Kombinovaná hypotéka: jiný pohled, stejná odpověď

Kombinaci hypotéky a kapitálového životního pojištění jsme se rozhodli rozebrat ze všech možných stran. Dnes jsme pro vás připravili výpočty, přesněji porovnání výhodnosti kombinované hypotéky a standardního splácení hypotečního úvěru spojeného s rizikovým pojištěním. Výsledek? Poměrně jednoznačný.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 11. 2004 10:49, Petr Šafránek

Naprostý souhlas, zejména pak s Vaší poslední větou - otázkou. Zbývá odpovědět: Bohužel neuvědomují! Já osobně Fredyho názory velmi rád čtu a musím přiznat, že právě on má velkou zásluhu na změně mého pohledu na některé produkty....

Zobrazit celé vlákno

+51
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 11. 2004 0:01, Tridac

ANO! Bezvýhradný souhlas. S panem Šafránkem. Pokud chce nědko dávat do diskuse své názory, musí být k tématu nebo aktuální a originál. To by zde stačilo jednoho člověka, který to bude různě kopírovat.

Neznám Boháčka, figa ani ostatní. Ale když se nalezne společná řeč, vždy se objeví někdo komu to vadí?? Proč proboha? Řeč není o ničem jiném než o skutečnostech z praxe.

Co Vám na tom proboha vadí komu. Já to nepochopím. Bránil jsem své jméno i firmu, ale pokud se bavíme konstruktivně a z praxe, proboha proč do toho taháte staré a kopírované příspěvky nebo bezdůvodně opět napadáte kohokoliv???

Skoro mi připadá ať píši v dobrém nebo ve zlém, je to jedno. Lidi okolo si najdou něco jiného nebo někoho jiného. Nějak tomu přestávám rozumět a chápat. To je to co jsem nemohl pochopit předtím proč a psal jsem to otevřeně, že se mi to nelíbí.

Co se vrátit v poklidu ke kombinacím v hypotékách? Pokud nejsou zkušenosti tak pojďme vymyslet možnosti. Nevím, ale mne to už unavuje pořád dokola něco vysvětlovat, chápat a pak zase omlouvat a dokola. Proč? Že to někoho baví? mě ne.

Zobrazit celé vlákno

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 221 komentářů)

17. 11. 2004 9:34 | Petr Šafránek

Už zcela nevážený pane anonyme Tridacu, když jste v diskusi o konceptu penze AWD tvrdil, že z výnosu investice do veřejně obchodovatelných akcií Immofinanz financujete PP nebo IŽP, aniž byste akcie prodal a aniž byste dostával dividendu, tak jsem se Vás pouze zcela jasně zeptal, jak tedy výnos získáváte. Nic víc jsem od Vás nechtěl vědět. Několik dní jste na to nebyl schopen jasně odpovědět (vůbec jste nevěděl, o čem mluvíte, jinak byste jasně odpověděl), jen jste dokolečka mlžil a všechny okolo bezdůvopdně urážel. Sekundoval Vám zdatně jakýsi tajemný Figo, vystupující též jako spolupracovník AWD. Teprve po několika dnech jste přiznal, že část akcií se prodává, ač jste předtím tvrdil přesný opak!!! Toto byla jedna z Vašich vysoce "inteligentních" a podle Vás "věcných" odpovědí: "Divím se vůbec třeba televizní hvězdě Šafránkovic, jak může skloubit OVB a obchodování na rakouské burze? Vždyť je u OVB největší bombou Dynamik. Na to ještě jejich rozum stačí. Já ho sice začal více než před rokem všude rušit, ale oni stále lidem lžou jak je to nejlepší." Právě Vaše a Figova vystoupení na tomto serveru mne vedla k tomu, že jsem vyzval kolegu Bratovanova, aby se nenechal k podobný reakcím strhnout, aby zde tedy nevystupoval jako NĚKTEŘÍ lidé z AWD, míněno jmenovitě Vy a Figo (nikdo jiný zde v diskusích za AWD ani nevystupoval, tudíž je naprosto jasné, kam jsem svoji poznámku směřoval). Jak už tu jednou někdo trefně napsal, jste asi opravdu případ pro psychiatra, neboť vůbec asi nevíte, co píšete. Kdo si projde celou diskusi na http://www.penize.cz/info/zpravy/nazory.asp?NewsID=3243, dá mi jistě za pravdu. Tudíž toto je poslední moje reakce na Vaše vystoupení na tomto serveru, pokud nepřejdete k věcným komentářům. Konkurence se jistě může radovat, když společnost Finance.EU potažmo AWD ČR není schopna Vaše "prezentace" ukončit, ač jsem na ně výslovně pana Ing. V.M. upozornil... Pokud budete i nadále tímto stylem vystupovat, budu toto sdělení bez dalších komentářů pod Vaše výpady kopírovat.
PS: K většině posledních článků na PCZ jste připojil sdělení, že již nebudete na tomto serveru přispívat a reagovat. Proč to nedodržujete?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 1:34 | Eric

