pro celou Ukrajinu
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Němec

právník a mediátor

Ondřej Fryc

podnikatel a investor, zakladatel Mall.cz

Petr Němec
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 26 duelů
×
Ondřej Fryc
ÚSPĚŠNOST
51,35 %

z 37 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services