Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Miroslav Jakubec
podnikatel, Servis Climax
Jan Řežáb
podnikatel, Socialbakers
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Auta na E85: přestavba za nulu, palivo o 10 Kč levnější, tak kde je problém?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
5. 6. 2013 11:20, Martin M.
Zdravím, já jsem si nechal nainstalovat přestavbu Elotec za 9000 , zapsali mi to do TP a spotřeba mi šla nahoru o litr, neboli šetřim 50h na km. viz zde www.flexcar.cz/konverzni-kit-elotec-ec-85
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
6. 5. 2012 14:05, PEPÍČEK
JÁ SI MYSLÍM ŽE E85 VODU NEVÁŽE TO JE NESMYSL FAKT.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 97 komentářů)
2. 11. 2013 21:19 | Olda Štěch
24. 9. 2013 12:15 | Jakub
výhody jsou nesporné i přes neustálé popírače a zaklínače. Vyzkoušejte a uvidíte a nenechávejte se tolik ovlivnit diskuzí a rádoby chytrými komentáři. Pokud budete chtít více informací neváhejte se na mě obrátit:
https://www.facebook.com/bioptimaeu
Rád poskytnu odborné a plně fundované informace.
16. 8. 2013 10:49 | Pavlous
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 8. 2013 16:39 | Robert
5. 6. 2013 11:20 | Martin M.
21. 3. 2013 17:27 | filak
17. 3. 2013 10:02 | Petr K
24. 2. 2013 11:48 | Petr Varta
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 2. 2013 11:39 | Petr Varta
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 2. 2013 0:48 | Mat
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 2. 2013 0:41 | Mat
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 1. 2013 12:52 | Fousek
7. 12. 2012 23:46 | Eduard
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 12. 2012 23:40 | Eduard
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 11. 2012 12:24 | Plynař
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 11. 2012 10:53 | Jan
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 2. 2013 20:07 | Petr Varta
31. 1. 2013 16:07 | Michal
20. 1. 2013 16:39 | ES
Spolehlivým, jednoduchým a tedy i nejlevnějším způsobem, kterým lze dosáhnout uvedeného poměru je instalace elektrického zařízení mezi řídící jednotku a vtřiky. Tato jednotka pak dle svého nastavení prodlužuje dobu vstřiků a zvyšuje tak objem E85 v palivové směsi - tím se docílí optimálního poměru a tedy i spalování.
Sady pro přestavbu je možné pořídit od cca 2700,- Kč (například v našem obchodě www.ethanolshop.cz ). S instalací cca o 1000,- více. Rozdíl mezi těmito jednotkami a jednotkami za například 8000,- je pouze ve způsobu nastavení (pokud k jednotce musíte připojovat PC lépe to vypadá :-)). Naše jednotky lze naprogramovat kdekoli bez potřeby dalších zařízení (PC…) ale už nevypadáte tak „profesionálně“ jako serviceman s notebookem :-).
Co se týče vozidel s karburátorem teoreticky stačí správně nastavit směs. Má to ale jeden háček - u karburátorů s membránou je možné, že s ní bude E85 reagovat a tato pak rychleji odejde (u karburátorů bez gumových součástek nic nehrozí). Pozn. toto platí i pro palivové potrubí u starých vozidel (cca do 1990, takové ty staré pryžové hadice co trouchnivěli, jen se na ně člověk podíval) novější vozidla již používají jiné materiály, u kterých uvedený problém není.
Ještě jedna poznámka samozřejmě nejlepší by byla přestavba, která by kompletně přeprogramovala řídící jednotku (vstřikovací mapy, předstih….) pak by se teprve využil celý potenciál paliva E85 a ještě více by vzrostl výkon. Nicméně toto už se zas nevyplatí Vaší peněžence.
17. 11. 2012 17:54 | Tomáš
Z počátku jsem měl trochu problém se studenými starty tak jsem zkoumal proč. Až mi po cca 14 dnech povídá pumpař tak nám dnes přivezli zimní směs E85 a od té doby je vše v pořádku. Jinak jsem zjistil, že zimní směs má jen větší obsah benzínu, takže pokud by u Vás ještě neměli zimní směs (měla by být už od cca +10 stupňů) stačí na 10l E85 přidat 1,5l N95 a vše by mělo fungovat jak má.
Stránka 2/5