Tedy, tolik vztahovačné ubohosti jako na této diskusi jsem na serveru PCZ ještě nezažil...! Mudrlanti, kdybyste měli peníze ve slamníku tak místo k ničemu nevedoucích přestřelek na internetu půjdete raději na pivo a budete si povídat o hezkých dívkách (chlapcích). Já se vám vážně divím, že se mnozí dokážete tak vyvášnit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2004 1:20

jasně, a zcela náhodou s velkým a, že?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 1:18 | Tridac

Ještě malý dodatek k tomu, co jste dole napsal. Takže já jsem Vás bezdůvodně urážel? To je skutečně dobrý vtip. To si děláte za peníze reklamu nebo zkoušíte co se dá kde použít za legraci? Chcete zaslat Váš slovník, Vaše jednání a Vaše urážky? Vaše, anonyma, fredyho a Kateřiny? Já jsem se pouze bránil a na rozdíl od vás jsem přesně věděl o čem hovořím a také na rozdíl od vás jsem vám vše vysvětlil do detailu. Vše na co ste se ptali. Dodnes nemám odpovědi, dodnes nemám omluvy, dodnes jste to nikdo neurovnal.
Já ano pane Šafránku, já jsem se všem omluvil a opakovaně. Včetně Vás. A co jste udělal vy? Zařal jste urážet na jiných stránkách. Tomu říkáte co? Etika?
Takže Vás chci požádat, začněte jednat slušně, pravdivě a nevymýšlejte si. Nebo skutečně nic jiného neumíte než urážet a vyhrožovat? To je mi líto.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 1:12

no ja vas myslim neurazel, takze pozor s tim OVB :) jen jsme napsal ze osobne awd nemusim a myslim tim lobby praktiky ktere spousta lidi z awd pouziva a vymysli si veci ktere nemuze splnit, al eo tom jsme nic nepsal, takze opatrne plati pro vsechny
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 1:07 | Tridac

Vážený pane Šafránku, na stránce diskuse o AWD jsem vysvětlil i hájil pouze svou osobu a bránil jsem se urážkám a napadání trojice, dnes už dvojice provokatérů.
Vy hájíte etiku a stěžujete si s upozorněním?? Zcela náhodou jsem procházel tuto stránku. Nahlédl jsem a sledoval diskuse. Neměl jsem v úmyslu reagovat. Do té doby, než jste Vy osobně a písemně opětovně začal urážet zástupce společnosti AWD. Požádal jsem Vás o zdůvodnění.
Takže místo zdůvodnění urážení si stěžujete? Také forma komunikace. Nemám s takovými to lidmi o čem hovořit. Když hájíte etiku, neurážejte. Já nikoho neurazil ani bezdůvodně nenapadal. Pouze hloupá náhoda mi ukázala, že kážete vodu a pijete víno. Raději nechraňte etiku, ve vašem podání trošku hořkne. Ale od zástupce OVB jsem se již dočkal horších věcí. Vůbec mne to nepřekvapuje.
A protože vím, že hájím dobrou věc a ne bludy a lži fredyho a spol a Vaši jakoby osobní etiku, kterou si přizpůsobujete dle potřeb a dle posluchačů, nemám proč se před někým schovávat či otevřeně a veřejně toto nepřiznat. Na rozdíl od Vás si na nic nehraju a nehájím etiku abych potom urážel bezdůvodně. Stále říkám to stejné a stojím si stále za svým. To se o všech říci nedá.
Zkuste si sám sáhnout do svědomí, kdo Vám za vaše napadání a urážení podal ruku, aby přestaly ty diskuse. Vy snad? Ne, vy ste dokázal zde urážet znovu. Ale již ne mne, ale společnost AWD. To je etika, to Vám povím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2004 1:06 | Tridac

