Kombinovaná hypotéka: jiný pohled, stejná odpověď

Kombinaci hypotéky a kapitálového životního pojištění jsme se rozhodli rozebrat ze všech možných stran. Dnes jsme pro vás připravili výpočty, přesněji porovnání výhodnosti kombinované hypotéky a standardního splácení hypotečního úvěru spojeného s rizikovým pojištěním. Výsledek? Poměrně jednoznačný.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 11. 2004 10:49, Petr Šafránek

Naprostý souhlas, zejména pak s Vaší poslední větou - otázkou. Zbývá odpovědět: Bohužel neuvědomují! Já osobně Fredyho názory velmi rád čtu a musím přiznat, že právě on má velkou zásluhu na změně mého pohledu na některé produkty....

Zobrazit celé vlákno

+51
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 11. 2004 0:01, Tridac

ANO! Bezvýhradný souhlas. S panem Šafránkem. Pokud chce nědko dávat do diskuse své názory, musí být k tématu nebo aktuální a originál. To by zde stačilo jednoho člověka, který to bude různě kopírovat.

Neznám Boháčka, figa ani ostatní. Ale když se nalezne společná řeč, vždy se objeví někdo komu to vadí?? Proč proboha? Řeč není o ničem jiném než o skutečnostech z praxe.

Co Vám na tom proboha vadí komu. Já to nepochopím. Bránil jsem své jméno i firmu, ale pokud se bavíme konstruktivně a z praxe, proboha proč do toho taháte staré a kopírované příspěvky nebo bezdůvodně opět napadáte kohokoliv???

Skoro mi připadá ať píši v dobrém nebo ve zlém, je to jedno. Lidi okolo si najdou něco jiného nebo někoho jiného. Nějak tomu přestávám rozumět a chápat. To je to co jsem nemohl pochopit předtím proč a psal jsem to otevřeně, že se mi to nelíbí.

Co se vrátit v poklidu ke kombinacím v hypotékách? Pokud nejsou zkušenosti tak pojďme vymyslet možnosti. Nevím, ale mne to už unavuje pořád dokola něco vysvětlovat, chápat a pak zase omlouvat a dokola. Proč? Že to někoho baví? mě ne.

Zobrazit celé vlákno

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 221 komentářů)

22. 11. 2004 11:06 | Redakce PCZ

Pane Šafránku, díky za námět, možnost registrovat přihlašovací jméno čtenářům zcela určitě v brzké době nabídneme.
+35
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2004 10:49 | Petr Šafránek

Naprostý souhlas, zejména pak s Vaší poslední větou - otázkou. Zbývá odpovědět: Bohužel neuvědomují! Já osobně Fredyho názory velmi rád čtu a musím přiznat, že právě on má velkou zásluhu na změně mého pohledu na některé produkty....
+51
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2004 10:35 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

Hned jsem si článek přečetl, dík. K článku není co dodat, velice dobré(!) a jen doufám, aby si vskutku výstižný(!) rozhovor přečetlo co nejvíce přemýšlivých čtenářů Reflexu!
Já jsem si, přes naše tuhé úvodní půtky a především mé šťouchance, názor na "Fredyho" už před notným časem změnil výrazně a právě v jeho prospěch. To, co mne zpočátku ale mátlo a nějak se i objevilo v rozhovoru v Reflexu, je "Fredyho" přesvědčení o možném zhmotnění ideálního obrazu nezávislého poradce, kterého by on preferoval. Já jsem tehdy pod tímto "Fredyho" vyjádřením původně totíž hledal, dle svých dosavadních neblahých zkušeností, jakési možné postranní a komerční úmysly: že, jako v další(!) fázi a jak je v tomto kraji žel(!) obvyklé, se dozvíme nakonec ta jedině tzv. správná jména, a to právě "Fredyho" poradenských firem. Velmi zjednodušeně řečeno. Tento můj předpoklad se ale ukázal jako velice chybný, neboť názory "Fredyho" jsou, dle mne, stále konzistentní, odborně na úrovni, korektní a především nestranné! Byl jsem tak vůči "Fredymu" zbytečně předpojatý.
A zcela závěrem. Já s "Fredyho" názorem na tzv. nezávislé poradenství nesouhlasím, ne proto, že jsem proti němu, naopak a rád bych ho uvítal, ale je to dle mne a na dlouhou dobu čirá utopie. Utopie nikoli v případě jistě několika vzácných jedinců, ale jistě zatím v případě institucionálních firem, které se tímto rády zaštiťují: nakonec se vždy ukáže, že metody firem a ostré lokty začínají a končí právě u způsobů dealerů, prodávajících třeba skrze MLM "výhodné" šampóny a další kosmetiku. Nic proti šampónum, nic proti principu a myšlence MLM, ale finanční produkt není šampón. Moje velká skepse se potvrdila, a žel ještě více prohloubila, po zkušenostech z několika probíhajících diskusních příspěvků právě zde na serveru. To si někteří pánové diskutují dosud neuvědomili, jakou doslova medvědí službu svým firmám konají?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2004 9:15 | Petr Šafránek

Vážení, všem, kteří v těchto diskusích označovali "Fredyho" všemi možnými přívlastky a spekulovali o jeho profesi, doporučuji rozhovor s ním v Reflexu - v elektronické podobě je zde http://www.europortal.cz/?sid=481 Ač i tam tají svoji identitu, je zřejmé, že to má v hlavně srovnané velmi dobře.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2004 16:22 | Jan Sladký řečený Kozačka

mám dvě stavební spořeníčka na sebe a mou choť ... chceme je ukončit a založit tři nová spořeníčka pro našich pět dětí .... navíc máme několikero pravnoučků, kteří také natahují ručičky z kolíbek a kočárků po měně tvrdnoucí, a to po korunce ... jak to jen udělati, jak je všechny jen zajistiti.... navíc chceme dětičkách důchodovkové připojištěníčko založiti, aby na starobu nestrádaly, my už tady nebudem, ale oni se musí mít líp, než my, aby ustály ty hordy cígošů, co jich tady bude v tý době pár milionků, neboť v honbě za sociálníma dávkama dělaj děcka jak na běžícím pásu ... tož tak....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2004 11:24

zelený raul ???? běžím do trafiky :)
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 11. 2004 11:19 | Honzajs

V dnešním Reflexu je rozhovor s Fredym.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2004 10:10 | Figo

Bez diskuzí,ubohost(kopírování článků),někdo chce úmyslně zasít mezi nás všechny nenávist.Celá diskuze se zvrhla opět k pomluvám na AWD.Nevím jestli to byl záměr PCZ,ale sledovanost jejich stránek to samozřejmě zvedlo.Nicméně,po zásazích těchto ubohých přispěvatelů(kopírovačů),ztrat ilytyto stránky nějak glanc,žeby provokatéři přežili do dnešních dob?Asi jo. "Úspěch se prostě v Čechách neodpuští",spíš je trnem v oku.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 11. 2004 8:33 | Stroganov

Omlouvám se za komolení jména. Nevěděl jsem, že je skutečné, že by se někdo pod všechny ty příspěvky se jménem Angel, které zde k 18.11. zazněly, mohl podepsat svým vlastním jménem.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 11. 2004 8:15 | Petr Šafránek

Koukejme, on ani pan "Boháček" neumí mezery za interpunkcí, to je náhodička!
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 11. 2004 0:07 | Tridac

Tak prrr, pánové. Toto jsem nepsal a určitě jsem to sem nekopíroval. Od tohoto se distancuji s pokud je zde ten sprostý hrdina, který to sem prachsprostě nakopírovává, tak by se měl všem omluvit.
Toto je slušně řečeno "prasárna"
Toto jsem sem nedal já.
+47
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 11. 2004 0:01 | Tridac