Vážený pane Šafránku, na stránce diskuse o AWD jsem vysvětlil i hájil pouze svou osobu a bránil jsem se urážkám a napadání trojice, dnes už dvojice provokatérů.
Vy hájíte etiku a stěžujete si s upozorněním?? Zcela náhodou jsem procházel tuto stránku. Nahlédl jsem a sledoval diskuse. Neměl jsem v úmyslu reagovat. Do té doby, než jste Vy osobně a písemně opětovně začal urážet zástupce společnosti AWD. Požádal jsem Vás o zdůvodnění.
Takže místo zdůvodnění urážení si stěžujete? Také forma komunikace. Nemám s takovými to lidmi o čem hovořit. Když hájíte etiku, neurážejte. Já nikoho neurazil ani bezdůvodně nenapadal. Pouze hloupá náhoda mi ukázala, že kážete vodu a pijete víno. Raději nechraňte etiku, ve vašem podání trošku hořkne. Ale od zástupce OVB jsem se již dočkal horších věcí. Vůbec mne to nepřekvapuje.
A protože vím, že hájím dobrou věc a ne bludy a lži fredyho a spol a Vaši jakoby osobní etiku, kterou si přizpůsobujete dle potřeb a dle posluchačů, nemám proč se před někým schovávat či otevřeně a veřejně toto nepřiznat. Na rozdíl od Vás si na nic nehraju a nehájím etiku abych potom urážel bezdůvodně. Stále říkám to stejné a stojím si stále za svým. To se o všech říci nedá.
Zkuste si sám sáhnout do svědomí, kdo Vám za vaše napadání a urážení podal ruku, aby přestaly ty diskuse. Vy snad? Ne, vy ste dokázal zde urážet znovu. Ale již ne mne, ale společnost AWD. To je etika, to Vám povím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 22:40 | Eva

děkuji za rady..spojení na Vás nebo p. Šafránka mám a tak až zjistím jak to vše s vlastnictvím, anuitou, družstvem atd. je, tak se Vám ozvu..E.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 20:52 | Tridac

Samozřejmě dle předpokladu mi jako vždy fredy neodpověděl. Ale on je a není poradce, hlavně že to není pravda a já si to vymyslel. Nevadí. Opět nic. Ale jak s podivem vyskočila na obranu Kateřina, skoro by se dalo říci fredykateřina, ale to chybí již jen anonym.
Nic ve zlém, jen jsem si poněkolikáté potvrdil znalosti a co je kdo zač.
Hezký svátek.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 20:15

ještě bych se vrátil k vaši situaci: osobně se domnívám, že jde o družstevní byt a ten bude družstvo po vyplacení anuity převádět do OV! pak bych doporučil, aby jste převedli na sebe ještě před převodem do OV a pak jej převedli do OV vy, k tomu je však potřeba ještě před tím převodem na vás udělat ještě jeden krom. Ale uvidíme co zjistíte
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 19:00

1) s emi nějak nezdá, že by jst ebyli družstvo nájemníku když vám to obec prodává! leda, že už by jste te´d vznikli, navíc anuita u obecního bytu obecně mi nesedí! 4) chalupa jde dnes brat u hypotéky jako klasickou stavbu - ne všechny banky a když si nedá jeden z nich trvalé bydliste na tu novou nemovitost tak v pripade uveru nemuzou delat odpocty na danich
je tu pár věcí, které mi opsobně nesedí, je řeba zjistit více a přesně, než vám někdo něco poradí, pak by jste se toho mohla chytit a mohl by být problém kdyby to tak nešlo
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 18:47

bohuzel neznam, jsme spise cech nez bulhar :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 18:37 | Eva