ANO! Bezvýhradný souhlas. S panem Šafránkem. Pokud chce nědko dávat do diskuse své názory, musí být k tématu nebo aktuální a originál. To by zde stačilo jednoho člověka, který to bude různě kopírovat.
Neznám Boháčka, figa ani ostatní. Ale když se nalezne společná řeč, vždy se objeví někdo komu to vadí?? Proč proboha? Řeč není o ničem jiném než o skutečnostech z praxe.
Co Vám na tom proboha vadí komu. Já to nepochopím. Bránil jsem své jméno i firmu, ale pokud se bavíme konstruktivně a z praxe, proboha proč do toho taháte staré a kopírované příspěvky nebo bezdůvodně opět napadáte kohokoliv???
Skoro mi připadá ať píši v dobrém nebo ve zlém, je to jedno. Lidi okolo si najdou něco jiného nebo někoho jiného. Nějak tomu přestávám rozumět a chápat. To je to co jsem nemohl pochopit předtím proč a psal jsem to otevřeně, že se mi to nelíbí.
Co se vrátit v poklidu ke kombinacím v hypotékách? Pokud nejsou zkušenosti tak pojďme vymyslet možnosti. Nevím, ale mne to už unavuje pořád dokola něco vysvětlovat, chápat a pak zase omlouvat a dokola. Proč? Že to někoho baví? mě ne.
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 23:14 | Petr Šafránek

POZOR! Toto je kopie starého příspěvku z jiné diskuse!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 23:10 | Petr Šafránek

POZOR! Toto je kopie starého příspěvku z jiné diskuse!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 23:09 | Petr Šafránek

POZOR! Toto je kopie starého příspěvku z jiné diskuse!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 22:56 | Petr Šafránek

POZOR! Někdo sem kopíruje na různá místa staré příspěvky z diskuse k článku "Finanční plánování podle AWD" včetně původních jmen autorů! Tato diskuse se tak stává naprosto nevěrohodnou - doporučuji ji ukončit! Redakci PCZ doporučuji zavést možnost registrovat přihlašovací jména do diskusí tak, aby je nikdo jiný nemohl bez znalosti hesla používat. To samozřejmě nevylučuje anonymní účast v diskusi, ale vylučuje to možnost psát pod cizím (míněno existujícím) jménem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2004 22:47 | padák

Tak si to vyzkoušejte a nemelte hubou! Tak chytrej umí být i můj pes číst, přetahovat, kopírovat či se chvástat prací či zkušenostmi druhých. Božkovi nikdo nevěřil, že auto pojede, Kašparovi nikdo nevěřil že poletí. Nebýt takových bláznů, kteří neposlouchali, že to je nepravděpodobné, ale udělali i věřili, tak dneska taháte kartáč z hovězího na šňůrce od bot na poli.
Přečtěte si co jste psal včera a předtím a nějak se to vymyká. Tak jste tak nebo tak? Tak jak? Jak se to hodí? Aha.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 22:41 | Aleš Boháček

Přeji dobrý den. Na úvod,pracuji pro jednu poradenskou společnost a nevystupuji s pravým jménem.Proč?S bezpečnostních důvodů.Po mé minulé skušenosti s příspěvkem do diskuse,byl můj mail zavalen výhružnými a pomluvačnými příspěvky,samozřejmě anonymních autorů. Tato diskuse vede přesně k popisované skušenosti,jelikož nepracuji pro AWD,jak by se mohlo na první pohled zdát,musím se zastat poradců zminované společnosti,i když se jedná z mého pohledu o konkurenci,jakým bezpochyby AWD je. Neskrývám silné rozčarování,nad chováním některých přispěvatelů.To co tady předvádějí,je obraz naši společnosti,arogance,podezřívá ní,hledání vší a dokonce i žaloby u KCP!Do toho chumlu patří i Tridac,i když zastupuje přímo AWD,sám přiznává,že se dobře baví!Přispěvatelé se samozřejmě skovávají za oponu anonymity a pseudojména,tam lze napsat cokoliv,ale jít takto po krku?Samozřejmě toto napadání postrádá veškerou etiku,to nejsou názory,je to jako cílené,zlikvidovat vše co je kolem,zdiskreditovat!Napadá mně jedna otázka,myslíte si že Finance EU,potažmo AWD,je tak naivní a pustí ven na vlastní triko,nějakou nedotaženou věc? Mí přátelé pracují například v OVB,to je taky diskutabilní,ale navzájem se respektujeme,nepomlouváme jeden druhého,snažíme se dělat svou práci dobře,já se nemám osobně za co stydět.Vy o kterých tady píšu,se máte za co stydět,podívejte se do svého svědomí!Vím,že to stejně neuděláte,ale rozeberete mě do šroubku.Můj názor mi však nikdo nevezme!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 22:31

:))) pane Rejpale, v první řadě se tady skvěle bavím :))) ke komu srší z mé strany nenávist? to bych rád věděl, když ke všemu a k problemtice jsme se nevyjádřil :)))) vychutnávejte dále, přeji dobrou chuť, každý má jiné chutě ps: a co má být ? jsem nějaký anti awdák ? mámkamarády v různých společnostech i přímých zástupců :) já s tím problém nemám, vy asi ano, že ??? přeji dobrou noc :))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 22:29 | Tridac

je to radost, je to potěcha duše i očí. Tolik zaručených odborníků, znalců, perfektních lidí na jednom místě? To už lepší být nemůže.
A jak všichni osobně znají majitele AWD, ředitele AWD, uklizečky AWD, prostě dokonale ovládají znalost vnitřní i vnější této instituce.
90ti procentům lidí nemá cenu vůbec ztrácet čas vysvětlovat nebo obhajovat cokoliv. Vždy budou proti, i když se jedná o jejich spodní prádlo.
Jak dojemně sháníte telefon na AWD v ČR? Proč? Každý znalý člověk ví, že AWD ČR existuje od 1.1.2005. Dost "Finančních" expertů zde předvádí znalosti a přitom nezná největší a jeden z nejstarších finančních serverů, a hlavně komu patří????? Pecka v podobě, kolik tady AWD zkoupila společností je bomba hodna inženýra.
Ale není to nic proti hodnocení toho, co to je NEZÁVISLOST. To jsem ještě nečetl. To je super. Jsem nezávislý, když mi dáte 10 tisíc? Dejte mi 100 tisíc a já budu ještě nezávislejší!!! Nedávejte mi nic a já nebudu nezávislý. Tedy, zkuste si to po sobě přečíst. Takové bludy.
A pokud chcete znát jak probíhá práce, školení, výchova a vzdělání u AWD co Vám brání se přijít podívat? Klidně kdykoliv, ale proboha nemelte již nesmysly, o kterých nevíte vůbec nic. Je to směšné si to tady číst. Pár názorů je fajn, ale ty zaručené MLM informace, ty super ověřené obchodní klauzule, to je lahoda pro srdíčko. To Vám povím.
A Benefin? Asi jsem to byl já, že ?? Spojení s AWD? Jednak to nejde, protože AWD není v ČR a jednak jsem se pouze dotazoval a sháněl informace, protože paní z Benefinu se holedbala, jak jednají s AWD s jakým úspěchem. Ověřil jsem si to a paní jsem do obličeje otevřeně sdělil, že díky lžím a systému, kterému nevěřím nemám zájem aby mne kontaktovala. Ale bylo to kvůli profinancování velké zakázky, určitě ne kvůli práci. Musel bych být blázen abych chtěl odejít od AWD a měl nezávisle k dispozici všechny produkty všech finančních domů v Evropě. Co máte Vy? Dynamik. Gratuluji.
Děkuji za názory, dlouho jsem se takhle nepobavil.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/12

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Hausenblas

podnikatel a investor, Adler

Karel Schwarzenberg

politik

Martin Hausenblas
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Karel Schwarzenberg
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services