1) v současnosti je to družstvo nájemníků, tak nevím, jak to je po doplacení anuity 2) byt je možné prodat- dům je koupen i s pozemkem, takže městu nepatří nic 3) na to se musíme zeptat 4) chtějí chalupu k trvalému užívání, s tím, že v bytě zůstanou hlášení, jen kvůli tomu, aby nemuseli měnit doklady..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 18:36 | Kateřina

A znáte evksinogradsko bjalo? Nevíte, jestli ještě existuje - to nemělo chybu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 18:25

přesně tak, nic se neděje.¨ netvrdím, že to bude jednoduché a záleží na obci, i když dne sty družstva nejsou až tak v módě, soobně potkávám sdružení vlastníku častěji. to je potřeba zjistit, ale v každém případě bych to neviděl nějak tragicky, řešení se najde a navíc ažý se zapojí Ferdy tak to bude pohodvka, čekám nějaké naprosto jednoduchý lék z jeho strany:)
paní Evo zjistěte si: 1) bude se byt převádět do OV , nebo do družstva? 2) je možné pak byt prodat nebo bude mětem daná blokace? 3) je možné převést byt na vás ještě než dojde k prodeji? 4) co budou rodiče kupovat, byt¨, dům a u bytu případně typ vlastnictví- to je základ
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 18:18 | Petr Šafránek

Ano, ty 2 roky bydliště v bytě by zřejmě měly stačit, máte pravdu, že tento 2 letý časový test se neodvozuje od nabytí, tudíž zřejmě nebude převod do osobního vlastníctví na závadu. Omlouvám se, zaměnil jsem to s 5ti letým časovým testem, který se od nabytí odvozuje. Obávám se však, že půjde o družstvo, u kterého nemusí být převod jednoduchou záležitostí, pokud není doplacena kupní cena (nebo úvěr na kupní cenu).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 18:15

na to že máte garantovaných 0kč zisku to je pak ale hodne slusné!!! a pak jeste jedna vec, najednou jste poradce??? nicmene co jsme rikal o tech statnich podporach plati v plnem zneni
ja mam radeji baccardio s kolou
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 18:11

Jen tak na okraj. Které značce dáváte přednost? Onehdá jsem si nechal z Moravy poslat nějaký ten litr Frankovky a neměla chybu. Předem jsem si ji však v rámci nějaké akce okoštoval. Jinak taky můžu André.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 18:10 | Petr Šafránek, safranek@finservis.cz

Paní Evo, celý problém je v tom, že družstevní podíl, který budete fakticky "kupovat", není nemovitost a Vy tudíž nemůžete úvěr zajistit zástavním právem k nemovitosti (jinou, jak píšete, nemáte). Z tohoto důvodu nemůžete použít úvěr hypotéční, který je ze zákona o dluhopisech vždy povinně zajištěn zástavním právem k nemovitsoti. Máte ovšem možnost použít úvěr (nebo překlenovací úvěr) ze stavebního spoření, neboť "nákup" družstevního podílu je bytovou potřebou a účel je tak splněn. Teď jde ještě o to zajištění. Výhodou stavebního spoření je to, že do určité půjčované částky lze úvěr zajistit pouze ručiteli. Výše této částky je u každé spořitelny jiná a zpravidla nižší u překlenobacích úvěrů než u úvěrů řádných. Ve Vašem případě půjde o úvěr překlenovací a v tom případě je částka 500.000 nedosažitelná - tolik Vám žádná stavební spořitelna pouze na ručitele nepůjčí. Obávám se, že Vaše situace není jednoduše řešitelná. Snad byste mohli rodičům pomoci tak, že s nimi půjdete jako spoludlužníci do úvěru na nákup jejich nemovitosti a oni Vám za to převedou družstevní podíl bezplatně. Tam byste totiž mohli ručit kupovanou nemovitostí. Ale je to opravdu na podrobný rozbor, který je nad rámec této diskuse.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 11. 2004 18:09

ale, ale ! tady je ještě jedna vyjímka pokud se nepletu a to ta, že v tomto bytě má trvalé bydliště delší dobu a jsem přesvědčen, že dań rozhdoně platit nebudou - ne dań z příjmu, maximálně dań z prodeje nemovitostí!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Pomothy

podnikatel, ČSFD.cz

Jan Dienstl

podnikatel, Czech Coal

Martin Pomothy
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jan Dienstl
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services